Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det er flere her som sliter hvis de reiser tilbake til Norge :p

På grunn av dårlige muligheter til å få jobb i Norge, eller noe annet?

 

Har du tenkt deg tilbake noen gang?

 

Du som har så "mye" penger, har du noen gang vært utsatt for kriminalitet? Overfall, eller innbrudd?

 

Og nei, tror ikke jeg kommer ned der med det første. Har null planer om å forlate Norge i nær eller fjern fremtid. :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Kommer til å kjøpe xbox senere. Så det blir nok både spilling og film, koble mac og mobil på osv.

info: XboxOne er den dårligste konsollen. PS4 er bedre. En god PC er selvfølgelig best.

 

Helt ærlig så suger både xbone, ps4 og wii u

 

Pc spilling suger også, de har ikke de gode spilla der og folk foretrekker å spille forran tven

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

 

 

Kommer til å kjøpe xbox senere. Så det blir nok både spilling og film, koble mac og mobil på osv.

info: XboxOne er den dårligste konsollen. PS4 er bedre. En god PC er selvfølgelig best.

 

Helt ærlig så suger både xbone, ps4 og wii u

 

Pc spilling suger også, de har ikke de gode spilla der og folk foretrekker å spille forran tven

 

 

Og hva stopper deg ifra og spille på TVen med en PC?

Lenke til kommentar

Fuck. Manna meg opp til å gå ut og spørre noen randoms til enqueten (første gang jeg går ut og plager folk med idiotiske spørsmål i jobbmessig sammenheng og edru tilstand), og fikk verken ekte navn eller bosted på den siste personen. Etter å ha spurt a 3 ganger, hørte jeg fortsatt bare "Rampunge Kvernbø", og det er selvfølgelig ingen med det navnet å finne noen steder.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

 

Kommer til å kjøpe xbox senere. Så det blir nok både spilling og film, koble mac og mobil på osv.

info: XboxOne er den dårligste konsollen. PS4 er bedre. En god PC er selvfølgelig best.

 

Helt ærlig så suger både xbone, ps4 og wii u

 

Pc spilling suger også, de har ikke de gode spilla der og folk foretrekker å spille forran tven

 

 

Og hva stopper deg ifra og spille på TVen med en PC?

 

Hvorfor skal jeg spille pc spill på tv når jeg kan spille wii u på tv???

 

Kan tilogmed koble til Xbox- eller Playstation-kontroller til PCen om man ønsker. Bruker PS3-kontroller på enkelte spill selv.

Pc spill vil alltid i min mening suge, det er ikke slikt jeg vokste opp til, Når jeg var liten hadde vi super nintendo og nintendo 64 ikke pc gaming, som cod og andre spill med skrikende 8 åringer som truer med å drepe deg fordi du myrda dem i spillet...

 

Nå dagens barn kommer til å ha noen skikkelige barndoms minner når dem blir voksen

Lenke til kommentar

(...) ikke pc gaming, som cod og andre spill med skrikende 8 åringer som truer med å drepe deg fordi du myrda dem i spillet...

(...)

Du er veldig snever når du dømmer PC-spilling på dette grunnlaget. Disse problemene er utbredt også på konsoll.

PC-spilling er så utrolig mange andre spill også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

(...) ikke pc gaming, som cod og andre spill med skrikende 8 åringer som truer med å drepe deg fordi du myrda dem i spillet...

(...)

Du er veldig snever når du dømmer PC-spilling på dette grunnlaget. Disse problemene er utbredt også på konsoll.

PC-spilling er så utrolig mange andre spill også.

 

Det med cod og 8 åringer var ikke sammenlagt med pc. Da kritiserte jeg call of duty

 

Jeg vet for et faktum at ganske mange voksne, til og med folk på din alder elsker mario og spiller nintendo spill når det kommer ut. Drar du til en video av mario og sier cod er bedre får man mange hatske meldingeer

Lenke til kommentar

 

En enquête, enquêteen, flere enquêteer, alle enquêteene.

 

"betyr rundspørring, og brukes først og fremst i pressen." Type fem på gaten, tre på hjørnet osv

Hvorfor bruke fremmedord når vi har normale norske ord som kan brukes?

 

Enkét?

 

Spør ikke meg, jeg har blitt vant til å si enquète og petit og slikt når det kommer til avisting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Drar du til en video av mario og sier cod er bedre får man mange hatske meldingeer

Dette skyldes fanboys. Og fanboys finner du innen alle spillgenres.

 

Da er vi egentlig alle fanboys her på forumet? :)

Lenke til kommentar

 

Tror det er flere her som sliter hvis de reiser tilbake til Norge :p

På grunn av dårlige muligheter til å få jobb i Norge, eller noe annet?

 

Har du tenkt deg tilbake noen gang?

 

Du som har så "mye" penger, har du noen gang vært utsatt for kriminalitet? Overfall, eller innbrudd?

 

Og nei, tror ikke jeg kommer ned der med det første. Har null planer om å forlate Norge i nær eller fjern fremtid. :p

 

Nei altså. Litt annen livsstil her. Alt er så korrupt. Du kan kjøpe alt... Og er du hvit så sikler jo alle damene etter deg.

 

Ja er du gal, ikke tenkt å gro fast her :p Tenker å søke jobb i London mot nyttår. Aldri noe mer callcenter crap hvertfall.

 

Faktisk ganske trygt her. Hender det sitter tannlause folk på gata og roper "Hey JOE, What's up?" og møkkete gatebarn som løper etter meg og napper meg i klærne og tar meg på henda. Noen knabba mobilen ut av lomma mi engang... det er jo ingenting. Men, de største kjeltringene er politiet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...