Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folkens har dere greie på TV?

Skal kjøpe ny. Vil ha noe mellom 40 og 50 tommer (stua mi er ikke så veldig stor) og prisklasse 5-6 000,-

 

Trenger ikke være den argeste modellen påmarkedet men greit med noe som ikke er heeelt ræva. Kommer til å kjøpe AppleTv etterhvert og

 

Kan anbefale Samsung eller LG.

 

Skal du bruke tven til spilling eller film ?

 

Her har du noen

https://www.komplett.no/search?bn=10448&category=10448_TV&cnet-A00963-queryfacet=[40+TO+49.9]&pricegross.omax=18990.0&pricegross.omin=3490.0&q=*%3A*&ref=cat-left&pricegross.min=0&pricegross.max=6000

Lenke til kommentar

Marengs er ekkelt.

 

Hvorfor synes du det? Selv synes jeg marengs er kjempegodt, uansett om det er som kakebunn for daimkaker eller pavlova, som julekaker, pikekyss eller hva det skal være.

Jeg elsker marengs nesten like mye som jeg elsker jobben min når jeg kan sitte å skrive Vær-Sjur. :love:

Lenke til kommentar

Folkens har dere greie på TV?

Skal kjøpe ny. Vil ha noe mellom 40 og 50 tommer (stua mi er ikke så veldig stor) og prisklasse 5-6 000,-

 

Trenger ikke være den argeste modellen påmarkedet men greit med noe som ikke er heeelt ræva. Kommer til å kjøpe AppleTv etterhvert og

 

Kjøp en uten altfor mye dilldall (les: unødvendige funksjoner). Om du uansett skal koble til AppleTV og/eller Xbox, så trenger du ikke alle de fancy "Smart-TV" funksjonene.

Husk å ta en med nok HDMI-innganger.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Folkens har dere greie på TV?

Skal kjøpe ny. Vil ha noe mellom 40 og 50 tommer (stua mi er ikke så veldig stor) og prisklasse 5-6 000,-

 

Trenger ikke være den argeste modellen påmarkedet men greit med noe som ikke er heeelt ræva. Kommer til å kjøpe AppleTv etterhvert og

Du finner sikkert noen billige gode tver på finn.no :) Har handla der ganske mange ganger

 

Kommer til å kjøpe xbox senere. Så det blir nok både spilling og film, koble mac og mobil på osv.

Xbox one eller 360?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...