Bruker-33331 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Har en stund selv vurdert å bytte nick, og eventuelt avatar. Men jeg suger i å finne på gode navn selv.. Forslag? Første forslag som får minst 20 "likes" blir mitt nye nick Rumpelstiltskin 4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Hva het dere tidligere? Du kan se på navnehistorikken dems Har en stund selv vurdert å bytte nick, og eventuelt avatar. Men jeg suger i å finne på gode navn selv.. Forslag? Første forslag som får minst 20 "likes" blir mitt nye nick Stor Ståhai Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Funksjonaliten er begrenset i mobilversjonen av forumet. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Det er irriterende. Bruker nesten bare på mobil sjæl. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Har en stund selv vurdert å bytte nick, og eventuelt avatar. Men jeg suger i å finne på gode navn selv.. Forslag? Første forslag som får minst 20 "likes" blir mitt nye nick Every Step Together .. hvis ikke jeg skal ta det selv. For The Alliance Against all Odds Odd Even Prime Bård 2 Death Totaktrollet Barn Ballesparkstøtting Løvenskiold Fruktfat Spøkelsesekspressen Vannskade Born to Shine Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Stemmer for barn Eller lommemannen Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Lommeruskmannen. Garderobemannen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Har en stund selv vurdert å bytte nick, og eventuelt avatar. Men jeg suger i å finne på gode navn selv.. Forslag? Første forslag som får minst 20 "likes" blir mitt nye nick Eselfjes Tingeling Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Torgeir den grusome Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 (endret) Skiftet brukernavn, liker dere det? Best. Har en stund selv vurdert å bytte nick, og eventuelt avatar. Men jeg suger i å finne på gode navn selv.. Forslag? Første forslag som får minst 20 "likes" blir mitt nye nick Fejsze. Ungarnsk for øks. Uttales "feh-szuh". Fra frasen "Jaj Istenem, de fejsze van a fejemben" (Herregud, jeg har en øks i hodet). Endret 6. juni 2014 av Datasmurf 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Forhåpentligvis siste dagen zom pendler! Aå kan jeg begynne og stå opp en time senere igjen Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 (endret) "Etter denne mannejakt... ehh eller jakten på denne personen" haha nyhetsoppleserfail Idag skal jeg montere sikring med spenningen på i en meget utsatt tavle! Whoop whoop. Får håpe jeg ikke dævvver Endret 6. juni 2014 av EspJak1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Jeg har bilen full av flyttelass. Hater og flytte. Satser på at jeg slår meg til ro i noen år denne gangen.. Føler meg som en jævla fløttsame... Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Herregud. Jeg kom inn med shorts som gikk under knærne i dag. Fredag er casual.Ble stoppa av vakta inn til kontoret. Dette var ikke lov. Han måtte ringe en annen vakt som måtte eskortere meg til plassen min så jeg kunne finne en mail som sa at dette var greit.Fant såklart ikke noe mail om det. Så, måtte hjem til en kollega og låne en bukse. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Herregud. Jeg kom inn med shorts som gikk under knærne i dag. Fredag er casual. Ble stoppa av vakta inn til kontoret. Dette var ikke lov. Han måtte ringe en annen vakt som måtte eskortere meg til plassen min så jeg kunne finne en mail som sa at dette var greit. Fant såklart ikke noe mail om det. Så, måtte hjem til en kollega og låne en bukse. Jobber du hos kongen? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Skiftet brukernavn, liker dere det? Hvorfor ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg