Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

:( Synes det er trist å høre at noen har det slik. Selv har jeg veldig godt forhold til mine foreldre, de er fantastiske, og vet nesten ikke hva jeg skulle gjort uten dem. :) Håper virkelig jeg klarer å ha et like godt forhold til mine egne barn i fremtiden.

 

Familie synes jeg burde holde sammen, det blir kjempeekkelt når det oppstår splid i familien og man plutselig får begrensninger og usikkerhet i hvordan man forholder seg til familiemedlemmer. :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:( Synes det er trist å høre at noen har det slik. Selv har jeg veldig godt forhold til mine foreldre, de er fantastiske, og vet nesten ikke hva jeg skulle gjort uten dem. :) Håper virkelig jeg klarer å ha et like godt forhold til mine egne barn i fremtiden.

 

Familie synes jeg burde holde sammen, det blir kjempeekkelt når det oppstår splid i familien og man plutselig får begrensninger og usikkerhet i hvordan man forholder seg til familiemedlemmer. :(

Småsøstrene mine har et noe turbulent forhold som eskalerte i jula i fjor da minstesøss fant ut at søss hadde kjøpt samme type undertøyskommode som henne. De er ikke venner på sosiale medier, og når de møtes, kjefter og smeller minstesøss på søss, så det er ikke noe koselig å være i nærheten av dem. Prøver jo å mekle litt, og få de til å bli venner igjen, men det er jaggu ikke enkelt. Det er jo mer enn bare det møbelet, men det var dråpen som fikk begeret til å helle over.

Lenke til kommentar

:( Synes det er trist å høre at noen har det slik. Selv har jeg veldig godt forhold til mine foreldre, de er fantastiske, og vet nesten ikke hva jeg skulle gjort uten dem. :) Håper virkelig jeg klarer å ha et like godt forhold til mine egne barn i fremtiden.

 

Familie synes jeg burde holde sammen, det blir kjempeekkelt når det oppstår splid i familien og man plutselig får begrensninger og usikkerhet i hvordan man forholder seg til familiemedlemmer. :(

Så bra du har det da. :) Det er få rundt meg som har godt forhold til foreldrene sine. Det virker som en trend her i området. :p

 

Ja, det er kjipt. På grunn av det begrenser jeg kontakten med dem så mye jeg kan. Spesielt etter mye dritt som skjedde for noen måneder siden. Men jeg har gode venner, og det takker jeg universet for hver dag. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem. :)

Lenke til kommentar

Hehe, har det litt motsatt jeg. Godt forhold til familien, men ganske langt til nærmeste kompis. Bygda vøtt. :p

 

Ja det er en velsignelse med gode venner, det er sikkert, men det blir allikevel ikke helt samme forhold som med familie føler jeg. Spesielt taknemmelig for familien var jeg tidligere, i noen tunge år med sykdom. Da var det godt å ha det netverket rundt seg. F.eks på sykehus i Oslo så kom det nesten hver uke både nære og fjerne slektninger fra området på besøk, og hadde med seg noe ekstra for å muntre opp dagene. :)

 

Småsøstrene mine har et noe turbulent forhold som eskalerte i jula i fjor da minstesøss fant ut at søss hadde kjøpt samme type undertøyskommode som henne. De er ikke venner på sosiale medier, og når de møtes, kjefter og smeller minstesøss på søss, så det er ikke noe koselig å være i nærheten av dem. Prøver jo å mekle litt, og få de til å bli venner igjen, men det er jaggu ikke enkelt. Det er jo mer enn bare det møbelet, men det var dråpen som fikk begeret til å helle over.

 

Huff ja, jeg har bare eldre søsken, men er et par der som har hatt noen leie konflikter og dermed ikke er særlig på talefot. Er veldig vanskelig å vite hvor jeg skal stå, for begge er de jo mine søsken. :hm:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

:( Synes det er trist å høre at noen har det slik. Selv har jeg veldig godt forhold til mine foreldre, de er fantastiske, og vet nesten ikke hva jeg skulle gjort uten dem. :) Håper virkelig jeg klarer å ha et like godt forhold til mine egne barn i fremtiden.

 

Familie synes jeg burde holde sammen, det blir kjempeekkelt når det oppstår splid i familien og man plutselig får begrensninger og usikkerhet i hvordan man forholder seg til familiemedlemmer. :(

Så bra du har det da. :) Det er få rundt meg som har godt forhold til foreldrene sine. Det virker som en trend her i området. :p

 

Ja, det er kjipt. På grunn av det begrenser jeg kontakten med dem så mye jeg kan. Spesielt etter mye dritt som skjedde for noen måneder siden. Men jeg har gode venner, og det takker jeg universet for hver dag. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem. :)

 

Alle forhold kan repareres, foreldre er viktige personer i livet, hadde det ikke vært for dem hadde du ikke eksistert ;)

Lenke til kommentar

Kan folk vennligst slutte å hakke på Winza? Hvis dere ikke liker det han skriver, kan dere ignorere ham (på den ene eller den andre måten). Delvis, takk for at du forsvarte meg, men slike nedlatende kommentarer er ikke nødvendig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Noen mennesker lider av s.k. "covert narcissisme" og da er det ingenting å gjøre. De har et stort svart hull inni seg, og alt de gjør handler bare om å fylle det, om nødvendig på andres bekostning. De suger til seg alt av livseliksir fra omgivelsene. Men hullet er bunnløst, og uansett hvor mye man gir blir det ALDRI nok til å skjule bånn mer enn et par minutter. Man må bare ta sin hatt og det vettet man har igjen og gå. Uten å få den dårlige samvittigheten. Det er bare et av triksene deres, ikke fall for det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Dere må slutte å vri på alt jeg sier! Jeg prøver ikke å være noe negativ

 

Noen mennesker lider av s.k. "covert narcissisme" og da er det ingenting å gjøre. De har et stort svart hull inni seg, og alt de gjør handler bare om å fylle det, om nødvendig på andres bekostning. De suger til seg alt av livseliksir fra omgivelsene. Men hullet er bunnløst, og uansett hvor mye man gir blir det ALDRI nok til å skjule bånn mer enn et par minutter. Man må bare ta sin hatt og det vettet man har igjen og gå. Uten å få den dårlige samvittigheten. Det er bare et av triksene deres, ikke fall for det.

Hva er det du snakker om?

 

Edit: Nvm, trodde du sa det til meg :)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Noen mennesker lider av s.k. "covert narcissisme" og da er det ingenting å gjøre. De har et stort svart hull inni seg, og alt de gjør handler bare om å fylle det, om nødvendig på andres bekostning. De suger til seg alt av livseliksir fra omgivelsene.

Der har du min mor i et nøtteskall.
Lenke til kommentar

Alle forhold kan repareres, foreldre er viktige personer i livet, hadde det ikke vært for dem hadde du ikke eksistert ;)

Vel, foreldre er ikke like viktige for alle. De er ikke noe positivt for alle en gang.

Livet mitt blei ufattelig mye enklere i det jeg kutta ut all kontakt med mora mi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Alle forhold kan repareres, foreldre er viktige personer i livet, hadde det ikke vært for dem hadde du ikke eksistert ;)

Vel, foreldre er ikke like viktige for alle. De er ikke noe positivt for alle en gang.

Livet mitt blei ufattelig mye enklere i det jeg kutta ut all kontakt med mora mi.

 

Jeg hadde aldri klart det, trist at det er folk som har foreldre som er så vanskelig ):

 

Jeg er så glad i mora mi, om jeg hadde miste hun hadde jeg blitt ødelagt. Snakker med henne nesten hver enesten dag

Lenke til kommentar

Kan folk vennligst slutte å hakke på Winza? Hvis dere ikke liker det han skriver, kan dere ignorere ham (på den ene eller den andre måten). Delvis, takk for at du forsvarte meg, men slike nedlatende kommentarer er ikke nødvendig.

Jeg må signere denne. Så meg igjen nødt til å slette et innlegg samt et svar på det innlegget.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg skal vekk en uke eller mer fra søndag av og vil ikke være aktiv, det jeg skal gjøre når jeg kommer tilbake er å late som jeg akkurat har kommet tilbake igjen første gang på mange måneder :)

Lenke til kommentar

Små bokser = mer emballasje = dyrere produkt. Maisproduksjon er kraftig subsidiert i USA, det er derfor brus (som i USA er lagt med søtning fra mais) er så billig og allestedsnærværende.

 

Butikker selger også enkelte varer med stort tap for å nå opp i pristester.

 

At 1-pk knekkebrød koster 13.90 og 2-pk knekkebrød koster 13.80, det er rarere greier.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...