Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Ja der er veldig vanskelig å forstå, men enkelte later vist til å tro at det finnes en virkelighet også utenfor forumet. Merksnodige skruer. Snart kommer de vel og hevder at jorda er flat også. :nei:

Heh den kommentaren var litt rar, vi har jo et liv utenom forumet. Bare fordi jeg sitter her betyr ikke det jeg ikke gjør noe annet i real life, det skjønner du vell kjære ror?

Lenke til kommentar

 

 

Ja der er veldig vanskelig å forstå, men enkelte later vist til å tro at det finnes en virkelighet også utenfor forumet. Merksnodige skruer. Snart kommer de vel og hevder at jorda er flat også. :nei:

Heh den kommentaren var litt rar, vi har jo et liv utenom forumet. Bare fordi jeg sitter her betyr ikke det jeg ikke gjør noe annet i real life, det skjønner du vell kjære ror?

http://youtu.be/81c44-CDP7E

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

 

Presentert bacheloroppgave i dag og kan vell kalle meg ingeniør nå. Helt ok følelse må jeg si selv om det burde ha oppstått dobbel regnbue på himmelen.

Gratulerer forresten. Hva slags ingeniør er du?

 

Takker og bukker, hm.. instrumenteringsingeniør blir vell den mest korrekte beskrivelsen. Er en form for elektroingeniør.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg tror det der er basert på den nye reformen som trer i kraft i 2015. Uførepensjon skal fra da av skattes som inntekt, ikke pensjon, altså mer skatt. Til gjengjeld økes satsene...

Jeg fikk et brev om dette for en time siden, det står jeg kommer til å få økt uføretrygh for å kompensere for høyere skatt så totalt så får jeg ikke mer eller mindre :)

 

Det er ikke så enkelt å bare flytte heller. NAV hjelper ikke med sånt der jeg er. Flytting koster penger, og det blir ikke noe enklere av å ha en husleiekontrakt med "bindingstid". Hadde det vært så enkelt som å bare flytte, hadde jeg gjort det for lenge siden. Tenkt på det lenge og mange ganger, men er så mye som kommer i veien på grunn av min ustabile situasjon. Jeg vet ikke engang hva som vil skje til høsten, når jeg "mister" jobben min.

 

Navn hjelper med mye dem

 

Hehe, den kommentaren var også hele 0% seriøst ment da. :p

 

Sarkasme og ironi kan nok være vanskelig å tyde gjennom en skjerm.

Ja det er det ;) Fordi man kan ikke se ansiktsuttrykket til folk og hvordan dem sier det

 

 

Kjedelig tegneserie

 

Hva med meg da? Er jeg plutselig ikke god nok lengre??

(ironi)

Du, nudepus og cilikde er favoritt brukeren mine av dem kvinnelige:)

Lenke til kommentar
Pleier du å ta laderen med deg når du går ut? Jeg tar den bare når jeg skal på jobb hvis telefonen har under 70% batteri. Kanskje jeg burde begynne å ta den med meg overalt.

 

Kommer an på hvor jeg skal. Potensielt skulle jeg sitte i diverse venterom i 8t i dag, og jeg kjenner batteritiden til mobilen min ganske bra, så da tar jeg med.

Lenke til kommentar

Merkelig hvor få av mine kvinnelige favorittbrukere som fortsatt er aktive på forumet.

 

For øvrig ser jeg rekene deres, kaster de i dossen, og nyter grovbrød med majones, spansk spekeskinke, agurk og ekstra vellagret jarlsberg. Mat for mons. :wee:

Hmm, gjelder det i størst grad dine favorittjenter, eller gjelder det alle jenter. For om det i størst grad er dine favoritter, må vi se på fellesnevneren - deg :fun:

 

Forresten, er "dossen" (dassen?) skrevet feil med vilje, eller er det en typo?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Har du tatt dem med hjem og lagret dem i et kjellerrom med en papirlapp påskrevet "E:/"? Er det derfor de ikke er her mer?

Tror du tenker på fritzel nå

Lenke til kommentar

 

spansk spekeskinke og jarlsberg.

 

På samme skive?

 

Merkelig hvor få av mine kvinnelige favorittbrukere som fortsatt er aktive på forumet.

 

Har du tatt dem med hjem og lagret dem i et kjellerrom med en papirlapp påskrevet "E:/"? Er det derfor de ikke er her mer?

 

Ja, på samme skive. Jeg elsker kombinasjonen kjøtt og ost.

 

Ja, de er der sammen med familien min og de beste vennene mine. Jeg venter hver dag på nye barnekull som jeg kan ha på brødskiva.

 

 

 

Merkelig hvor få av mine kvinnelige favorittbrukere som fortsatt er aktive på forumet.

 

For øvrig ser jeg rekene deres, kaster de i dossen, og nyter grovbrød med majones, spansk spekeskinke, agurk og ekstra vellagret jarlsberg. Mat for mons. :wee:

Hmm, gjelder det i størst grad dine favorittjenter, eller gjelder det alle jenter. For om det i størst grad er dine favoritter, må vi se på fellesnevneren - deg :fun:

 

Forresten, er "dossen" (dassen?) skrevet feil med vilje, eller er det en typo?

 

 

De fleste jenter som i de fleste gamle kvinnelige forumbrukere jeg preika med her inne og utenfor forumet før 2008. Selvfølgelig noen av de etter 2008 som også har blitt mindre aktive med årene, skjønt, det gjelder jo ikke bare kvinnelige forumbrukere, det gjelder jo mange mannlige også. Personlig synes jeg Ludvig og Torstein kan komme tilbake og bli fast inventar igjen.

 

Det er skrevet feil med vilje, det er et dialektord for toalettet, som du skjønte. Muligens fra Stavanger og omegn, men kanskje også brukt andre steder på Vestlandet.

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...