Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har selv søkt jobb som parkeringsvakt. Trur ikke den jobber er så ille, egentlig.

 

Har både positive og negative sider som alt annet. Men jeg trives som bare det. Litt kjeft og sure blikk blir det, men det må man regne med. Det kjipeste er vel når det er et drittvær av en dimensjon ukjent, men det er nå gudskjelov veldig sjeldent det er så alt for ille.

Lenke til kommentar

 

 

Det bør du være, selv fast jobb som parkeringsvakt på Østlandet er bedre enn å være hos NAV.

Hadde du likt å sitte inne hele dagen og stirre inni tven resten av livet?
Unnskyld meg, men hvordan får du egentlig til å misforstå de enkleste innlegg så til de grader? Endret av Therawyn
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Unnskyld meg, men hvordan får du egentlig til å misforstå de enkleste innlegg så til de grader?

Jeg har ikke misforstått noe og det var datasmurf jeg spurte ikke deg ;)

Lenke til kommentar

 

Det bør du være, selv fast jobb som parkeringsvakt på Østlandet er bedre enn å være hos NAV.

Hadde du likt å sitte inne hele dagen og stirre inni tven resten av livet?

 

Huh, hva, hæ?

Har jeg gjort noe her inne mens jeg har sovet?

Jeg tror han bare tulle da:)

 

Nei, ut av den enkle grunn at jeg ikke ser på idiotboksen.

 

Vet aldri med Bitex. Det jeg lurer på er hva han refererte.

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Nei, ut av den enkle grunn at jeg ikke ser på idiotboksen.

Vet aldri med Bitex. Det jeg lurer på er hva han refererte.

Så du ser aldri på tv?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg jobber heller ikke.

 

Hørte en gang noen som sa "gjør du ikke noe, så får du ikke noe". :p

Jeg har hørt at nav ikke finnes i usa

Lenke til kommentar

 

Nei, ut av den enkle grunn at jeg ikke ser på idiotboksen.

Vet aldri med Bitex. Det jeg lurer på er hva han refererte.

Så du ser aldri på tv?

 

Jeg kan jo se på fjernsyn, det er ikke, det er bare det at det er veldig sjelden det går noe som er verdt å se, og jeg gidder ikke bare sitte / ligger å surfe kanaler i mangel av noe annet. Da kan jeg heller bare henge her eller på Something Awful. Evt. IRC. Idling på IRC er et godt bruk av fritiden.

Lenke til kommentar

Når jeg var arbeidsledig gikk jeg innom alle butikkene og hotellene i byen. Når jeg kom innom Rica Hotell fikk jeg stuepikeuniform slengt i fanget og beskjed om å møte opp 06.30 neste dag.

 

X antall personer sender inn søknader. Møt opp og vis ansikt. Hadde jeg bodd ett sted i 4 år uten å få jobb hadde jeg vurdert å flytte på meg. :)

Lenke til kommentar

Når jeg var arbeidsledig gikk jeg innom alle butikkene og hotellene i byen. Når jeg kom innom Rica Hotell fikk jeg stuepikeuniform slengt i fanget og beskjed om å møte opp 06.30 neste dag.

 

X antall personer sender inn søknader. Møt opp og vis ansikt. Hadde jeg bodd ett sted i 4 år uten å få jobb hadde jeg vurdert å flytte på meg. :)

 

Evt. sende masse åpne søknader. For mange er nok det enklest.

Lenke til kommentar

 

Hva mener du med AAP? jeg er på ung uføre pensjon, var nav sin ide for 3 år siden. Høh 3 år faktisk, kan ikke begripe hvor mange år det er godt

 

AAP er forkortelse for ArbeidsAvklaringsPenger, det er en stønad du får mens du er i et eller annet tiltak for å komme tilbake i jobb og avklare i hvor stor grad du er i stand til å jobbe. Må som regel innom den ordningen før du eventuelt blir satt over på uføretrygd.

 

Kan godt være du er på ung ufør, jeg fikk det bare ikke til å stemme i forhold til satsene for ytelser i den kategorien. :hm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...