Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Jo, når det tar opp en hel side hver gang så gjør jeg akkurat det.

Herregud, jeg svarte på innlegg jeg svarte på, hadde vi lagt sammen dine innlegg de siste 10 timene hadde det tatt opp ganske mye plass det med så hva er poenget ditt?

 

Jeg følger faktisk reglene, jeg multi quoter og legger alt i et innlegg og fjerner de extra quotene så skjønner ikke helt hva du driver på med...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Javel? Har du lyst til å forklare meg hvor du mener jeg tar feil her?

Ikke noe vits, blir bare deja vu kvinneguiden...

 

Kan ihvertfal si at vi som er uføre er ikke mindre verdt de som jobber...

Jeg tror rett og slett ikke du forstod det jeg skrev. Men det får så være. Var det ikke du som forresten likte Kvinneguiden så godt? Endret av Therawyn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg tror rett og slett du ikke forstod det jeg skrev. Men det får så være. Var det ikke du som forresten likte Kvinneguiden så godt?

 

Beste å ikke kommentere det han gjør, så gir det seg nok om litt.

Gir meg? Jeg kommenterer akkurat som alle andre...

Jeg tar tilbake det, kvinneguiden er galskap. Vil aldri dra ditt igjen! Dette er mitt forum, og der jeg vil være, her jeg føler meg hjemme :)

Lenke til kommentar

Jeg får bare 4600 + husleie i måneden fra NAV. Hvorfor får dere så mye?

Da har du vel sånn sosialstønad. Jeg har noe annet som jeg får for å gå i tiltak og får verken husleie eller strøm dekket. Du må ikke se på summen som blir utbetalt, men hva som blir igjen etter utgifter. Jeg får f.eks. 6000, men har ca. 2000 å leve for hver måned etter alle faste utgifter. Så det er ikke summen det går på, men hva man har igjen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg er uføre nav, i 4 år. Jeg anbefaler deg ikke det, det er kjekt til å begynne med men så blir det en vane og du sitter der og ja kjeder deg. Også så får jeg bare 14 tusen i måneden og har hele 6880 i bolig leie, litt over 400 i canal digital regning og 1000kr regning hver tredje måned pluss bostøtte på 1000kr hver måned

Er du på uførepensjon, eller mener du AAP? Synes 14 000 hørtes litt lite ut til å være snakk om en 100% uførepensjon, mulig du har 50% ufør eller noe kanskje.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Er du på uførepensjon, eller mener du AAP? Synes 14 000 hørtes litt lite ut til å være snakk om en 100% uførepensjon, mulig du har 50% ufør eller noe kanskje.

Jeg syns det er mye. Jeg har jo råd til alt jeg vil ha av mat, kan gå masse på kina restauranten, kjøpe meg spill og film av til. Kan også spandere på andre. Hadde jeg fått mer hadde jeg jo hatt så mye jeg hadde endt opp med å spart. Nå får jeg snart 25 tusen igjen fra skatt, gleder meg sånn:)

 

 

Hva mener du med AAP? jeg er på ung uføre pensjon, var nav sin ide for 3 år siden. Høh 3 år faktisk, kan ikke begripe hvor mange år det er godt

Lenke til kommentar

slapp av, ciklide, det er bare datasmurf som har satt på repeat 40 ganger xD

 

Huh, hva, hæ?

 

Har jeg gjort noe her inne mens jeg har sovet?

 

Ang. NAV, jeg går på AAP og får 12000,- i måneden etter skatt. Langt fra nok for min del, men det er min egen feil for å blåse 8000,- i måneden på sparing fremfor å bruke de på alskens dill og dall. Så går det 2000,- i andre faste utgifter (husleie, mobil, abonnement på forskjellige nettsider, spill og blader), 200,- på e-juice, og resten bruker jeg på mat.

 

Jeg er i arbeidsutprøving via NAV på tredje året, og gjør det jeg kan for at sjefen skal synes at jeg gjør en god nok jobb til at jeg får komme fem dager i uken og bli fast ansatt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det bør du være, selv fast jobb som parkeringsvakt på Østlandet er bedre enn å være hos NAV.

Hadde du likt å sitte inne hele dagen og stirre inni tven resten av livet?

 

Huh, hva, hæ?

Har jeg gjort noe her inne mens jeg har sovet?

Jeg tror han bare tulle da:)

Lenke til kommentar

Jeg er så jævla glad for at jeg har jobb.

Jeg drømte i natt at de jeg jobber som vikar for nå var så fornøyde med meg at de ansatte meg i en fast fulltidsstilling. Jeg ble så glad og det siste jeg tenkte Før jeg våknet var "nå er det endelig slutt på pengesorgene".

 

Edit: Nå kom jeg på at Donald alltid var fattig og gikk fra jobb til jobb. Nå skjønner jeg hvorfor han var så sint hele tiden. :p

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...