Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

slapp av, ciklide, det er bare datasmurf som har satt på repeat 40 ganger xD

 

jeg hørte et klipp av en trønder som var så uforståelig at det kunne like vært gresk. skjønner du denne karen? jeg hører bare ett eller to ord..og nei det er ikke tullespråk

 

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

too bad I need the money !

Jeg kan gi deg penger, hvis du gjør noe for meg.

 

Du trenger bare ligge på ryggen, eller alle 4.

Nav betaler bedre.

 

Ett menneske jeg kjenner er noen år eldre enn meg og naver, og hun har MER utbetalt i mnd enn meg... Hvordan er det mulig? Hun kjøpte HUS ffs når hun var på nav. En annen jeg kjenner hadde gjeld som nav ordna opp i for han.

 

Kjenner også folk som eier x antall hunder katter og hester og går på nav, og som tar lappen uten inntekt.

Jeg skal faen meg bli arbeidsledig jeg også... Det høres så forbanna fint ut.

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar
Ett menneske jeg kjenner er noen år eldre enn meg og naver, og hun har MER utbetalt i mnd enn meg... Hvordan er det mulig? Hun kjøpte HUS ffs når hun var på nav.

What? Der går jo ikke an det vel? Har du ekstremt dårlig lønn eller? Sist jeg fikk noe derfra var det jo knapt mer en studielånet i mnd. :hm:

 

Hun vant vel i lotto eller noe.

Lenke til kommentar

En kompis går på NAV på 3. året nå, han får bare 13000 utbetalt i måneden, og har 9000 i boutgifter..skjønner ikke hvorfor vennene dine får så mye isåfall.

Han går på kirkens bymisjon for å få middag 3 ganger i uka.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

 

Sommerfest med jobben i kveld. Blir grisete :fun:

Samme her. Idrettsdag, grilling og sommerfest. Godt det er så fint vær! :fun:

A HA HA. Drittvær :---D

 

Her er det noe tapasgreier nederst på løkka. Leid en hel etasje som jeg har skjønt det. Noe DJ-greier og sånt. Heldigvis er Schouskjelleren kun et par tissestrålers lengder unna. :love:

 

Haha! Jeg er elektriker. Mission idag er på ungdomskole :p

Aha, da gir innlegget ditt mer mening!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...