The Little Lucid Moments Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Hm ja. Nei beklager, det var bare tull. En kan ikke vite hvordan andre på nettet reagerer. Bak nicket. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Ötzi er spennende! Fy faen så jævelig det er å pendle. Første alarm ringer halv 5 om morran.. Helt jævelig vettu! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) slapp av, ciklide, det er bare datasmurf som har satt på repeat 40 ganger xD jeg hørte et klipp av en trønder som var så uforståelig at det kunne like vært gresk. skjønner du denne karen? jeg hører bare ett eller to ord..og nei det er ikke tullespråk Endret 5. juni 2014 av Bytex 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Hahahah *kremt* ja.. Men han snakker jo veldig fort da! Får med meg lite selv. Hver bidige morgen når jeg må stå opp tenker jeg på drømmen om å nave, og sove så lenge jeg vil <3 too bad I need the money ! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) jeg hører bare 3 ord etter flere forsøk. babord, flamman, båten. jeg tror forresten naving er hinsides kjedelig og meningsløst. Endret 5. juni 2014 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Takk for god latter til frokosten, Bytex! Endret 5. juni 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Brødet mitt var muggent, så jeg fikk ikke spise frokost før jeg drar på jobb Kommer til å være dødssulten frem til 09:30..sukk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) too bad I need the money ! Jeg kan gi deg penger, hvis du gjør noe for meg. Du trenger bare ligge på ryggen, eller alle 4. Endret 5. juni 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) too bad I need the money ! Jeg kan gi deg penger, hvis du gjør noe for meg. Du trenger bare ligge på ryggen, eller alle 4. Nav betaler bedre. Ett menneske jeg kjenner er noen år eldre enn meg og naver, og hun har MER utbetalt i mnd enn meg... Hvordan er det mulig? Hun kjøpte HUS ffs når hun var på nav. En annen jeg kjenner hadde gjeld som nav ordna opp i for han. Kjenner også folk som eier x antall hunder katter og hester og går på nav, og som tar lappen uten inntekt. Jeg skal faen meg bli arbeidsledig jeg også... Det høres så forbanna fint ut. Endret 5. juni 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Hvordan vet du at nav betaler bedre? EDIT: Nei vent, bare glem det. Kan ikke være utro. Endret 5. juni 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Ett menneske jeg kjenner er noen år eldre enn meg og naver, og hun har MER utbetalt i mnd enn meg... Hvordan er det mulig? Hun kjøpte HUS ffs når hun var på nav. What? Der går jo ikke an det vel? Har du ekstremt dårlig lønn eller? Sist jeg fikk noe derfra var det jo knapt mer en studielånet i mnd. Hun vant vel i lotto eller noe. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Det minner meg på at jeg må skrape 10 flakslodd jeg fikk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) En kompis går på NAV på 3. året nå, han får bare 13000 utbetalt i måneden, og har 9000 i boutgifter..skjønner ikke hvorfor vennene dine får så mye isåfall. Han går på kirkens bymisjon for å få middag 3 ganger i uka. Endret 5. juni 2014 av Bytex Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Jobbe på u.skole. i dag. Gidder rett og slett ikke de menneskene. 16 minus er en fææææl alder Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Må jo være koslig det, de da vell ikke så ille? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 EspJak1: Du jobber på en ungdomsskole, eller går du på ungdomsskolen. Vanskelig å tolke det innlegget ditt. ----- Dressjakke, skjorte, svarte jeans og converse. Sommerfest med jobben i kveld. Blir grisete 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Sommerfest med jobben i kveld. Blir grisete Samme her. Idrettsdag, grilling og sommerfest. Godt det er så fint vær! Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Våkna akkurat. Trøtt. Sulten. Men også ferie.. det er alt for tidlig.. Så får jeg heller ikke sove igjen.. Bah Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Haha! Jeg er elektriker. Mission idag er på ungdomskole Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Sommerfest med jobben i kveld. Blir grisete Samme her. Idrettsdag, grilling og sommerfest. Godt det er så fint vær! A HA HA. Drittvær :---D Her er det noe tapasgreier nederst på løkka. Leid en hel etasje som jeg har skjønt det. Noe DJ-greier og sånt. Heldigvis er Schouskjelleren kun et par tissestrålers lengder unna. Haha! Jeg er elektriker. Mission idag er på ungdomskole Aha, da gir innlegget ditt mer mening! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg