Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Fysj og æsj! Sånt er jo nesten like sunne aktiviteter som trebeinsløp, sekkeløp og lignende som blir arangert rundt om kring den 17.mai.

For å kompensere så skal jeg nå ta en røyk for deg. :)

Til mitt forsvar skal det sies at jeg ikke har deltatt på trebeinsløp, potetløp, sekkeløp og slikt siden vi ble nektet å bruke trehjulsyklene. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til mitt forsvar skal det sies at jeg ikke har deltatt på trebeinsløp, potetløp, sekkeløp og slikt siden vi ble nektet å bruke trehjulsyklene. ^^

<---- er i hemmelighet misunnelig på de som ikke er for gammelt til slikt. :blush:

Lenke til kommentar
Helvetes drittlærere!

Tok mobilen min! :cry:

Garantert fortjent.

Nei, faktisk ikke.

Den falt ut av lomma på buksa. :(

Helvetes drittlærere!

Tok mobilen min! :cry:

Heheheheee...

Ungdomskole. *f9z*

Jeg sender sms hele skoledagen, ringer i ny og ne, og jeg har bare fått beskjed om å legge bort mobilen en gang. Men da var det riktignok prøve, selv om jeg var ferdig. x)

Gni det inn, gni det inn! :(

Lenke til kommentar

@nie:

Men sånn som de fiskedammene er jo lite vits i når man er blitt så stor at man ser folka som står bak veggen og fester på overaskelsen da. :(

@kibs: You and me both. ALT for mye folk.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gni det inn, gni det inn! :(

Jaah, det er moro. :wee:

Huff. Foretrekker å holde meg inne på 17.mai. >.<

Hm. Merkelige skapning.

Ute, men borte fra folkemengden med noen få søte individer. Win.

@nie:

Men sånn som de fiskedammene er jo lite vits i når man er blitt så stor at man ser folka som står bak veggen og fester på overaskelsen da. :(

Du er virkelig ikke så kreativ, du.

Dette løste fedjingene for flere år siden.

Huke seg ned, få fiskestang, og fiske. Man ser ikke en drit. Men forsåvidt, fiskedammer er mer populært. Når man fisker små ender eller noe, også er det ett nr på dem, også får man overaskelse som matcher nummeret. It's so fuuun. ^^

Lenke til kommentar
@kibs: You and me both. ALT for mye folk.

Feirer neste 17.mai sammen da, eller blir det for folksomt?

Hm. Merkelige skapning.

Ute, men borte fra folkemengden med noen få søte individer. Win.

Jeg er en merkelig skapning. :new_woot:

Aldri vært i nærheten av noen få søte individer 17. mai, jeg. Oo

Lenke til kommentar

Det var uansett mer moro før. Da kunne man få ordentlige leker der. Husker jeg fikk kruttlapp-pistol og greier. Sånt kan man ikke nå lenger. Det er politisk ukorrekt og barna kan skade hørselen til både seg og andre.

Nå har de bare kjedelige, men "korrekte" leker. Greit at en eller annen sikkert klarte å skade seg før, men halloooooo(!) skal alle lide pga av noen få idioter. Dessuten så er jorda overbefolket så vi kunne sikkert tjent på å kvitte oss med de mest udugelige.

Jeg frykter at vi mister alt som er gøy i søken etter å gjøre alt trygt. :(

Lenke til kommentar
Nei. De er ekle. >.<

Jeg kan vaske dem og, erhm, flytte tungen deres først, da er de ikke så ekle?

Det var uansett mer moro før. Da kunne man få ordentlige leker der. Husker jeg fikk kruttlapp-pistol og greier. Sånt kan man ikke nå lenger. Det er politisk ukorrekt og barna kan skade hørselen til både seg og andre.

Nå har de bare kjedelige, men "korrekte" leker. Greit at en eller annen sikkert klarte å skade seg før, men halloooooo(!) skal alle lide pga av noen få idioter. Dessuten så er jorda overbefolket så vi kunne sikkert tjent på å kvitte oss med de mest udugelige.

Pøff. Om de fjerner alt som er utrygt blir det farligere. Unger er faktisk ganske oppfinnsomme, og det er litt mindre trygt når de lager ting selv, typisk. Blir nok aldri trygt å leve. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg husker den tida da LEGO var noe du faktik måtte bygge jeg :love:

Begynner å lure på hvordan jeg fikk det for meg at jeg skulle skrive en albumguide, burde i alle fall ha valgt meg et band med litt færre album.

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

ER DET IKKE KRUTTLAPPVÅPEN Å FÅ KJØPT LENGER?!

oh noes idd.

Lenke til kommentar

ER DET IKKE KRUTTLAPPVÅPEN Å FÅ KJØPT LENGER?!

oh noes idd.

Mener da jeg har sett noen hengende på Meny for ikke så lenge siden, men du har ikke lengre det utvalget du hadde før.

Lenke til kommentar

Da jeg gikk på u-skolen så fikk vi ikke lov til det en gang. Nå var det ikke så mange som hadde mobil den gangen, men det var akkurat da det begynte å ta av.

Vi fikk ikke lov å ha den i sekken en gang. Skulle amn ha med mobil på skolen så måtte foreldrene skrive i meldingsboka at man hadde en eller annen eksepsjonell grunn til at de MÅTTE kunne nå deg kjapt.

I begynnelsen så la lærenrne lista slik at de ikke ville gi mobilen tilbake før etter at skoleåret var omme vi de tok deg med den. Etter en del bråk med "påståelige og vansklige" foreldre så forandret de først til at man fikk den tilbake etter siste time før helgen. Så etter enda mer bråk ble det til at de måtte gi den tilbake etter siste skoletime den dagen bare.

Lenke til kommentar
Lego har man aldri sluttet å leke med. Det kan man ALDRI bli for gammel til. :love:

Mener da jeg har sett noen hengende på Meny for ikke så lenge siden, men du har ikke lengre det utvalget du hadde før.
Fortsatt i salg. Men de prøver å stoppe det. Bare sånne sunne aktiviteter som jeg nevnte på forrige side som har sluttet å gi dem ut.

edit: quote-rot. Bedre nå.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Lego har man aldri sluttet å leke med. Det kan man ALDRI bli for gammel til. :love:

Men nå har LEGO blitt moduler, ikke klosser.

Det er så vidt du kan få tak i skikkelige sett som du faktisk må bygge, men det er stort sett bare Star Wars-LEGOen.

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...