medlem-124997 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Faen, du har rar stemme, Cik. Disgusting Stemmen min blir vridd på film. Egentlig høres jeg ut som Linni Meister. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Wow sap med at filmene får så sykt mange nedlastinger? Er det fordi de sees om og om igjen? Det er vel neppe 60 stk som leser denne tråden atm. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Alle vet at Molde har tidenes styggeste dialekt. Det er ikke et spørsmål engang. 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Wow sap med at filmene får så sykt mange nedlastinger? Er det fordi de sees om og om igjen? Det er vel neppe 60 stk som leser denne tråden atm. Skulle tro de var lenket fra andre plasser og... Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Alle vet at Molde har tidenes styggeste dialekt. Det er ikke et spørsmål engang. Du mener altså det der var Moldedialekt? Vel. En globetrotter skal du ikke påberope deg å være. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Skulle tro de var lenket fra andre plasser og... Lasta opp fra mobilen min Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Det der hørtes ut som Kristiansund eller bastardtrønder som jeg også kaller det, var mer ment til kåringen av styggeste dialekten. Endret 4. juni 2014 av Runarbs 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Lasta opp fra mobilen min Kan jo være de har havnet på flere sider. Snuskesider. Det var naken hud der. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Det der hørtes ut som Kristiansund eller bastardtrønder som jeg også kaller det, var mer ment til kåringen av styggeste dialekten. Hahahah ååja! vel daså! Haha bastardtrønder. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Lasta opp fra mobilen min Kan jo være de har havnet på flere sider. Snuskesider. Det var naken hud der. Thats it. Jeg er på god veg til å skremmes vekk fra dette forumet ass:( jeg skal ikke laste opp snutter av meg og Pisi mere:( Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Thats it. Jeg er på god veg til å skremmes vekk fra dette forumet ass:( jeg skal ikke laste opp snutter av meg og Pisi mere:( Det var dumt. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Lasta opp fra mobilen min Kan jo være de har havnet på flere sider. Snuskesider. Det var naken hud der. Wow sap med at filmene får så sykt mange nedlastinger? Er det fordi de sees om og om igjen? Det er vel neppe 60 stk som leser denne tråden atm. Jeg så den første to ganger og de andre 1 ganger, kan være fordi folk digger deg så mye dem ikke kan få nok av deg Når jeg ser det klippet så blir den andre kommentaren hvor du sier du er stygg meningsløs, du er jo langt i fra stygg du Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Naken hud? Da må videoklippene sjekkes ut likevel. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Lasta opp fra mobilen min Kan jo være de har havnet på flere sider. Snuskesider. Det var naken hud der. Naken hud? Visst det var naken hud i noen av videoene må jeg ha svært dårlig syn fordi jeg så ikke noe hud O: Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Naken hud? Visst det var naken hud i noen av videoene må jeg ha svært dårlig syn fordi jeg så ikke noe hud O: Det var jo lår & legg på den første. Blir ikke så lenge med vanlig hastighet på avspilling, men du kan jo skru på slow motion. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Gjør som pusen. Natta Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 La merke til at rattet var på høyre side.. kjører du med engelsk importert bil? eller er jeg bare mega trøtt og overså muligheten for at den videon var speilvendt? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Naken hud? Visst det var naken hud i noen av videoene må jeg ha svært dårlig syn fordi jeg så ikke noe hud O: Det var jo lår & legg på den første. Blir ikke så lenge med vanlig hastighet på avspilling, men du kan jo skru på slow motion. Føler det blir på skala med creepy vist jeg skal begynne å skifte hastiget for å få med meg hud på ei dame, så desperat er ei ikkje Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Dokumentar om Ötzi på TV nå, som handler om forbannelsen og alle som kødder / rører / tar bilde av liket som visstnok dør bare dager etterpå. Burde ikke folk ha dødd som fluer etter å ha sett den dokumentaren da egentlig? Som i The Ring. (Har sett den før, så jeg vet jeg er safe ! ) Edit: Latterlig at det etter selv 20 år fra utgravningen av det liket blir trukket fram forbannelse når folk dør. Endret 4. juni 2014 av Deldy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg