Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Lasta opp fra mobilen min

Kan jo være de har havnet på flere sider. Snuskesider. Det var naken hud der.

 

Wow sap med at filmene får så sykt mange nedlastinger? Er det fordi de sees om og om igjen? Det er vel neppe 60 stk som leser denne tråden atm.

Jeg så den første to ganger og de andre 1 ganger, kan være fordi folk digger deg så mye dem ikke kan få nok av deg ;)

 

Når jeg ser det klippet så blir den andre kommentaren hvor du sier du er stygg meningsløs, du er jo langt i fra stygg du :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Lasta opp fra mobilen min

 

Kan jo være de har havnet på flere sider. Snuskesider. Det var naken hud der.

 

Naken hud? Visst det var naken hud i noen av videoene må jeg ha svært dårlig syn fordi jeg så ikke noe hud O:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Naken hud? Visst det var naken hud i noen av videoene må jeg ha svært dårlig syn fordi jeg så ikke noe hud O:

 

Det var jo lår & legg på den første. Blir ikke så lenge med vanlig hastighet på avspilling, men du kan jo skru på slow motion.

 

Føler det blir på skala med creepy vist jeg skal begynne å skifte hastiget for å få med meg hud på ei dame, så desperat er ei ikkje ;)

Lenke til kommentar

Dokumentar om Ötzi på TV nå, som handler om forbannelsen og alle som kødder / rører / tar bilde av liket som visstnok dør bare dager etterpå.

 

Burde ikke folk ha dødd som fluer etter å ha sett den dokumentaren da egentlig?

Som i The Ring.

 

(Har sett den før, så jeg vet jeg er safe ! :p )

 

Edit:

Latterlig at det etter selv 20 år fra utgravningen av det liket blir trukket fram forbannelse når folk dør.

Endret av Deldy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...