Kakebakelate Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Forventer alltid forumet skal være treigt pga Jarmo går amok med noen superspørringer. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Trodde det var TSP som som stod for superspørringene. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Dere er gale. Alle sammen. Det der var veldig slemt sagt. Vet ikke med de andre, men jeg er ikke gal. Jeg har bare en kraftig dose av mentalt ukonformitetssyndrom. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Trodde det var TSP som som stod for superspørringene. Hm.. kanskje det var det ja. Høres rett ut når jeg smaker på det. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Det der var veldig slemt sagt. Vet ikke med de andre, men jeg er ikke gal. Jeg har bare en kraftig dose av mentalt ukonformitetssyndrom. Hm... da er du egentlig ikke gal, da. Dem andre bare later som, du er gal du. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Alle andre er gale, jeg er den eneste som er sane. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg er ikke gal, for jeg skiller meg ut. Normalitet er en tvangslidelse. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 En vakker dag blir jeg permbanna herfra for å klikke (kanskje i fylla elns). Vi får se. Tror jeg skal greie å holde meg i et par mnd. til (Det roer meg veldig at fotball-VM er nært forestående). Namaste. Og etter vm har du ol i brazil å se fram til:) Jeg har enda ikke blitt banned. Eller, jeg ble permbanned for en god stund siden.. Namaste. Sugde bare litt pikk, slik at jeg fikk kontoen tilbake. Du banna? Du som er så hyggelig og aldri gjør noe galt? Dere er gale. Alle sammen. Hm er vi hm... Alle andre er gale, jeg er den eneste som er sane. Jeg kan snakke for meg selv, jeg er spin pikende gal! Hehe Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Dette er en av de gangene jeg er helt og holdent deler syn med LB og Lyc. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Dette er en av de gangene jeg er helt og holdent deler syn med LB og Lyc. Du er enig med meg, du vet det bare ikke enda. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Hm... da er du egentlig ikke gal, da. Dem andre bare later som, du er gal du. Nei, nei. Må jeg gjenta det? Jeg er ikke gal, jeg er riktig. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Nei, nei. Må jeg gjenta det? Jeg er ikke gal, jeg er riktig. Nei dette ble for mye for hodet mitt ass. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Heter ikke rare, bare langt utfor normalfordelingen. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 indeed! Det var så groteskt at det nesten ble vakkert. Litt som Monolitten i vigelandsparken. FIN sammenligning. Den likte jeg. Nå føler jeg at jeg skjønner akkurat hva du mener! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg prøvde å lure Per Putt'n under dyna med meg. Han ville ikke:( han bare hopper ut av senga og setter seg nedom døra og ser på den. Vil ikke se på meg en gang. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Sikkert alt for varmt der, Ylva hopper alltid ut av senga etter noen minutter og legger seg der det ikke er noe teppe på gulvet. Dog er hun en hund. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Per gav meg litt male love tidligere idag. Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Per gav meg litt male love tidligere idag. For ei deilig dialekt 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Faen, du har rar stemme, Cik. Disgusting Endret 4. juni 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Per gav meg litt male love tidligere idag. For ei deilig dialekt Den ble i sin tid kåret til Norges styggeste. (Helt seriøst) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg