Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Blir mye sitering her men har vært innaktiv i noen timer og har kommet mange nye kommentarer siden da

 

 

Det var Korse :(

Jeg gikk en tur opp i stad og fant pelsdottene. Så allerede da at det var henne. :(

Så møtte jeg på en mann som hadde tatt bilder av en halvsspist katt for to uker siden, så jeg spurte om å få se bildet. Så det på halen at det var Korse. Og etter alle pelsdottene, og bildet og dømme så er det ørn som har tatt henne.

Skrotten var borte neste dag. Har gått litt uti grøfta men jeg finner ikke noe mer enn pelsen. :(

 

Veldig trist. Men nå vet jeg ihvertfall at hun kommer ikke inn noe mer så det er ingen vits i å lete og håpe at hun dukker opp. :(

 

 

Det var forferdelig trist å høre :cry:

 

Kan tenke meg du har mange gode minner fra alle de årene du har kjent katten, faen ta den forbanna ørna. Håper han flyr inn i en fly propell...

 

Måtte han hvile i fred ):

 

Det regner, jaaaaaa! Hyll værgudene!

 

Å jeg og vil ha regn her!

 

RIP verdens BESTE pusekatt <3 Jeg kommer til å savne henne. Heldigvis har jeg Per Putt'n her til å trøste meg. :]

 

Hater egentlig sitatpyramider, men ettersom jeg var ute noen timer å lette etter katten var det mye som skjedde her! ;o
Sorry!

 

 

 

Nei ikke egentlig, hadde ikke likt det jeg heller

 

Det har jeg hele tiden vært ganske sikker på også, inntil Dagsrevy repotasjen i dag. Håper det.

 

Tror nok han er skyldig, alt peker mot det, dumt å screwe karrieren sin slik og utsette familien hans for dette...

 

Det er Collie jeg har "bestilt".

 

 

Bestiller man en hund?

 

Jeg skal ikke spamme med RIP og buhu kattenminerdød-bilder.
Men jeg må bare vise dere disse par bildene. Kommer til å savne katten min veldig :( Hvem skal ligge i senga å varme magen min nå?

 

Så fine dere så ut :)

 

 

## unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ##

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Innlegg med overdreven quoting er redigert for å forkorte lengden på posten. Quoting er bra for å vise hvem dere siterer men pass på at det ikke blir overdreven bruk av denne funksjonen. Det er ikke nødvendig at folk på på slitasjeskader på scrollefingeren for å komme frem til det dere har skrevet.

 

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Herregud som det frister å prøve å fortsette tidenes sitatpyramide.

Jeg missa det! Admins hadde alt redigert dem før jeg fikk sett. :(

 

Bedre med 10 kommentarer i 1 enn 10 kommenterer i seg selv:)

 

Det mod mener er at når man multi quoter så kan man godt slette de ekstra quotene som ligger i kommentaren du quoter :)

Lenke til kommentar

En vakker dag blir jeg permbanna herfra for å klikke (kanskje i fylla elns). Vi får se. Tror jeg skal greie å holde meg i et par mnd. til (Det roer meg veldig at fotball-VM er nært forestående).

 

 

Namaste.

Jeg har enda ikke blitt banned. Eller, jeg ble permbanned for en god stund siden..

 

Sugde bare litt pikk, slik at jeg fikk kontoen tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...