Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke gå for en skikkelig skummel hannhund da. Kan være han kommer til å forsvare territoriet sitt så godt at ingen menn tør komme nær. :p

 

Tror aldri en hund som vokser opp med meg vil bli særlig skummel, setter ordentlig sosialisering og trygghetsfølelse høyest på lista egentlig :D

Lenke til kommentar

Jeg tenker hund først, sånn at hunden kan godkjenne mannen!

Bare det ikke blir katt, mann, ingen mann, katt, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til.
Lenke til kommentar

 

Jeg tenker hund først, sånn at hunden kan godkjenne mannen!

Bare det ikke blir katt, mann, ingen mann, katt, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til.

 

Hunder OG katter! :D

Vel uten Korse er det bare mammas katt Per igjen. The Master of Tits. Han kommer jo ikke til å bo med meg og hunden. Men Per er veldig rolig og care rundt hunder så han blir trolig drømmekatten når man skal venne hund og valp sammen. Med hjelp av Per håper jeg på å få hunden såpass kattevant at jeg kan skaffe en ny katt i fremtiden. :) Jeg har alltid drømt om en rød Main Coon :love:

 

Hva gjelder barn, hus osv.

Mann har jeg lyst på, hus har jeg lyst på - unger stresser jeg ikke med enda.

Men bikkja skal i hus før mannen. Og kommer det rekende en kar som ikke liker bikkjer, ja så synd for han.

Egentlig har jeg det helt greit som singel. Selv om jeg ofte synes det er trist å legge meg og våkne alene. Men jeg ser hva som skjer med de som stadig stresser fra ett forhold til ett annet. De ender aldri opp med noe som er stabilt og varer.. Det er viktig å klare å leve alene også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...