Heddy Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg tenker hund først, sånn at hunden kan godkjenne mannen! 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 nederste uten tvil, har lignede finish på bassen min og den er deilig som få. Veit, Cherry finish er sexy! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg tenker hund først, sånn at hunden kan godkjenne mannen! Ikke gå for en skikkelig skummel hannhund da. Kan være han kommer til å forsvare territoriet sitt så godt at ingen menn tør komme nær. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 nederste uten tvil, har lignede finish på bassen min og den er deilig som få. Veit, Cherry finish er sexy! Japp, skulle egentlig ha en mat svart finish på bassen, men så sendte de feil fra Tyskland og ikke snakk om de fikk den i retur. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Ikke gå for en skikkelig skummel hannhund da. Kan være han kommer til å forsvare territoriet sitt så godt at ingen menn tør komme nær. Tror aldri en hund som vokser opp med meg vil bli særlig skummel, setter ordentlig sosialisering og trygghetsfølelse høyest på lista egentlig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg tenker hund først, sånn at hunden kan godkjenne mannen!Bare det ikke blir katt, mann, ingen mann, katt, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg tenker hund først, sånn at hunden kan godkjenne mannen!Bare det ikke blir katt, mann, ingen mann, katt, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til. Hunder OG katter! Vel uten Korse er det bare mammas katt Per igjen. The Master of Tits. Han kommer jo ikke til å bo med meg og hunden. Men Per er veldig rolig og care rundt hunder så han blir trolig drømmekatten når man skal venne hund og valp sammen. Med hjelp av Per håper jeg på å få hunden såpass kattevant at jeg kan skaffe en ny katt i fremtiden. Jeg har alltid drømt om en rød Main Coon Hva gjelder barn, hus osv. Mann har jeg lyst på, hus har jeg lyst på - unger stresser jeg ikke med enda. Men bikkja skal i hus før mannen. Og kommer det rekende en kar som ikke liker bikkjer, ja så synd for han. Egentlig har jeg det helt greit som singel. Selv om jeg ofte synes det er trist å legge meg og våkne alene. Men jeg ser hva som skjer med de som stadig stresser fra ett forhold til ett annet. De ender aldri opp med noe som er stabilt og varer.. Det er viktig å klare å leve alene også. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Bare det ikke blir katt, mann, ingen mann, katt, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til, en katt til. xD Det er viktig å klare å leve alene også. Eventuelt å klare å holde seg i ro i ett forhold. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Hah fant igjen dette bildet av ei ku som kjærtegner hånda mi.Dette bildet ble utstilt på en fotoutstilling under Nordic Light i 2010 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Well duh, seff alternativ b "take a photo". Er lissom jo ikke hver dag man får en så god mulighet for likes lissom. Edit: Ai ai, det der ser sikkert koselig ut for mange, men skal ikke mange slikk til fra den tunga der før der gjør vondt. Endret 4. juni 2014 av Rider of Reason Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Det er som sandpapir - bokstaveligtalt. Sterkber hun også. Trekker hele hånda inn i munnen. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Husdyr er så grisete... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Har du sett hvor grisete en menneskebaby er? 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Schelden å se en jente hand uten en eneste ring armband eller noenting. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Ikke så sjelden, egentlig. 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Har du sett hvor grisete en menneskebaby er? Jeg har ikke unger heller... Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Har du sett hvor grisete en menneskebaby er? Ikke for sarte sjeler Schelden å se en jente hand uten en eneste ring armband eller noenting. Ser oftest jenter uten ring / armband enn med, faktisk. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Schelden å se en jente hand uten en eneste ring armband eller noenting.Jeg bruker bare ett smykke med to rever på rundt halsen:) 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Schelden å se en jente hand uten en eneste ring armband eller noenting.Jeg bruker bare ett smykke med to rever på rundt halsen:) Og ka e det reven seie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg