Kakebakelate Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 nederste uten tvil, har lignede finish på bassen min og den er deilig som få. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Det er sant, men likevel forferdelig trist. Har du fått valpen din forresten? Det er/blir da en liten trøst. Nei, valpen kommer ikke før på sensommeren/høsten. Jeg har hendene fulle frem til da. Så det passer meg veldig fint. Ah. Tenker du gleder deg. Hunder er fantastiske dyr. I går hilste jeg på begge hundene til naboen vår. Den ene er valp og prøvde å bite meg i ansiktet (hvorfor tror valper at ansikter er leketøy?), så kom den voksne (Sheltie) bort og satte seg foran meg og knurret til valpen. Så søtt! 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Hvilken valp snakker vi? edit: Type rase Endret 4. juni 2014 av Runarbs Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Fineste gitare av alle, låter best også. Begge er fine, men ville også valgt nederste Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Det har jeg hele tiden vært ganske sikker på også, inntil Dagsrevy repotasjen i dag. Håper det.Hva kom frem der? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Hvilken valp snakker vi? edit: Type rase Det er Collie jeg har "bestilt". Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Håper du er glad i å gå tur da, men det blir nok kjempemessig uansett. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Hunder er bare best! Og av dem Husky og Border Collie aller best. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Det har jeg hele tiden vært ganske sikker på også, inntil Dagsrevy repotasjen i dag. Håper det.Hva kom frem der? Link Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Håper du er glad i å gå tur da, men det blir nok kjempemessig uansett. Dette har jeg selvfølgelig tatt i betraktning når jeg valgte rase, og det er en av grunnene til at jeg valgte nettopp Collie. Det samme gjelder den mentale stimuleringen disse hundene krever. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Har alltid vært svak for Groenendael og finsk lapphund som moren min har. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 For meg var det viktig med en sunn rase som ikke har blitt fucka etter årevis med avl sånn som Chihuahua, mops, dachs, cavaler king charles spaniel, bulldog osv. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 For meg var det viktig med en sunn rase som ikke har blitt fucka etter årevis med avl sånn som Chihuahua, mops, dachs, cavaler king charles spaniel, bulldog osv. Nok av raser som sliter pga dårlig avl. Burde vell begentlig bare ha hevet inn schæferen også, så fremst de ikke har fått bot med hofteledsproblemene. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Ja uff. Men mange schæfere er ikke så ille heller. Det er liksom enten eller. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg skal ikke spamme med RIP og buhu kattenminerdød-bilder.Men jeg må bare vise dere disse par bildene. Kommer til å savne katten min veldig Hvem skal ligge i senga å varme magen min nå? 2 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Snart så sliter du med dette istedenfor: http://www.youtube.com/watch?v=g3pBYIs-w6U En liten trøst. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg gleder meg sånn til jeg kan få hund i fremtiden Men det blir en del år til. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Hustru, hund og unger. Helst i den rekkefølgen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Ja uff. Men mange schæfere er ikke så ille heller. Det er liksom enten eller. Schæfer kan være kjempefine de også. Naboens hund er en blanding av Husky og Schæfer, men hun er så ofte her at det nesten er litt vår hund også, og snillere hund er det vanskelig å tro at finnes. Litt aldersskavanker har hun da, men det skulle bare mangle når hun snart er 14. Hustru, hund og unger. Helst i den rekkefølgen. Åja, så ikke Hund, Unger, Hustru altså? Endret 4. juni 2014 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Hustru, hund og unger. Helst i den rekkefølgen. Der har du en som har forstått det. Hustru, hus, hund deretter unger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg