Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det er sant, men likevel forferdelig trist. Har du fått valpen din forresten? Det er/blir da en liten trøst.

 

Nei, valpen kommer ikke før på sensommeren/høsten. Jeg har hendene fulle frem til da. :) Så det passer meg veldig fint.

Ah. Tenker du gleder deg. Hunder er fantastiske dyr. I går hilste jeg på begge hundene til naboen vår. Den ene er valp og prøvde å bite meg i ansiktet (hvorfor tror valper at ansikter er leketøy?), så kom den voksne (Sheltie) bort og satte seg foran meg og knurret til valpen. Så søtt! :love:
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For meg var det viktig med en sunn rase som ikke har blitt fucka etter årevis med avl sånn som Chihuahua, mops, dachs, cavaler king charles spaniel, bulldog osv.

Nok av raser som sliter pga dårlig avl. Burde vell begentlig bare ha hevet inn schæferen også, så fremst de ikke har fått bot med hofteledsproblemene.

Lenke til kommentar

Ja uff. Men mange schæfere er ikke så ille heller. Det er liksom enten eller.

Schæfer kan være kjempefine de også. Naboens hund er en blanding av Husky og Schæfer, men hun er så ofte her at det nesten er litt vår hund også, og snillere hund er det vanskelig å tro at finnes. Litt aldersskavanker har hun da, men det skulle bare mangle når hun snart er 14.

 

 

 

Hustru, hund og unger. Helst i den rekkefølgen.

Åja, så ikke Hund, Unger, Hustru altså? :tease:

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...