Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Nai, får da inderlig ikke håpe det! Uff. :( Håper du finner Korsepusen din i God behold snart. :(

Det var Korse :(

Jeg gikk en tur opp i stad og fant pelsdottene. Så allerede da at det var henne. :(

Så møtte jeg på en mann som hadde tatt bilder av en halvsspist katt for to uker siden, så jeg spurte om å få se bildet. Så det på halen at det var Korse. Og etter alle pelsdottene, og bildet og dømme så er det ørn som har tatt henne.

Skrotten var borte neste dag. Har gått litt uti grøfta men jeg finner ikke noe mer enn pelsen. :(

 

Veldig trist. Men nå vet jeg ihvertfall at hun kommer ikke inn noe mer så det er ingen vits i å lete og håpe at hun dukker opp. :(

 

Kondolerer så meget. Husdyr er som en del av familien. Det gjør så ondt når man mister de.

Endret av Netrum
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Haehae her en dag var det noen som ropte "Ciklide!" Etter meg i Molde. Jeg aner virkelig ikke hvem det var så jeg latet som jeg hadde det jævelig travelt og løp bort til bilen.

Det var onkelen min.

 

Nææh han var på alder med meg.

 

Haha, ciklide, add meg på snapchat! :D

K, send meg nicket ditt på PM da.

 

 

Hva? Hvorfor driver Lars å legger folk på isdisken og tvangsforer dem avføringsmiddel? :eek:

Sjokolade-is.

 

Det er jeg og Lars som lager sjokoladeisen til Hennig Olsen.

 

Du finner ingen verdens ting nei. Jeg har aldri hatt noen trang til å poste bilder av meg selv.

På tide å poste bilde Bytex! Folk ga faen i hvem jeg var helt til jeg la ut ett bilde av meg selv..

 

 

Ser ingen fordel med det egentlig.

Ciklikde hadde jo blitt ropt av en som tydeligvis kjente henne igjen, hadde det ikke vært kjekt vist folk kjente deg igjen slik på gata?

Egentlig så ble jeg litt freaka ut. Jeg har blitt tatt igjen før, bla på Tinder.

Skal jeg anse meg selv som en celeb?

 

Det var meg

På ordentlig? Var du i Molde i gårkveld?

 

RIP pusekatt :(

RIP verdens BESTE pusekatt <3 Jeg kommer til å savne henne. Heldigvis har jeg Per Putt'n her til å trøste meg. :]

 

 

 

Hater egentlig sitatpyramider, men ettersom jeg var ute noen timer å lette etter katten var det mye som skjedde her! ;o

Sorry!

Lenke til kommentar

 

 

Nai, får da inderlig ikke håpe det! Uff. :( Håper du finner Korsepusen din i God behold snart. :(

Det var Korse :(

Jeg gikk en tur opp i stad og fant pelsdottene. Så allerede da at det var henne. :(

Så møtte jeg på en mann som hadde tatt bilder av en halvsspist katt for to uker siden, så jeg spurte om å få se bildet. Så det på halen at det var Korse. Og etter alle pelsdottene, og bildet og dømme så er det ørn som har tatt henne.

Skrotten var borte neste dag. Har gått litt uti grøfta men jeg finner ikke noe mer enn pelsen. :(

 

Veldig trist. Men nå vet jeg ihvertfall at hun kommer ikke inn noe mer så det er ingen vits i å lete og håpe at hun dukker opp. :(

Uff, nå fikk jeg tårer i øynene altså. Stakkars liten! Kondolerer. :( Så utrolig trist å høre. :cry: *klemmepå*

 

Du får kose mye med Per Putt'n din for trøst da. :(

Endret av Therawyn
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må si det er skuffende av Eirik Jensen altså. En mest betrodde stilling i politiet og skal infiltrere criminell nettverk.

Og så gjøre seg til kjeltring for Kr 30 000 ! .. ja det er vel kanskje mer enn det da.

 

Vi skal kanskje fortsatt ikke avgi dom, men når poltiet er sikker og går ut offentlig med bevis er det vel liten tvil. For en tosk.

Lenke til kommentar

Uff, nå fikk jeg tårer i øynene altså. Stakkars liten! Kondolerer. :( Så utrolig trist å høre. :cry: *klemmepå*

Du får kose mye med Per Putt'n din for trøst da. :(

 

Takk. Blir så glad i dyra. Eneste jeg virkelig brenner for er dyra mine :/

Men jeg vil heller at en rovfugl har tatt henne, enn at mennesker har vært ute å gjort faenskap og forgiftet eller stengt den inne. Det er syke mennesker som gjør slikt og.

Lenke til kommentar

 

Der har du ett godt poeng.

Bare å venne seg til at jeg har rett. Jeg har alltid rett. Bortsett fra en gang i -98. Da trodde jeg at jeg tok feil, men jeg hadde rett så der tok jeg feil.

 

Jeg siterer Jantelove Lars:

 

  1. Du skal ikke tro at du er noe.
  2. Du skal ikke tro at du er like så meget som oss.
  3. Du skal ikke tro du er klokere enn oss.
  4. Du skal ikke innbille deg du er bedre enn oss.
  5. Du skal ikke tro du vet mere enn oss.
  6. Du skal ikke tro du er mere enn oss.
  7. Du skal ikke tro at du duger til noe.
  8. Du skal ikke le av oss.
  9. Du skal ikke tro at noen bryr seg om deg.
  10. Du skal ikke tro at du kan lære oss noe.
Lenke til kommentar

 

 

Uff, nå fikk jeg tårer i øynene altså. Stakkars liten! Kondolerer. :( Så utrolig trist å høre. :cry: *klemmepå*

Du får kose mye med Per Putt'n din for trøst da. :(

 

Takk. Blir så glad i dyra. Eneste jeg virkelig brenner for er dyra mine :/

Men jeg vil heller at en rovfugl har tatt henne, enn at mennesker har vært ute å gjort faenskap og forgiftet eller stengt den inne. Det er syke mennesker som gjør slikt og.

Det er sant, men likevel forferdelig trist. Har du fått valpen din forresten? Det er/blir da en liten trøst.
Lenke til kommentar

Må si det er skuffende av Eirik Jensen altså. En mest betrodde stilling i politiet og skal infiltrere criminell nettverk.

Og så gjøre seg til kjeltring for Kr 30 000 ! .. ja det er vel kanskje mer enn det da.

 

Vi skal kanskje fortsatt ikke avgi dom, men når poltiet er sikker og går ut offentlig med bevis er det vel liten tvil. For en tosk.

Jeg tipper han er uskyldig.
Lenke til kommentar

 

Må si det er skuffende av Eirik Jensen altså. En mest betrodde stilling i politiet og skal infiltrere criminell nettverk.

Og så gjøre seg til kjeltring for Kr 30 000 ! .. ja det er vel kanskje mer enn det da.

 

Vi skal kanskje fortsatt ikke avgi dom, men når poltiet er sikker og går ut offentlig med bevis er det vel liten tvil. For en tosk.

Jeg tipper han er uskyldig.

 

 

Det har jeg hele tiden vært ganske sikker på også, inntil Dagsrevy repotasjen i dag. Håper det.

Lenke til kommentar

 

 

Uff, nå fikk jeg tårer i øynene altså. Stakkars liten! Kondolerer. :( Så utrolig trist å høre. :cry: *klemmepå*

Du får kose mye med Per Putt'n din for trøst da. :(

 

Takk. Blir så glad i dyra. Eneste jeg virkelig brenner for er dyra mine :/

Men jeg vil heller at en rovfugl har tatt henne, enn at mennesker har vært ute å gjort faenskap og forgiftet eller stengt den inne. Det er syke mennesker som gjør slikt og.

Det er sant, men likevel forferdelig trist. Har du fått valpen din forresten? Det er/blir da en liten trøst.

 

Nei, valpen kommer ikke før på sensommeren/høsten. Jeg har hendene fulle frem til da. :) Så det passer meg veldig fint.

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...