Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Nei, men da er det ikke like spennende, winz

Mhm

 

er bakfull og leser denne tråden nå, det er ikke bra for min mentale helse

Du kan faktisk bli helt frisk av å lese minst en side her pr dag ;)

Lenke til kommentar

 

Haha. "At han anbefalte deg diskusjon"

 

Nei, jeg viste om diskusjon var bare ikke medlem. Men nå er jeg aktiv kun for å passe på at han ikke sier noe dumt... Viktig å passe på.

Han var allerede plassert på ignorerte brukere hos meg, så jeg tror du må passe bedre på.

 

At han sier noe som får andre til å ignorere han er ikke min sak. Hva han sier sånn generelt er ikke min sak. Jeg er ikke her for å passe på at han oppfører seg for det kan han, selv om noen mener noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Jeg vet ikke om jeg klarer mer Winza.

Klarer ikke mer av hva?

 

 

For å si det på en veldig snill måte: Du poster litt for mange innlegg med alt for lite innhold.

 

Det er ikke sant, jeg skrive det det er å skrive. Vil du jeg skal legge til mye unøvendig viss vass som ingen bryr seg om? Jeg svarer på innlegg likt som med andre og skriver det som skal skrives, blir litt rart å forklare. Men jeg gidder ikke noe slikt negativt greie nå:)

 

 

 

Haha. "At han anbefalte deg diskusjon"

 

Nei, jeg viste om diskusjon var bare ikke medlem. Men nå er jeg aktiv kun for å passe på at han ikke sier noe dumt... Viktig å passe på.

Han var allerede plassert på ignorerte brukere hos meg, så jeg tror du må passe bedre på.

 

At han sier noe som får andre til å ignorere han er ikke min sak. Hva han sier sånn generelt er ikke min sak. Jeg er ikke her for å passe på at han oppfører seg for det kan han, selv om noen mener noe annet.

 

Jeg har ikke ignorert han enda, navnet er alt for kult til å ignoreres:) Har en følelse av at han er i slekt med admiral p

 

 

Hva han sier sånn generelt er ikke min sak. Jeg er ikke her for å passe på at han oppfører seg for det kan han

Det var du som sa at det var du var det.

 

Hun nevnte til meg tidligere at hun ikke var seriøs:)

Lenke til kommentar

Nai, får da inderlig ikke håpe det! Uff. :( Håper du finner Korsepusen din i God behold snart. :(

Det var Korse :(

Jeg gikk en tur opp i stad og fant pelsdottene. Så allerede da at det var henne. :(

Så møtte jeg på en mann som hadde tatt bilder av en halvsspist katt for to uker siden, så jeg spurte om å få se bildet. Så det på halen at det var Korse. Og etter alle pelsdottene, og bildet og dømme så er det ørn som har tatt henne.

Skrotten var borte neste dag. Har gått litt uti grøfta men jeg finner ikke noe mer enn pelsen. :(

 

Veldig trist. Men nå vet jeg ihvertfall at hun kommer ikke inn noe mer så det er ingen vits i å lete og håpe at hun dukker opp. :(

Lenke til kommentar

 

Nai, får da inderlig ikke håpe det! Uff. :( Håper du finner Korsepusen din i God behold snart. :(

Det var Korse :(

Jeg gikk en tur opp i stad og fant pelsdottene. Så allerede da at det var henne. :(

Så møtte jeg på en mann som hadde tatt bilder av en halvsspist katt for to uker siden, så jeg spurte om å få se bildet. Så det på halen at det var Korse. Og etter alle pelsdottene, og bildet og dømme så er det ørn som har tatt henne.

Skrotten var borte neste dag. Har gått litt uti grøfta men jeg finner ikke noe mer enn pelsen. :(

 

Veldig trist. Men nå vet jeg ihvertfall at hun kommer ikke inn noe mer så det er ingen vits i å lete og håpe at hun dukker opp. :(

 

Veldig trist å lese. Håper det går bra med deg <3 (ja, nå fortjente du ett hjerte)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...