Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg er singel. Ingen vil ha meg. Jeg er stygg og jeg lukter ille så alle mannfolka snur på hælen og beiner av sted med en gang jeg runder hjørnet.

 

Meld deg på poledance-kurs da, der er alderssnittet lavere.

Du er ikke stygg i ansiktet ihvertfall. Er sikker på om du lagde en konto på en date side ville det krydd av menn som ville bli kjent med deg:)

 

Tror det kryr nok her på forumet jeg, gitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg har bare aldri posta noe bilde noensteder, eller vært på noen forumtreff.

Så vist jeg leter på recent picture trådene vil jeg ikke finne en post gjemt et sted hvor du har posta bilde av deg?:)n

 

Ahh, så det er sånn man lager det. :wee: Hva med soft-is med sjokoladestrø?

Så noen nå på tv som lagde is forma som to personer som kysset

 

 

 

Jeg er singel. Ingen vil ha meg. Jeg er stygg og jeg lukter ille så alle mannfolka snur på hælen og beiner av sted med en gang jeg runder hjørnet.

 

Meld deg på poledance-kurs da, der er alderssnittet lavere.

Du er ikke stygg i ansiktet ihvertfall. Er sikker på om du lagde en konto på en date side ville det krydd av menn som ville bli kjent med deg:)

 

Tror det kryr nok her på forumet jeg, gitt.

 

Ja det

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Du finner ingen verdens ting nei. Jeg har aldri hatt noen trang til å poste bilder av meg selv.

Visst du vil folk skal bli skikkelig kjent og kunne igjenkjenne deg visst dem ser deg

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ser ingen fordel med det egentlig.

Ciklikde hadde jo blitt ropt av en som tydeligvis kjente henne igjen, hadde det ikke vært kjekt vist folk kjente deg igjen slik på gata?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...