Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Men Akse er jo ganske kjekk da, Sjur? Du er litt keen på han du og?

Å så jobber han i snekkerbukse. Bare det drar jo opp voldsomt her i gården. Litt møkkete snekkerbukser er jo det eneste som er deiligere enn naken.

Ikke helt min stil. Jeg liker mennene mine når de ser ut slik som Heilage, Lars og birilbassen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er singel. Ingen vil ha meg. Jeg er stygg og jeg lukter ille så alle mannfolka snur på hælen og beiner av sted med en gang jeg runder hjørnet.

Hmmm, rart, er jo mange menn som liker å jobbe med olje. Kanskje vurdere å droppe råoljen da, og heller spørre om å få jobbe med bensinproduksjon. Det lukter bedre. ;)
Eneste oljen jeg jobber med er matolje

Banken stengte 3. Jeg skulle inn å høre om billån!!! KLIKKA!!!

Lenke til kommentar

Ikke egentlig hvis alternativene hennes er de mannfolkene hun har delt historier om.

Hvis du hadde sett snappen jeg nylig sendte til en bunch diskusjon.no brukere så hadde du skjønt hvorfor jeg er singel.

Uansett hvor "freaky deaky" man er så er det alltids noen like "freaky deaky" der ute, så tror egentlig ikke på at det er derfor :p

Lenke til kommentar

Ikke egentlig hvis alternativene hennes er de mannfolkene hun har delt historier om.

Tja, hadde de bare fått ferten av matolje så tror jeg nok de hadde angret veldig på sin tidligere oppførsel. :p

Haehae her en dag var det noen som ropte "Ciklide!" Etter meg i Molde. Jeg aner virkelig ikke hvem det var så jeg latet som jeg hadde det jævelig travelt og løp bort til bilen.

Det var i alle fall ikke meg, for så høyt klarer ikke jeg å rope. Ikke kan jeg si Ciklide på Molde-dialekt heller. :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg er singel. Ingen vil ha meg. Jeg er stygg og jeg lukter ille så alle mannfolka snur på hælen og beiner av sted med en gang jeg runder hjørnet.

Meld deg på poledance-kurs da, der er alderssnittet lavere.

Du er ikke stygg i ansiktet ihvertfall. Er sikker på om du lagde en konto på en date side ville det krydd av menn som ville bli kjent med deg:)

Om man lukter olje så er det bare sexy, ingenting mer sexy enn en person som har lukta av hard arbeid ;)

Jeg har ikke tenkt å være singel resten av livet, er ikke du singel selv?

Åh, Winza? Spør du meg ut på date?! :D

Nå ble det plutselig litt varm her inne ;)

http://www.fosna-folket.no/nyheter/article9769897.ece

Tror nærmest jeg hadde jula opp vedkommende hvis det var meg.....fyren kunne jo blitt drept > : (

Nå var ikke den saken like morsom lenger. Men den om evakueringa av barnehagen ler jeg fortsatt av. Idioti må man le av:)

Heldigvis vet ingen hvordan jeg ser ut selv etter 10 år på dette forumet.

Folk vet hvordan jeg ser ut nå, nå kommer sikkert folk her til å tracke meg opp. Bra jeg skal en liten ferie til mamma slutten av uka så da er det ingen hjemme her

Hmmm, rart, er jo mange menn som liker å jobbe med olje. Kanskje vurdere å droppe råoljen da, og heller spørre om å få jobbe med bensinproduksjon. Det lukter bedre. ;)

Dette er jo bare fikjson

Haehae her en dag var det noen som ropte "Ciklide!" Etter meg i Molde. Jeg aner virkelig ikke hvem det var så jeg latet som jeg hadde det jævelig travelt og løp bort til bilen.

Kan kanskje ha vært l3r5

HVA HAR JEG SAGT OM Å ÅPNE SNAPSA TIL ANFALL?!

Faen asså!

Ikke kjeft på meg. Hu tok screenshot og sendte videre.
Jeg har sagt at alle BORTSETT fra deg får se. Da kommer du med den isdisken og avføringsmiddelet igjen og det orker jeg ikke! :(

Og meg tydeligvis:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...