Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Det betyr ikke spør. -_- vet jo det men hvorfor sa du det? Må få spørre meg visst hun vil:) Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Bare til info. Så spilla jeg ikke noe dør jeg møtte Admiralen. Var pga han eg fant ut jeg måtte prøve. Også var det moro. Det hadde jeg aldri trodd. Så du trenger nødvendigvis ikke å finne ei som gamer, men du kan ende opp med at hun blir det Samme greia med meg. Foruten Mario hadde jeg liten spillinteresse før jeg ble ilag med x'n. Shit det der The Forrest spillet kommer snart! Det ser så bad ut det! Selv om det minner meg litt om Minecraft.. Kommer det bare på PC? Det betyr ikke spør. -_- vet jo det men hvorfor sa du det? Må få spørre meg visst hun vil:) NEIH! Hun får ikke spørre. PUNKTUM. 3 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Haha. "At han anbefalte deg diskusjon" Nei, jeg viste om diskusjon var bare ikke medlem. Men nå er jeg aktiv kun for å passe på at han ikke sier noe dumt... Viktig å passe på. 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Hvor har nudelpus blitt av? Jeg gleda meg veldig mye til å se henne igjen når jeg kom tilbake men nå er hun vekke ): Haha. "At han anbefalte deg diskusjon"Nei, jeg viste om diskusjon var bare ikke medlem. Men nå er jeg aktiv kun for å passe på at han ikke sier noe dumt... Viktig å passe på. Ja bra å ha noen å passe på han og holde han i øra vist han ikke oppfører seg:) Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg har alt glemt hva jeg ikke skulle spørre om .. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Hvis du vil ha dame Winz, så finn en syklubb eller en annen hobby med mye kåte kvinnfolk å meld deg inn. Neitakk:) Neivel. Da kan du bare sitte der å være singel og våryr. 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Hvor har nudelpus blitt av? Jeg gleda meg veldig mye til å se henne igjen når jeg kom tilbake men nå er hun vekke ): Haha. "At han anbefalte deg diskusjon" Nei, jeg viste om diskusjon var bare ikke medlem. Men nå er jeg aktiv kun for å passe på at han ikke sier noe dumt... Viktig å passe på. Ja bra å ha noen å passe på han og holde han i øra vist han ikke oppfører seg:) Jeg gikk ut i fra at du ikke tok det seriøst. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Hvis du vil ha dame Winz, så finn en syklubb eller en annen hobby med mye kåte kvinnfolk å meld deg inn.Neitakk:) Neivel. Da kan du bare sitte der å være singel og våryr. Hvorfor skal jeg ha noen gamle damer fra en syklubb? Jeg har ikke tenkt å være singel resten av livet, er ikke du singel selv? Hvor har nudelpus blitt av? Jeg gleda meg veldig mye til å se henne igjen når jeg kom tilbake men nå er hun vekke ): Haha. "At han anbefalte deg diskusjon" Nei, jeg viste om diskusjon var bare ikke medlem. Men nå er jeg aktiv kun for å passe på at han ikke sier noe dumt... Viktig å passe på. Ja bra å ha noen å passe på han og holde han i øra vist han ikke oppfører seg:) Jeg gikk ut i fra at du ikke tok det seriøst. Samme med mitt innlegg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg vet ikke helt hva rpp er RPP er forkortelse for Recent Pic Post. Denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=639795&page=736&do=findComment&comment=21698686 Nei, Lars. Det der er RPP2. Dette er RPP. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg er singel. Ingen vil ha meg. Jeg er stygg og jeg lukter ille så alle mannfolka snur på hælen og beiner av sted med en gang jeg runder hjørnet. Meld deg på poledance-kurs da, der er alderssnittet lavere. 2 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg har ikke tenkt å være singel resten av livet, er ikke du singel selv? Åh, Winza? Spør du meg ut på date?! 4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Flørta ikke du med Akse i sjekketråden? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Om vi skal dra den litt lengre da. Siden eg ikke har sett noen av dere, så eksisterer ingen av dere heller. Dere er alle en del av en drømmeverden. Og eg ligger i koma. Du tar feil! Ifølge kvantefysikken er det dere som har en udefinerbar eksistens, med mindre jeg observerer dere. Eksen min stakk med Xboxen og jeg har ikke fått kjøpt ny enda:( men jeg spilte mye Skyrim, Red Dead Redemption og GTA.Fuuck nå fikk jeg lyst å kjøpe meg. Spørs om ikke skattepengene går med til det. Fysj, det er jo nesten verre enn å ta med seg hunden. Litt mer forståelig når det var hans da. Haha. "At han anbefalte deg diskusjon" Nei, jeg viste om diskusjon var bare ikke medlem. Men nå er jeg aktiv kun for å passe på at han ikke sier noe dumt... Viktig å passe på. Blir heltidsjobb det sikkert. xD Sorry Admiral. Endret 4. juni 2014 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Han vet hva han får musenekt av så han tør ikke å prøve seg på noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 http://www.fosna-folket.no/nyheter/article9769897.ece Tror nærmest jeg hadde jula opp vedkommende hvis det var meg.....fyren kunne jo blitt drept > : ( Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Flørta ikke du med Akse i sjekketråden? Jeg dumpa han og begynte å ligge med Anfall istedet. (Ikke si noe til Lars) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg dumpa han og begynte å ligge med Anfall istedet. (Ikke si noe til Lars)Trenger ikke skjule det. Jeg har jo sagt dere får lov til å leke sammen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg er singel. Ingen vil ha meg. Jeg er stygg og jeg lukter ille så alle mannfolka snur på hælen og beiner av sted med en gang jeg runder hjørnet. Hmmm, rart, er jo mange menn som liker å jobbe med olje. Kanskje vurdere å droppe råoljen da, og heller spørre om å få jobbe med bensinproduksjon. Det lukter bedre. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Men Akse er jo ganske kjekk da, Sjur? Du er litt keen på han du og? Å så jobber han i snekkerbukse. Bare det drar jo opp voldsomt her i gården. Litt møkkete snekkerbukser er jo det eneste som er deiligere enn naken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg er singel. Ingen vil ha meg. Jeg er stygg og jeg lukter ille så alle mannfolka snur på hælen og beiner av sted med en gang jeg runder hjørnet. Hmmm, rart, er jo mange menn som liker å jobbe med olje. Kanskje vurdere å droppe råoljen da, og heller spørre om å få jobbe med bensinproduksjon. Det lukter bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg