Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare til info. Så spilla jeg ikke noe dør jeg møtte Admiralen. Var pga han eg fant ut jeg måtte prøve. Også var det moro. Det hadde jeg aldri trodd. Så du trenger nødvendigvis ikke å finne ei som gamer, men du kan ende opp med at hun blir det :)

Samme greia med meg. Foruten Mario hadde jeg liten spillinteresse før jeg ble ilag med x'n.

Shit det der The Forrest spillet kommer snart! Det ser så bad ut det! Selv om det minner meg litt om Minecraft.. Kommer det bare på PC?

Det betyr ikke spør.

-_- vet jo det men hvorfor sa du det? Må få spørre meg visst hun vil:)

NEIH!

Hun får ikke spørre. PUNKTUM.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hvor har nudelpus blitt av? Jeg gleda meg veldig mye til å se henne igjen når jeg kom tilbake men nå er hun vekke ):

Haha. "At han anbefalte deg diskusjon"

Nei, jeg viste om diskusjon var bare ikke medlem. Men nå er jeg aktiv kun for å passe på at han ikke sier noe dumt... Viktig å passe på.

Ja bra å ha noen å passe på han og holde han i øra vist han ikke oppfører seg:)

Lenke til kommentar

Hvor har nudelpus blitt av? Jeg gleda meg veldig mye til å se henne igjen når jeg kom tilbake men nå er hun vekke ):

Nei, jeg viste om diskusjon var bare ikke medlem. Men nå er jeg aktiv kun for å passe på at han ikke sier noe dumt... Viktig å passe på.

Jeg gikk ut i fra at du ikke tok det seriøst.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hvis du vil ha dame Winz, så finn en syklubb eller en annen hobby med mye kåte kvinnfolk å meld deg inn.

Neitakk:)

Neivel. Da kan du bare sitte der å være singel og våryr.

Hvorfor skal jeg ha noen gamle damer fra en syklubb? Jeg har ikke tenkt å være singel resten av livet, er ikke du singel selv?

Jeg gikk ut i fra at du ikke tok det seriøst.

Samme med mitt innlegg

Lenke til kommentar

Om vi skal dra den litt lengre da.

Siden eg ikke har sett noen av dere, så eksisterer ingen av dere heller.

Dere er alle en del av en drømmeverden.

Og eg ligger i koma. :p

Du tar feil! Ifølge kvantefysikken er det dere som har en udefinerbar eksistens, med mindre jeg observerer dere. :p

Eksen min stakk med Xboxen og jeg har ikke fått kjøpt ny enda:( men jeg spilte mye Skyrim, Red Dead Redemption og GTA.

Fuuck nå fikk jeg lyst å kjøpe meg. Spørs om ikke skattepengene går med til det.

Fysj, det er jo nesten verre enn å ta med seg hunden. Litt mer forståelig når det var hans da.

Blir heltidsjobb det sikkert. xD Sorry Admiral. :p

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Jeg er singel. Ingen vil ha meg. Jeg er stygg og jeg lukter ille så alle mannfolka snur på hælen og beiner av sted med en gang jeg runder hjørnet.

Hmmm, rart, er jo mange menn som liker å jobbe med olje. Kanskje vurdere å droppe råoljen da, og heller spørre om å få jobbe med bensinproduksjon. Det lukter bedre. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...