Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

Å, han er heldig:)

 

Jeg er veldig heldig, skal jeg si deg :)

 

Drømmedama mi er akkurat en slik som gamer, når jeg prøver slikt nettdating er det bare 1% som er spill interresert og resten liker bare sminke og paradise hotel ;)

Lenke til kommentar

Ja kjære Winza. I Ålesund har jeg vært MYE. Jeg bor ikke så innmari langt unna. Ørnen er en levende fugl og den vil derfor stadig være i bevegelse, det er derfor vanskelig for meg å si deg nøyaktig hvor en ørn er akkurat nå.

 

Ett lite tips likevel; den flyr ofte høyt oppe og "seiler" i vinden uten å flakse. Det ser ut som den har fingre på enden av vingene akkurat som kråka. Den kan av å til se ut som en veldig stor kråke.

 

På denne tiden tar de ofte fugleunger. Så ser du måse/måke (det er den hvite fuglen med grå vinger og gult nebb - dere har dem i Ålesund også) som flyr etter og kjefter som noen tullinger på en fugl som er mye større enn dem så er dette en ørn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Navnet ditt missgamer har det noe med at du gamer mye? Damer som gamer er sexy :)

Gamer vel ikke så mye men jeg gamer når jeg har tid. Har desverre ikke nok tid :/
Hva spiller du og hvilken konsoll?

 

Eksen min stakk med Xboxen og jeg har ikke fått kjøpt ny enda:( men jeg spilte mye Skyrim, Red Dead Redemption og GTA.

Fuuck nå fikk jeg lyst å kjøpe meg. Spørs om ikke skattepengene går med til det.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ja kjære Winza. I Ålesund har jeg vært MYE. Jeg bor ikke så innmari langt unna. Ørnen er en levende fugl og den vil derfor stadig være i bevegelse, det er derfor vanskelig for meg å si deg nøyaktig hvor en ørn er akkurat nå.

 

Ett lite tips likevel; den flyr ofte høyt oppe og "seiler" i vinden uten å flakse. Det ser ut som den har fingre på enden av vingene akkurat som kråka. Den kan av å til se ut som en veldig stor kråke.

 

På denne tiden tar de ofte fugleunger. Så ser du måse/måke (det er den hvite fuglen med grå vinger og gult nebb - dere har dem i Ålesund også) som flyr etter og kjefter som noen tullinger på en fugl som er mye større enn dem så er dette en ørn.

Tar dem fugleunger! Stakkars unger): Skulle gjerne skutt den ørna

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Navnet ditt missgamer har det noe med at du gamer mye? Damer som gamer er sexy :)

Gamer vel ikke så mye men jeg gamer når jeg har tid. Har desverre ikke nok tid :/
Hva spiller du og hvilken konsoll?

 

Eksen min stakk med Xboxen og jeg har ikke fått kjøpt ny enda:( men jeg spilte mye Skyrim, Red Dead Redemption og GTA.

Fuuck nå fikk jeg lyst å kjøpe meg. Spørs om ikke skattepengene går med til det.

 

For en shit sekk, og så harddisken og alt som er lagra på /:

Lenke til kommentar

 

 

Navnet ditt missgamer har det noe med at du gamer mye? Damer som gamer er sexy :)

Gamer vel ikke så mye men jeg gamer når jeg har tid. Har desverre ikke nok tid :/
Hva spiller du og hvilken konsoll?

 

Eksen min stakk med Xboxen og jeg har ikke fått kjøpt ny enda:( men jeg spilte mye Skyrim, Red Dead Redemption og GTA.

Fuuck nå fikk jeg lyst å kjøpe meg. Spørs om ikke skattepengene går med til det.

Jeg er så dum/barnslig/fjortis/tragisk/og 12 år for jeg elsker CoD PS3

Men fortiden går det i Wolfenstein.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Drømmedama mi er akkurat en slik som gamer, når jeg prøver slikt nettdating er det bare 1% som er spill interresert og resten liker bare sminke og paradise hotel ;)

 

Du kommer nok over ei når du minst aner det. Det gjorde jeg, så.

 

Ja, jeg vet jo mange møter folk på nettet. Ene naboen til mamma møtte kjæresten sin via et slikt online rollespill. I et annet virtuelt program som heter second life var det en som ble kjent med ei dame og ble kjent og så kjørte han i mange mange timer bare for å besøke henne og dem ble gift og fikk barn. Så romantisk :)

 

I dette tilfellet så møtte du vell missgamer88 på diskusjon.no?

 

Jeg så det bildet av der på den tråden, du så ut som en skikkelig viking hehe:)

 

 

Nå er jeg i godt humør :) Håper det blir lenge til neste gang jeg krangler med noen

Lenke til kommentar

Nei herregud det var jo hans Xbox i utgangspunktet.

 

Akkurat nå vil jeg tråkke på alle ørnungene i kommunen, men det er jo naturens gang:)

 

Korse er ikke en veldig stor katt så hun er litt utsatt. Rev tror jeg ikke har tatt henne. På denne tida av året har reven mye mat så de bryr seg lite om katt med mindre katten ypper. Og siden Korse er en litt nervøs katt som er redd hunder tror jeg ikke hun har gjort det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Drømmedama mi er akkurat en slik som gamer, når jeg prøver slikt nettdating er det bare 1% som er spill interresert og resten liker bare sminke og paradise hotel ;)

Du kommer nok over ei når du minst aner det. Det gjorde jeg, så.

Ja, jeg vet jo mange møter folk på nettet. Ene naboen til mamma møtte kjæresten sin via et slikt online rollespill. I et annet virtuelt program som heter second life var det en som ble kjent med ei dame og ble kjent og så kjørte han i mange mange timer bare for å besøke henne og dem ble gift og fikk barn. Så romantisk :)

 

I dette tilfellet så møtte du vell missgamer88 på diskusjon.no?

 

Jeg så det bildet av der på den tråden, du så ut som en skikkelig viking hehe:)

 

 

Nå er jeg i godt humør :) Håper det blir lenge til neste gang jeg krangler med noen

Hvorfor tror du vi har møttes her?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg gleder meg til jeg får skattepenger, er ikke så mye men 25k er jo litt:) Noen her som fikk minus på skatten?

 

 

 

 

 

Drømmedama mi er akkurat en slik som gamer, når jeg prøver slikt nettdating er det bare 1% som er spill interresert og resten liker bare sminke og paradise hotel ;)


Du kommer nok over ei når du minst aner det. Det gjorde jeg, så.
Ja, jeg vet jo mange møter folk på nettet. Ene naboen til mamma møtte kjæresten sin via et slikt online rollespill. I et annet virtuelt program som heter second life var det en som ble kjent med ei dame og ble kjent og så kjørte han i mange mange timer bare for å besøke henne og dem ble gift og fikk barn. Så romantisk :)

I dette tilfellet så møtte du vell missgamer88 på diskusjon.no?

Jeg så det bildet av der på den tråden, du så ut som en skikkelig viking hehe:)


Nå er jeg i godt humør :) Håper det blir lenge til neste gang jeg krangler med noen

Hvorfor tror du vi har møttes her?

 

Gjorde dere ikke det? Da er andre alternativet mitt at dere allerede møttes og han anbefalte deg diskusjon.no?


Hvis du vil ha dame Winz, så finn en syklubb eller en annen hobby med mye kåte kvinnfolk å meld deg inn.

Neitakk:)


Missgamer ikke spør... Ikke spør.. Bare ikke spør.

Hva skal det bety?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...