Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Oi ser denne tråden nærmer seg 30 tusen sider, fy fader! Kan ikke fatte den har kommet så langt, ikke rart at det kommet hundre sider i løpet av natta ;)

Lenke til kommentar

Var en ørn som daska en stor fisk i frontruta vår en gang. Den hadde tydeligvis nettopp vært på fisketur, hadde byttet i klørne og skulle til å ta av opp mot himmelen da bilen vår kom i veien. Ørnen gikk det fint med, men han mista fisken. Stakkar.

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar

Har sendt inn en bekymringsmelding til mattilsynet, men jeg tviler på at noe blir foretatt. Dyresaker nedprioriteres ofte ifølge dyrebeskyttelsen.

Hva har mattilsynet med dyresaker?
Det er mattilsynet man skal rapportere til når man har mistanke om dyremishandling e.l., fordi det er de som har ansvaret for å gripe inn. Mattilsynet rapporterer da igjen til dyrebeskyttelsen om det er svært alvorlig, og de skal følge opp slike saker.

Eller noe i den duren der. Ikke slakt meg om jeg tar feil.

Blir det ikke litt trist visst du må rapportere din egen mor?):
Så lenge det ikke kommer frem at det var meg, nei. På mange måter er min mor et forferdelig menneske, som har puttet meg gjennom årevis med psykisk terror. Selv om det ikke er like ille som fysisk vold, har det forårsaket en blanding av diverse negative følelser mot henne i senere tid.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Noen som har prøvd dette ennå? http://www.norid.no/

Har sendt inn en bekymringsmelding til mattilsynet, men jeg tviler på at noe blir foretatt. Dyresaker nedprioriteres ofte ifølge dyrebeskyttelsen.

Hva har mattilsynet med dyresaker?
Det er mattilsynet man skal rapportere til når man har mistanke om dyremishandling e.l., fordi det er de som har ansvaret for å gripe inn. Mattilsynet rapporterer da igjen til dyrebeskyttelsen om det er svært alvorlig, og de skal følge opp slike saker.

Eller noe i den duren der. Ikke slakt meg om jeg tar feil.
Blir det ikke litt trist visst du må rapportere din egen mor?):
Så lenge det ikke kommer frem at det var meg, nei. På mange måter er min mor et forferdelig menneske, som har puttet meg gjennom årevis med psykisk terror. Selv om det ikke er like ille som fysisk vold, har det forårsaket en blanding av diverse negative følelser mot henne i senere tid.

Det var trist å høre): Men alle har vell ulike forhold til sin mor og far

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Var en ørn som daska en stor fisk i frontruta vår en gang. Den hadde tydeligvis nettopp vært på fisketur, hadde byttet i klørne og skulle til å ta av opp mot himmelen da bilen vår kom i veien. Ørnen gikk det fint med, men han mista fisken. Stakkar.

Da ble det vell fisk til middag for dere? ;)

Pokker så dere skriver da, jeg har da ikke vært borte mer enn litt over et halvt døgn...

Hvorfor har ikke jeg noe cola i kjøleskapet? :hmm:

Du har vell ikke kjøpt cola?

Dæven nå fikk jeg lyst på cola ):

Har ikke drukket brus på 4 måneder nesten og prøver å holde meg unna

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hørtes jo spennende ut. Det blir vel en som inkuderer alle 100k medlemmene her inne til slutt da? ;)

Det er jo ikke så mange medlemmer her da er det?

https://www.diskusjon.no/

Står at er 260k medlemmer så 100k burde hun nok klare få med i drømmen ;)

Dæven 261k! Kan ikke fatte det er så mange og 25% av dem er ikke aktiv engang, jeg søkte igjennom medlems lista engang og søkte etter totale innlegg og da fant jeg fryktelig mange medlemmer som aldri har postet

Uansett hadde det vært hundre tusen brukere i drømmen hadde det blitt en koma lang drøm ;)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Herregud Winza. Nå må du legge fra deg Zelda eller Pokemon eller Farmville eller hva faen og begynne å følge med her. Det er mye ørn i Norge.

Det er ulv, gaupe og bjørn også.

Der jeg vokste opp hadde vi ørnereir oppi myra noen steinkast fra huset og uti skjæra. Fant alt fra veistikker til Ketchupflasker i redene. De brukte alt de fant og fugleungene er stygge grå tjukkaser som ligger der å venter på mat. Det er mer ørn enn noen gang og man ser dem maaange ganger om dagen.

Det finns altså ørn i Norge, og det er overhodet ikke uvanlig at de tar katt, lam eller små hunder.

Nå har du lært noe nytt i dag og.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Nå er jeg straks ferdig på jobb og ser det er overskyet. Vi har det like kjipt :(

Jeg syns det er FANTASTISK at det ikke er steiksol en dag. Jeg liker ikke alt for varmt vær.

Joda, men det er vel typisk at siden jeg har fri i morgen så er det IKKE fint vær. Jeg trodde jeg skulle få myte litt tid i sola etter jobb men det kan jeg bare glemme nå :(

Lenke til kommentar

Jeg vil ha minst mulig tid i sola, jeg. Setter meg innendørs foran ei stor vifte med persienner nede. Må jeg ut er det kjappest mulig. Liker ikke å bli svett bare av å bevege på meg.

Og jeg liker ikke å sole meg heller. Det er drit kjedelig.

Lenke til kommentar

Hvor mange av disse brukerne er inaktive? Det kryr av puppetaccounts, folk som har glemt passordene sine og laget nye brukere og brukere som ikke har vært aktive på lenge fordi de har ett liv. Av en eller annen mongolid grunn er det bortimot umulig å slette kontoen sin. Jeg ble en gang fortalt at det var for å unngå "hull i forumet".. Sannheten er vel at det ser bedre ut på statistiken med flest mulig brukere..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...