Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Massevis av ørn langs kysten. De liker å jakte utover havet, er vel derfor du ikke har sett dem på innlandet. Vi sto og kikka på ørner i lufta på hytta ved havet maaaaaaaaange ganger.

Å si det ikke fins bare fordi du ikke har sett det enda er som å si at vaginaer ikke fins fordi du ikke har sett dem enda.

Kongeørn er jo en av våre nasjonalfugler tilogmed.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror Winza er 12 år frem til jeg får se bevis på noe annet.

Det er nok med personfokuset mot Winza for i dag. Det er greit å fortelle han hvor og hvorfor han tar feil, men trenger ikke å ta det lenger enn det.

Det gjelder dere alle.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Det er nok med personfokuset mot Winza for i dag. Det er greit å fortelle han hvor og hvorfor han tar feil, men trenger ikke å ta det lenger enn det.

Det gjelder dere alle.

Jaggu meg på tide.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Så du tror lekene våkner når du sover og da?

Hva for noe?

Du kan tro hva du vil, hva du tror bryr meg fint lite:) Du oppfører deg ikke noe moden selv. Og nå er du bare ute etter provokasjon. Når skal du lære admiral...

Neida, men jeg forstår deg jeg Winza. Jeg tror ikke på julenissen.

Hva har santa claus med noe å gjøre?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Der var en spøk, Winza, basert på dagens og gårsdagens tema. Smil!

Arg hvorfor må du spøke slik? Dere vet jo jeg sliter med å skjønne spøker):

Nå virker jeg som en idiot måten jeg reagerte i stad

Lenke til kommentar

Har sendt inn en bekymringsmelding til mattilsynet, men jeg tviler på at noe blir foretatt. Dyresaker nedprioriteres ofte ifølge dyrebeskyttelsen.

Hva har mattilsynet med dyresaker?
Det er mattilsynet man skal rapportere til når man har mistanke om dyremishandling e.l., fordi det er de som har ansvaret for å gripe inn. Mattilsynet rapporterer da igjen til dyrebeskyttelsen om det er svært alvorlig, og de skal følge opp slike saker.

Eller noe i den duren der. Ikke slakt meg om jeg tar feil.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Har sendt inn en bekymringsmelding til mattilsynet, men jeg tviler på at noe blir foretatt. Dyresaker nedprioriteres ofte ifølge dyrebeskyttelsen.

Hva har mattilsynet med dyresaker?
Det er mattilsynet man skal rapportere til når man har mistanke om dyremishandling e.l., fordi det er de som har ansvaret for å gripe inn. Mattilsynet rapporterer da igjen til dyrebeskyttelsen om det er svært alvorlig, og de skal følge opp slike saker.

Eller noe i den duren der. Ikke slakt meg om jeg tar feil.

Blir det ikke litt trist visst du må rapportere din egen mor?):

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...