L4r5 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Ørner er folkesky. Derfor er de gjerne langt fra begynnelsen. Har selv sett øen flere ganger så kan bekrefte at de er i Norge 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Så du tror lekene våkner når du sover og da? 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Om vi skal dra den litt lengre da. Siden eg ikke har sett noen av dere, så eksisterer ingen av dere heller. Dere er alle en del av en drømmeverden. Og eg ligger i koma. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Neida, du er bare en av min underbevisthet i min drøm! 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Massevis av ørn langs kysten. De liker å jakte utover havet, er vel derfor du ikke har sett dem på innlandet. Vi sto og kikka på ørner i lufta på hytta ved havet maaaaaaaaange ganger. Å si det ikke fins bare fordi du ikke har sett det enda er som å si at vaginaer ikke fins fordi du ikke har sett dem enda. Kongeørn er jo en av våre nasjonalfugler tilogmed. Endret 4. juni 2014 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg har aldri sett bjørner eller ulver i Norge heller. Men betviler jo ikke at de er der for det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg har aldri sett en øyenstikker, men vet jo at de finnes. Lenke til kommentar
Populært innlegg Muggkaare Skrevet 4. juni 2014 Populært innlegg Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg tror Winza er 12 år frem til jeg får se bevis på noe annet. 15 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg har aldri sett en øyenstikker, men vet jo at de finnes. Da kan du bare ikke vite hva det er. Alle har sett de. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg tror Winza er 12 år frem til jeg får se bevis på noe annet.Det er nok med personfokuset mot Winza for i dag. Det er greit å fortelle han hvor og hvorfor han tar feil, men trenger ikke å ta det lenger enn det. Det gjelder dere alle. 4 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Neida, men jeg forstår deg jeg Winza. Jeg tror ikke på julenissen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg tror Winza er 12 år frem til jeg får se bevis på noe annet.Det er nok med personfokuset mot Winza for i dag. Det er greit å fortelle han hvor og hvorfor han tar feil, men trenger ikke å ta det lenger enn det. Det gjelder dere alle. Jaggu meg på tide. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Så du tror lekene våkner når du sover og da? Hva for noe? Jeg tror Winza er 12 år frem til jeg får se bevis på noe annet. Du kan tro hva du vil, hva du tror bryr meg fint lite:) Du oppfører deg ikke noe moden selv. Og nå er du bare ute etter provokasjon. Når skal du lære admiral... Neida, men jeg forstår deg jeg Winza. Jeg tror ikke på julenissen. Hva har santa claus med noe å gjøre? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Der var en spøk, Winza, basert på dagens og gårsdagens tema. Smil! 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Der var en spøk, Winza, basert på dagens og gårsdagens tema. Smil! Arg hvorfor må du spøke slik? Dere vet jo jeg sliter med å skjønne spøker): Nå virker jeg som en idiot måten jeg reagerte i stad Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg bare støtter deg jeg. Du tror ikke på ørner og jeg tror ikke på julenissen. Vi er ganske lik sånn egentlig. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Har sendt inn en bekymringsmelding til mattilsynet, men jeg tviler på at noe blir foretatt. Dyresaker nedprioriteres ofte ifølge dyrebeskyttelsen. Hva har mattilsynet med dyresaker?Det er mattilsynet man skal rapportere til når man har mistanke om dyremishandling e.l., fordi det er de som har ansvaret for å gripe inn. Mattilsynet rapporterer da igjen til dyrebeskyttelsen om det er svært alvorlig, og de skal følge opp slike saker. Eller noe i den duren der. Ikke slakt meg om jeg tar feil. Endret 4. juni 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg har aldri sett bjørner eller ulver i Norge heller. Men betviler jo ikke at de er der for det.Med denne rovdyrpolitikken er det ikke lenge igjen før de er utryddet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Har sendt inn en bekymringsmelding til mattilsynet, men jeg tviler på at noe blir foretatt. Dyresaker nedprioriteres ofte ifølge dyrebeskyttelsen.Hva har mattilsynet med dyresaker?Det er mattilsynet man skal rapportere til når man har mistanke om dyremishandling e.l., fordi det er de som har ansvaret for å gripe inn. Mattilsynet rapporterer da igjen til dyrebeskyttelsen om det er svært alvorlig, og de skal følge opp slike saker. Eller noe i den duren der. Ikke slakt meg om jeg tar feil. Blir det ikke litt trist visst du må rapportere din egen mor?): Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Pokker så dere skriver da, jeg har da ikke vært borte mer enn litt over et halvt døgn... Hvorfor har ikke jeg noe cola i kjøleskapet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg