Bruker-343442 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Fin måte å ta personangrep på. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Du peker på adressen og sier "no, no" mens du fekter litt med fingeren.Han skjønte hvertfall "error, error". Tror jeg bør lære meg spansk. Og gjerne rumensk og polsk også. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 http://www.dagbladet.no/2013/02/22/nyheter/innenriks/evakuering/hoyre/hans_kristian_thorbjornsen/25896532/ Er jeg ond som får latterkrampe av denne artikkelen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 http://www.dagbladet.no/2013/02/22/nyheter/innenriks/evakuering/hoyre/hans_kristian_thorbjornsen/25896532/ Er jeg ond som får latterkrampe av denne artikkelen? Skadefryd er den reneste form for fryd. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Du peker på adressen og sier "no, no" mens du fekter litt med fingeren.Han skjønte hvertfall "error, error". Tror jeg bør lære meg spansk. Og gjerne rumensk og polsk også. Du kan jo tydeligvis spansk allerede. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Neida, bare snakk norsk veldig sakte og klart. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 http://www.dagbladet.no/2013/02/22/nyheter/innenriks/evakuering/hoyre/hans_kristian_thorbjornsen/25896532/ Er jeg ond som får latterkrampe av denne artikkelen? Kanskje ikke ond. Men dårlig humor har du iallefall. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Analfabetiske kjøtthovve. <- hovve? for en tulling. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 http://www.tv2.no/2014/06/03/nyheter/5665280 Sikkert noen unger........ Nå lo jeg faktisk når jeg leste artikkelen, im so bad hehe:)Sykt. Ja sykt at noen ikke klarer å se hvor dem kjører da er det den guttens feil:) Det er ikke normale folk det som er her heller, Winz Haha ja det har leg lagt merke til siden starten:) Har ikke vært her så lenge men har nå hatt min første diskusjon.no orgie drøm! Spennende. Var jeg med? Da har jeg brukt natten på å høre Karsten Alnæs lese sin Norgeshistorie mens jeg har rippet lydbøker. Ja ja, sånn kan det gikk. Sånn kan det gikk? Hørtes jo spennende ut. Det blir vel en som inkuderer alle 100k medlemmene her inne til slutt da? Det er jo ikke så mange medlemmer her da er det? Du må bare tenke mye på det, eventuelt starte en sexdiskusjon så kan det være det skjer noe. Håper ikke det. For det var en fra diskusjon.no som ironisk nok ikke var med Hvem var det? Aw nå ble jeg deppa:( Jeg satte annonse og bilde i lokalavisa siden katten min har vært borte, og nå ringte en dame og sa hun hadde sett en del svartbrune og hvite pelsdotter overalt noen steinkast hjemmefra. Skal opp i fjellet og se etter jobb. Men det kan se ut som lille Korsepusen min kan ha blitt offer for ørnen eller noe. :( Kjipe med kjæledyr er at man blir så innmari glad i dem:( Hvorfor skal en ørn ville ta en pusekatt? Det er vell ikke ørner uansett her i norge:) Det så varmt i dag. Det er godt! Her er det for varm, jeg gleder meg til vinteren Har sendt inn en bekymringsmelding til mattilsynet, men jeg tviler på at noe blir foretatt. Dyresaker nedprioriteres ofte ifølge dyrebeskyttelsen. Hva har mattilsynet med dyresaker? Fin måte å ta personangrep på. Den der var tragisk stygg av personen som skrev den http://www.dagbladet.no/2013/02/22/nyheter/innenriks/evakuering/hoyre/hans_kristian_thorbjornsen/25896532/ Er jeg ond som får latterkrampe av denne artikkelen? Skadefryd er den reneste form for fryd. Men det er jo morsomt da, en dum fyr som skulle spøke og så måtte hele barnehagen evakuere, leste den i går og lo som bare det Han må jo være skakke dum i hodet sitt som tror det er greit å laste opp en slik video, hvordan ellers skulle folk ha reagert? Nei høyre blir og er gale i hodene sine... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 http://www.dagbladet.no/2013/02/22/nyheter/innenriks/evakuering/hoyre/hans_kristian_thorbjornsen/25896532/ Er jeg ond som får latterkrampe av denne artikkelen? Kanskje ikke ond. Men dårlig humor har du iallefall. Men det er jo humoristisk når man tenker over hvor dum en person er som kan finne på å lage en slik video, laste opp og ikke tro det vil skape fryd og frykt. Fyren er papp i hodet sitt Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Det er vell ikke ørner uansett her i norge:)Jo. I Skottland så ble ørnen utryddet, så de måtte gjeninføre den ved å flytte over ørner fra Norge. Har sendt inn en bekymringsmelding til mattilsynet, men jeg tviler på at noe blir foretatt. Dyresaker nedprioriteres ofte ifølge dyrebeskyttelsen.Hva har mattilsynet med dyresaker? ja, for maten har blitt dyr. 3 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Finnes det ikke ørn i Norge? Nei, dra meg baklengs inn i fluekassa! Admiral N var ikke med. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Selfølgelig er det ørn i norge. Bare en uvitende tulling ville sagt noe annet 3 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 http://www.dagbladet.no/2013/02/22/nyheter/innenriks/evakuering/hoyre/hans_kristian_thorbjornsen/25896532/ Er jeg ond som får latterkrampe av denne artikkelen? Kanskje ikke ond. Men dårlig humor har du iallefall. Men det er jo humoristisk når man tenker over hvor dum en person er som kan finne på å lage en slik video, laste opp og ikke tro det vil skape fryd og frykt. Fyren er papp i hodet sitt Er jeg ond som fikk latterkrampe av det innlegget? 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Det skrives i dag i nyhetene, at Hvithaien er på vei til Norge. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Det er vell ikke ørner uansett her i norge:) Jo. I Skottland så ble ørnen utryddet, så de måtte gjeninføre den ved å flytte over ørner fra Norge. Seriøst? Har sendt inn en bekymringsmelding til mattilsynet, men jeg tviler på at noe blir foretatt. Dyresaker nedprioriteres ofte ifølge dyrebeskyttelsen.Hva har mattilsynet med dyresaker? ja, for maten har blitt dyr. Man spiser ikke en katt... Finnes det ikke ørn i Norge? Nei, dra meg baklengs inn i fluekassa! Admiral N var ikke med. Selfølgelig er det ørn i norge. Bare en uvitende tulling ville sagt noe annet Tulling som deg? Jeg har aldri sett en ørn så forklar meg hvordan det er ørner her??? http://www.dagbladet.no/2013/02/22/nyheter/innenriks/evakuering/hoyre/hans_kristian_thorbjornsen/25896532/ Er jeg ond som får latterkrampe av denne artikkelen? Kanskje ikke ond. Men dårlig humor har du iallefall. Men det er jo humoristisk når man tenker over hvor dum en person er som kan finne på å lage en slik video, laste opp og ikke tro det vil skape fryd og frykt. Fyren er papp i hodet sitt Er jeg ond som fikk latterkrampe av det innlegget? Det får du bestemme menn innlegge mitt er sant, fyren er skakke dum i hodet sitt som tror et slikt stunt ikke vil skape styr og frykt. Da må man bare le Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg har aldri sett en ørn så forklar meg hvordan det er ørner her???Jeg har aldri sett en promp, så forklar meg hvordan er promper her. 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Er du seriøs i din påstand om at det IKKE FINS ØRNER I NORGE?? Vær så snill å si at du tuller 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg har aldri sett en ørn så forklar meg hvordan det er ørner her???Jeg har aldri sett en promp, så forklar meg hvordan er promper her. De er illeluktende Er du seriøs i din påstand om at det IKKE FINS ØRNER I NORGE?? Vær så snill å si at du tuller Det er min påstand siden jeg aldri har sett det, jeg kan ikke bekrefte at det finnes ørner her siden jeg ikke har sett en, kan hende det gjør men det har jeg ikke sett. Må være i kristiansund dyrepark isåfall;) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg har sett ørner ved kysten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg