Chocolate-Monster Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Ja, bare forberede deg, og med flere personer lager du også rom for mere fantasi osv. (: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Fett. Programmet jeg bruker for å skrive sakene mine i avisa, lar meg ikke åpne seg. Har selvfølgelig rapportert det med screenshots av feilmeldingene som popper opp, men det er irriterende å sitte her uten å få gjort noe mens jeg venter på svar. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Så lenge jeg slipper analen er jeg med. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Analyse er jo beast Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Aw nå ble jeg deppa:( Jeg satte annonse og bilde i lokalavisa siden katten min har vært borte, og nå ringte en dame og sa hun hadde sett en del svartbrune og hvite pelsdotter overalt noen steinkast hjemmefra. Skal opp i fjellet og se etter jobb. Men det kan se ut som lille Korsepusen min kan ha blitt offer for ørnen eller noe. :( Kjipe med kjæledyr er at man blir så innmari glad i dem:( Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Så lenge jeg slipper analen er jeg med. Det er notert! Ingen analsex på Bytex. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Aw nå ble jeg deppa:( Jeg satte annonse og bilde i lokalavisa siden katten min har vært borte, og nå ringte en dame og sa hun hadde sett en del svartbrune og hvite pelsdotter overalt noen steinkast hjemmefra. Skal opp i fjellet og se etter jobb. Men det kan se ut som lille Korsepusen min kan ha blitt offer for ørnen eller noe. :( Kjipe med kjæledyr er at man blir så innmari glad i dem:( Håper det ikke er tilfelle og pusen kommer trygt hjem Endret 4. juni 2014 av Missgamer88 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 En sexdrøm om en del medlemmer herfra.Håper jeg var med. *krysse fingrene* Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg skal ikke ramse opp hvem som var med. Men du burde smile. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Aw nå ble jeg deppa:( Jeg satte annonse og bilde i lokalavisa siden katten min har vært borte, og nå ringte en dame og sa hun hadde sett en del svartbrune og hvite pelsdotter overalt noen steinkast hjemmefra. Skal opp i fjellet og se etter jobb. Men det kan se ut som lille Korsepusen min kan ha blitt offer for ørnen eller noe. :( Kjipe med kjæledyr er at man blir så innmari glad i dem:( Nai, får da inderlig ikke håpe det! Uff. Håper du finner Korsepusen din i God behold snart. Åh, det er så vondt å miste kjæledyr. Jeg har vært veldig uheldig med mine katter gjennom årenes løp. En del ble påkjørt, én ble forgiftet, to kom hjem med knust kjeve, én ble skutt med hagle og den siste jeg mistet bare forsvant sporløst for noen år siden. Nå har jeg bare en igjen av to og henne slipper jeg IKKE ut uten oppsyn. Regner med to til tragedier i familien snart - min mor sine katter er offer for vanskjøtsel og ser ikke UT. De er sikkert full av flått og whatnot. Mer enn 10 år gamle, så spørs hvor mye lenger de holder ut. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Burde du ikke gjøre noe om din mor ikke tar vare på kattene? Eller misforstår jeg noe nå? Endret 4. juni 2014 av Missgamer88 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Det så varmt i dag. Det er godt! Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Det så varmt i dag. Det er godt! Nei, for jeg er på jobb! Så jeg får ikke kose meg i sola Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Jeg skulle så gjerne tatt dem inn, men jeg har allerede katt og hun er så gammel og redd av seg at det hadde ikke gått. Og så er naboen allergisk, så de vil ikke ha katter rekende utenfor her (min er innekatt, som du kanskje forstod). Bortsett fra det er det ikke mye jeg kan gjøre, dessverre. Hun bryr seg mer om den "nye" hunden hun har hatt i noen måneder enn kattene hun har hatt i 8+ år. Edit: Har prøvd å ta det opp med henne, men alt hun sier er "det går seg til etter hvert" eller noe i den duren. Hun ville jo avlive dem da hun så det ikke gikk til å begynne med, noe jeg var sterkt imot. Men når jeg tenker meg om, hadde det kanskje vært bedre for dem... Endret 4. juni 2014 av Therawyn 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Da så. Da er det ikke lett. Folk som ikke evner å ta vare på dyr burde ikke ha dyr. Dyrebeskyttelsen kan vel kanskje ta de? Er jo bedre at de bli avlivet enn å leve sånn. Selv om dyr ikke er bruk og kast. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg skal ikke ramse opp hvem som var med. Men du burde smile.*krysse av på en liste og føre opp på en annen* Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Har sendt inn en bekymringsmelding til mattilsynet, men jeg tviler på at noe blir foretatt. Dyresaker nedprioriteres ofte ifølge dyrebeskyttelsen. Endret 4. juni 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Hvordan forklarer jeg at feilmeldingen en person får er fordi de har skrevet en epost-addresse feil når vi ikke snakker samme språk, mon tro? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Du peker på adressen og sier "no, no" mens du fekter litt med fingeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg