Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Kvinneguiden er Diskusjons retarderte lillesøster. Hater å si dette men kvinneguiden er eldre enn diskusjon så vi blir vell lillebroren? Hvorfor må folk her være så hatsomme mot kg? Man kan jo like begge deler, jeg liker begger deler veldig godt. Å velge mellom dem blir som å velge en av barne mine (Hypotetiske barn) Er det ikke bra egentlig jeg ikke viste man kunne banne før nå? Jeg tenker alle de oppheta kranglene jeg har vært i der jeg har fått lyst til å si alt det styggeste av banneord jeg kan komme på men har holdt igjenTror ikke det er noen er god ide å begynne å banne i en krangel. Da kommer både advarsler og utestengelser raskere. Men i "vanlige samtaler" er det ikke noe problem å banne her. Navnet ditt var vell bare lars før? Så en i en eldre tråd som refererte deg som bare larsJeg hadde originalt L4r5. Så fant jeg ut at jeg skulle gjøre det enklere og bytta til Lars. Så gikk det et par måneder eller noe før jeg angra og gikk tilbake Blir rart å banne uten man er sint Hva i helvete gjorde du på Kvinneguiden? Du burde prøvd kvinneguiden, tror du ville lagt merke til at det er mye som diskuteres der som du vil like som sjekketråder og andre tråder kvinnfolk liker:) Jeg fant noen av brukerne her og med på kvinneguiden hehe:) Ha... Haha.. Hahahahhahahahahah!!! You´re loss:) Du finner noen av brukerne der med så du har noen bekjente fra før av. Hadde det ikke vært bedre om alle kvinnfolka var på kvinneguiden og alle menn her? Du er et svin og ønsker deg lykke til med sykdommen. Synd du ikke sa du var Vaular. Rett opp og ned. Hvem snakker du om? Jeg hadde originalt L4r5. Så fant jeg ut at jeg skulle gjøre det enklere og bytta til Lars. Så gikk det et par måneder eller noe før jeg angra og gikk tilbake Er det nå jeg skal komme med historien om hvorfor jeg bytta til Ciklide med stor "C" for noen uker siden? Har ikke du alltid hatt stor c? Det profil bildet du hadde før var det også bilde av deg? Det finnes faktisk folk her inne som anbefaler våre brukere å sjekke ut Kvinneguiden? Det burde nesten være en advarsel i seg selv. Tror jeg fant et nytt forslag jeg kan legge frem til retningslinjene.... TSP, hvor er du? Er ikke du på kvinneguiden også Syns å huske jeg fant deg når jeg søkte etter deg Er det ikke bra egentlig jeg ikke viste man kunne banne før nå? Jeg tenker alle de oppheta kranglene jeg har vært i der jeg har fått lyst til å si alt det styggeste av banneord jeg kan komme på men har holdt igjenTror ikke det er noen er god ide å begynne å banne i en krangel. Da kommer både advarsler og utestengelser raskere. Men i "vanlige samtaler" er det ikke noe problem å banne her. Navnet ditt var vell bare lars før? Så en i en eldre tråd som refererte deg som bare larsJeg hadde originalt L4r5. Så fant jeg ut at jeg skulle gjøre det enklere og bytta til Lars. Så gikk det et par måneder eller noe før jeg angra og gikk tilbake Det finnes faktisk folk her inne som anbefaler våre brukere å sjekke ut Kvinneguiden? Det burde nesten være en advarsel i seg selv. Jeg har lenge nå vært i en prossess med å prøve å få Kvinneguiden nedlagt. Blinde skal ikke lede blinde. Hvorfor vil du legge ned kvinneguiden? Er jo viktig med et forum damer kan være på, vist kg stenges hvor skal dem være? Om alle flyker bort hitt vil det bli så mange medlemmer at kapasiteten ikke rekker, grøss og gru! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Kvinneguiden er Diskusjons retarderte lillesøster.Familien sliter når lillesøster er funksjonshemmet og storebror er en høyreekstrem reaksjonær. Lillesøsteren er uansett hyggeligere å omgås. 4 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Det er ikke om å gjøre å se høyere ut, hvis hun var for lav kunne de sendt en annen på scenen. Og da kunne man like gjerne brukt platåsko (stygt, for øvrig). De synes med en gang man setter seg ned, beveger seg litt og lignende. Så er vel derfor. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Ciklide fant vel en sjekketråd på dette forumet også, om jeg ikke tar feil? Jeg ble forvist fra den fordi jeg snakket så mye off topic. (Dog det er ett par stk som meg har fortalt at tråden ble kjedeligere etter at jeg forsvant. - Det tror jeg på.) Kan man bli utestengt fra an bestemt tråd? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Man kan i alle fall bli bedt om å forlate en bestemt tråd og ikke vende tilbake. Så spørs det om man hører etter eller ei. 4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Man kan i alle fall bli bedt om å forlate en bestemt tråd og ikke vende tilbake. Så spørs det om man hører etter eller ei. Og om man prøver å vende tilbake sitter hyene i hold klar til å angripe? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Det profil bildet du hadde før var det også bilde av deg? Jeg har hatt mange avatarer. Jeg regner dog med at du mener dette bildet: Nei, det er ikke av meg. Det er av Fullblodshesten Secretariat som vinner Belmont Stakes i 1973 med 31 lengder og på 2:24 minutter og satte verdensrekord. Det er heller ikke meg som rir hesten, da jeg ikke var født enda i 1973. Det er Ron Turcotte. You´re loss:) Du finner noen av brukerne der med så du har noen bekjente fra før av. Hadde det ikke vært bedre om alle kvinnfolka var på kvinneguiden og alle menn her? Hvis jeg hadde blitt forvist til Kvinneguiden pga det jeg har mellom beina hadde jeg skutt meg selv i løpet av svært kort tid. Endret 3. juni 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Hater å si dette men kvinneguiden er eldre enn diskusjon så vi blir vell lillebroren? Jeg var ganske sikker på at kvinneguiden startet senere. Når startet den? Hvorfor må folk her være så hatsomme mot kg?Fordi det stort sett bare er naut der inne. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Hvorfor ble du utestengt Winza? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Man kan i alle fall bli bedt om å forlate en bestemt tråd og ikke vende tilbake. Så spørs det om man hører etter eller ei. Og om man prøver å vende tilbake sitter hyene i hold klar til å angripe? Mjæ, ikke om de har blitt bannet for å være hatske. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Fordi det stort sett bare er naut der inne. Edit: Fordi det bare* er naut der inne. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Det profil bildet du hadde før var det også bilde av deg? Jeg har hatt mange avatarer. Jeg regner dog med at du mener dette bildet: Nei, det er ikke av meg. Det er av Fullblodshesten Secretariat som vinner Belmont Stakes i 1973 med 31 lengder og på 2:24 minutter og satte verdensrekord. Det er heller ikke meg som rir hesten, da jeg ikke var født enda i 1973. Det er Ron Turcotte. You´re loss:) Du finner noen av brukerne der med så du har noen bekjente fra før av. Hadde det ikke vært bedre om alle kvinnfolka var på kvinneguiden og alle menn her? Hvis jeg hadde blitt forvist til Kvinneguiden pga det jeg har mellom beina hadde jeg skutt meg selv i løpet av svært kort tid. Har du prøvd kvinneguiden før siden du hater den så mye? Jeg mente ditt forrige profil bilde hvor det var en annen dame på bildet Hvorfor ble du utestengt Winza? Fordi moderatorene her og admins syntes jeg hadde stelt istand mye bråk og styr og følte jeg trengte en pause dermed fløy jeg over til kg. Resultatet er at jeg har blitt glad i kvinneguiden, og til min overraskelse så er det ganske mange menn der, gunfreak er der med:) Hater å si dette men kvinneguiden er eldre enn diskusjon så vi blir vell lillebroren? Jeg var ganske sikker på at kvinneguiden startet senere. Når startet den? Hvorfor må folk her være så hatsomme mot kg?Fordi det stort sett bare er naut der inne. Hva mener du med naut? Jeg ser minst like mange hyggelige og snille folk der som her Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Er ikke du på kvinneguiden også Syns å huske jeg fant deg når jeg søkte etter degStemmer det. Måtte opprette en bruker for å sende melding til en admin. Endte opp med å skrive i noen tråder, men det var så rive-seg-i-håret frustrerende at det ikke ble stort mer enn posting ei kveld. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg har ufrivillig havnet i tråder derifra via andres linking og googling. Jeg har ikke hatt bilder av andre damer, bare andre bilder av meg selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Hva mener du med naut? Jeg ser minst like mange hyggelige og snille folk der som herDe er bare en smule trangsynte. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Go natt da folkens! Pendler jeg nå vett så må opp ekstra tidlig! "Oljen ska opp fra have" i morra og. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Kvinneguiden er greit når man har lært seg hvilke tråder man bør unngå. Er sykt mange av dem som tiltrekker seg syke brukere, og kulturen som oppstår blant dem er helt fucka. Men leter man litt mer og ignorerer dramaet deres er det faktisk en del normale, hyggelige folk der. Så får man velge selv om det er verdt innsatsen og slitet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Var jo to brukere som møtte hverandre og flytta sammen og greier der. Endte med at han fyren drepte hu og tok livet av seg selv. 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Var jo to brukere som møtte hverandre og flytta sammen og greier der. Endte med at han fyren drepte hu og tok livet av seg selv. Urban legend? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg