anonympappkasse Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Noen som kan litt om bønner her?Bønner som i det de kristne holder på med? Eller bønner som i "jeg slapp en bønne"? Eller "røyka ei bønne"? Eller kaffebønner? Eller mener du bønder? Spiselige, selvfølgelig. Religiøse bønner vet jeg alt om. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Var på kvinneguiden hvor dem tydeligvis ikke har den regelen heller og der går det av så bare det med baning, en gang var det noen som oppfordra noen til å ta selvmord med. Skikkelig ekkelt og ubehagelig og lese slikt /: Hva i helvete gjorde du på Kvinneguiden? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 De beste kraftutrykkene: Ved min farfars hatt! Hellige Metusalem! Din plattenslager! Grobian, Slyngel Herre Jemini! Følg på med fler. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 33 år gammel og her sitter du og banner i et sett? Det kan du ta deg faen på at jeg gjør. Faktisk banner jeg generelt sett mindre på forumet enn i virkeligheten, men faen heller, litt bannskap trengs innimellom. Forresten er det meningen navnet ditt skal være lars men med bokstaver? Ja. Er det ikke bra egentlig jeg ikke viste man kunne banne før nå? Jeg tenker alle de oppheta kranglene jeg har vært i der jeg har fått lyst til å si alt det styggeste av banneord jeg kan komme på men har holdt igjen Navnet ditt var vell bare lars før? Så en i en eldre tråd som refererte deg som bare lars Winza: å legge inn bilder i mobilversjonen av forumet. Åja, fikk ikke med meg den diskusjonen. Jeg bruker nett versjonen på mobilen mn jeg, mobil versjonen er så liten Var på kvinneguiden hvor dem tydeligvis ikke har den regelen heller og der går det av så bare det med baning, en gang var det noen som oppfordra noen til å ta selvmord med. Skikkelig ekkelt og ubehagelig og lese slikt /: Hva i helvete gjorde du på Kvinneguiden? Som jeg skrev i en annen post noen minutter siden. Jeg hadde akkurat blitt banna herfra og lette etter et nytt forum, tenkte først det bare var noe hønseklubb hele greia men jeg trivdes der faktisk. Resten av historien som skjedde de månedene jeg var der tror nok blir min hemmelighet:) Du burde prøvd kvinneguiden, tror du ville lagt merke til at det er mye som diskuteres der som du vil like som sjekketråder og andre tråder kvinnfolk liker:) Jeg fant noen av brukerne her og med på kvinneguiden hehe:) Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Kan dere kvinner forklare meg poenget med å bruke høyhælte sko med denne typen kjoler? Man ser jo ikke skoene likevel. For å se høyere ut, samt at høye hæler gjør at du ser litt mer grasiøs ut når du går. (Hvis du KAN å gå i høye hæler) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Er det ikke bra egentlig jeg ikke viste man kunne banne før nå? Jeg tenker alle de oppheta kranglene jeg har vært i der jeg har fått lyst til å si alt det styggeste av banneord jeg kan komme på men har holdt igjenTror ikke det er noen er god ide å begynne å banne i en krangel. Da kommer både advarsler og utestengelser raskere. Men i "vanlige samtaler" er det ikke noe problem å banne her. Navnet ditt var vell bare lars før? Så en i en eldre tråd som refererte deg som bare larsJeg hadde originalt L4r5. Så fant jeg ut at jeg skulle gjøre det enklere og bytta til Lars. Så gikk det et par måneder eller noe før jeg angra og gikk tilbake Endret 3. juni 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Er det du som er lars vaular? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Er det du som er lars vaular?Nei, det er jeg som er Lars Monsen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg har internett igjen! Om ikke annet så for noen få timer. GG, CD, GG. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Hva i helvete gjorde du på Kvinneguiden? Du burde prøvd kvinneguiden, tror du ville lagt merke til at det er mye som diskuteres der som du vil like som sjekketråder og andre tråder kvinnfolk liker:) Jeg fant noen av brukerne her og med på kvinneguiden hehe:) Ha... Haha.. Hahahahhahahahahah!!! 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Kvinneguiden er Diskusjons retarderte lillesøster. 3 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Er det du som er lars vaular?Nei, det er jeg som er Lars Monsen. Asså jeg vet litt av poenget var at de handycappede skulle komme seg opp snøhetta sjæl, men det var utrolig frustrerende og sitte å se dem slite en pulk etter seg og krype opp fjellsida uten bein eller armer mens du tusla litt i forvegen med hendene i lomma og en liten sekk på ryggen. Jeg måtte faktisk bare skru av flere ganger. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Det finnes faktisk folk her inne som anbefaler våre brukere å sjekke ut Kvinneguiden? Det burde nesten være en advarsel i seg selv. Tror jeg fant et nytt forslag jeg kan legge frem til retningslinjene.... TSP, hvor er du? 3 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg hadde originalt L4r5. Så fant jeg ut at jeg skulle gjøre det enklere og bytta til Lars. Så gikk det et par måneder eller noe før jeg angra og gikk tilbake Er det nå jeg skal komme med historien om hvorfor jeg bytta til Ciklide med stor "C" for noen uker siden? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Du er et svin og ønsker deg lykke til med sykdommen. Synd du ikke sa du var Vaular. Rett opp og ned. Endret 3. juni 2014 av EspJak1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Det finnes faktisk folk her inne som anbefaler våre brukere å sjekke ut Kvinneguiden? Det burde nesten være en advarsel i seg selv. Jeg har lenge nå vært i en prossess med å prøve å få Kvinneguiden nedlagt. Blinde skal ikke lede blinde. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Ciklide fant vel en sjekketråd på dette forumet også, om jeg ikke tar feil? Hvorfor ble du utestengt Winza? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Asså jeg vet litt av poenget var at de handycappede skulle komme seg opp snøhetta sjæl, men det var utrolig frustrerende og sitte å se dem slite en pulk etter seg og krype opp fjellsida uten bein eller armer mens du tusla litt i forvegen med hendene i lomma og en liten sekk på ryggen. Jeg måtte faktisk bare skru av flere ganger.Erre meninga jeg skal hjelpe dem, eller? Faen heller. Det får være måte på hva man skal gjøre for penga. De betaler ikke all verden og allerede må jeg traske rundt langt fra både Internett og sofakrok. Og så skal jeg liksom bære rundt på noen hemmiser i tillegg? Nei, vettu hva, det blir for mye. Er det nå jeg skal komme med historien om hvorfor jeg bytta til Ciklide med stor "C" for noen uker siden?Do tell. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Og så skal jeg liksom bære rundt på noen hemmiser i tillegg? Nei, vettu hva, det blir for mye SHHHHHH BRANNFAKKEL LEGOLARS BRANNFAKKEL!! (Heretter skal jeg bare kalle deg Legolars) Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Ciklide fant vel en sjekketråd på dette forumet også, om jeg ikke tar feil? Jeg ble forvist fra den fordi jeg snakket så mye off topic. (Dog det er ett par stk som meg har fortalt at tråden ble kjedeligere etter at jeg forsvant. - Det tror jeg på.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg