Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hæ er du 22?! Jeg overbevist om du var 13-15.

22 og et halvt, takk.

 

Det fine med å være ung er at man ennå ikke har lært seg å være spydig.

 

De som blir fort modne, blir også fort overmodne (sitat Pelle i Pelle og Proffen).

 

Du vet ikke hva Oceania er, du sier "Musikk var jo bedre før" og du poster i Lekeplassen å ikke ty til sterkere ord enn umoden vil jeg si er svært høflig.

Og du leser tydeligvis i lekeplassen, ettersom du har intimkjennskap til hvem som poster der.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Hæ er du 22?! Jeg overbevist om du var 13-15.

22 og et halvt, takk.

 

Det fine med å være ung er at man ennå ikke har lært seg å være spydig.

 

De som blir fort modne, blir også fort overmodne (sitat Pelle i Pelle og Proffen).

 

Du vet ikke hva Oceania er, du sier "Musikk var jo bedre før" og du poster i Lekeplassen å ikke ty til sterkere ord enn umoden vil jeg si er svært høflig.

Og du leser tydeligvis i lekeplassen, ettersom du har intimkjennskap til hvem som poster der.

 

Jeg lover å slutte å si 22 og et halvt vist folk slutter å nevne eller quote det igjen ok?:) Ps, pelle og proffen er konge:)

 

Ha ikke sant, jeg lurte på hvordan han viste det ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Kvinneguiden er strålende underholdning!

Helt enig:) Jeg har faktisk sett staketten der også hihi:)

 

Det var da jævlig til klaging på den faens banninga da. Vi banner for faen ikke hele forpulte tida heller da. Skulle nesten tro vi banna i hver jævla fittesetning om man ser på den fuckings klaginga.

33 år gammel og her sitter du og banner i et sett?

 

Skal godt gjøres å få både warn og bans på forumet her syns jeg. Så lenge man oppfører seg som et lettere oppegående individ.

Og så lenge det ikke er støtendes mot barn:)

 

 

 

Dette blir jeg svært trist av å lese:(

 

Jentene på min alder begynte å sminke seg på mellomtrinnet. De syntes ikke jeg var kul siden jeg ikke hadde interesse for det. Jeg er 23 år og har fortsatt ikke lært å sminke meg.

This! :p

Harrharr. Sist jeg kjøpte sminke, kjøpte jeg det med bruksanvisning. :fun:

 

Jeg har aldri kjøpt

 

 

Var på kvinneguiden hvor dem tydeligvis ikke har den regelen heller og der går det av så bare det med baning, en gang var det noen som oppfordra noen til å ta selvmord med. Skikkelig ekkelt og ubehagelig og lese slikt /:

 

Fysj, kvinneguiden er et sted man bør holde seg unna hvis man vil bevare sin mentale helse i nogenlunde brukbar stand. Fryktelig misvisende navn også, selv etter flere timer der inne hadde jeg fremdeles ikke lært noe om kvinner. Elendig guide, 0/10! :nei:

 

Du jeg har faktisk tilbringt tiden min der di siste 4 månedene og trass i krangler som det flyr av der der har jeg gode minner som jeg har fått av å være på forumet, hyggelige medlemmer og har til og med fått en venn eller 2 der:) Jeg begynte først å bruke etter jeg ble banna herfra for en erstatning og etter en stund syns jeg ikke så mye om det fordi jeg savna diskusjon.no men etter en uke begynte jeg å like meg der men nå etter jeg har kommet tilbake her så savner jeg egentlig litt kvinneguiden. Rart trodde aldri det ville skje, tror det jeg savner mye er alle de morsomme trådene om kvinnfolk som har problemer med ditt og datt og annet tulleri:)

 

Kvinneguiden får 10/10 av meg:) Det får diskusjon.no såklart også:) Begge to er flotte forumer, denne manns fiksert mens den andre er kvinne fiksert

 

 

Noen som kan litt om bønner her?

Bønner som i det de kristne holder på med? Eller bønner som i "jeg slapp en bønne"? Eller "røyka ei bønne"? Eller kaffebønner? Eller mener du bønder?

 

Mente nok tomatbønner:)

 

Forresten er det meningen navnet ditt skal være lars men med bokstaver?

 

Kvinneguiden er strålende underholdning!

Det er ikke mindre underholdende her, du!

 

Begge to er gode:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Takk for hjelpen, nå fikk jeg det til. :)

Hva fikk du til?

 

Det skal quotes frem til du blir 23. Da skal vi vente med å kødde med det frem til du blir 23,5.

Nei cmon da, da må vi vente til 24 oktober!

Lenke til kommentar

33 år gammel og her sitter du og banner i et sett?

Det kan du ta deg faen på at jeg gjør.

Faktisk banner jeg generelt sett mindre på forumet enn i virkeligheten, men faen heller, litt bannskap trengs innimellom.

 

Forresten er det meningen navnet ditt skal være lars men med bokstaver?

Ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...