Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324
Gjest Slettet+5132

Dette blir jeg svært trist av å lese:(

Jentene på min alder begynte å sminke seg på mellomtrinnet. De syntes ikke jeg var kul siden jeg ikke hadde interesse for det. Jeg er 23 år og har fortsatt ikke lært å sminke meg.

This! :p
Lenke til kommentar

Er det det? Jeg har alltid trodd det ikke var lov så jeg har ikke turt å banne

Det er lov. Innen rimelighetens grenser, så klart.

Hva? Hva er det slags bløthjertet, kosestund-forum dere driver her? Det er jo helt soleklart at banning og rettskrivingsfeil må bannlyses, og ved andre gangs overtredelse fører til instaban. :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Er det det? Jeg har alltid trodd det ikke var lov så jeg har ikke turt å banne

Det er lov. Innen rimelighetens grenser, så klart.

Hva? Hva er det slags bløthjertet, kosestund-forum dere driver her? Det er jo helt soleklart at banning og rettskrivingsfeil må bannlyses, og ved andre gangs overtredelse fører til instaban. :p

Jeg syns og dem burde hatt en regel for banning igjen, jeg liker ikke når folk banner i hytt og pine. Var på kvinneguiden hvor dem tydeligvis ikke har den regelen heller og der går det av så bare det med baning, en gang var det noen som oppfordra noen til å ta selvmord med. Skikkelig ekkelt og ubehagelig og lese slikt /:

Lenke til kommentar

Dette blir jeg svært trist av å lese:(

Jentene på min alder begynte å sminke seg på mellomtrinnet. De syntes ikke jeg var kul siden jeg ikke hadde interesse for det. Jeg er 23 år og har fortsatt ikke lært å sminke meg.

This! :p

Harrharr. Sist jeg kjøpte sminke, kjøpte jeg det med bruksanvisning. :fun:

Lenke til kommentar

Var på kvinneguiden hvor dem tydeligvis ikke har den regelen heller og der går det av så bare det med baning, en gang var det noen som oppfordra noen til å ta selvmord med. Skikkelig ekkelt og ubehagelig og lese slikt /:

Fysj, kvinneguiden er et sted man bør holde seg unna hvis man vil bevare sin mentale helse i nogenlunde brukbar stand. Fryktelig misvisende navn også, selv etter flere timer der inne hadde jeg fremdeles ikke lært noe om kvinner. Elendig guide, 0/10! :nei:

Lenke til kommentar

Skal godt gjøres å få både warn og bans på forumet her syns jeg. Så lenge man oppfører seg som et lettere oppegående individ.

Ja, vi er ikke spesielt strenge. Ser vi kunne vært strengere noen ganger. Får du en utestengelse, kort eller lang, så har du mest sannsynlig fått mange sjanser.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...