Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Vi hadde besøk her en dag av nabojenta (5år) Og hun var så overrasket at småen bare hadde ett par finsko, for hun hadde maaaange. At hun ikke hadde flere kjoler, bedre leker, større tv. Alt hos oss var feil. Men da fikk iallefall jeg kjenne på at det er ikke jeg som gjør noe feil. Det er ikke MITT barn som kommer hjem til andre og rakker ned på tingene til de som hun er på besøk hos. Og takk og lov for det!

Huff, det er ganske typisk barnehage det der. Håper virkelig å lære mine egne unger andre, bedre verdier enn det der, når jeg en gang får dem.

Jeg er 26 og kan det heller ikke. Det er ikke alle som trenger sminke for å se bra ut vet du!

Haha, nei det skulle tatt seg ut hvis menn skulle trenge det. :p Kanskje litt knallrøde lepper midt i fullskjegget hadde gjort seg. xD

Det er vel strengt tatt så og si ingen som trenger sminke for å se bra ut. Synes de aller, aller fleste ser bedre ut uten. Sminken kan selvfølgelig fremheve det allerede skjønne ytre, men skjønnheten er jo der fra før. :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

jeg synes mchansern er kjempemoden og megasøt og hvis du ikke er snill med ham kommer jeg ikke til å plusse deg

Han er ikke moden når han skriver slike kommentarer til en han ikke kjenner

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Du vet ikke hva Oceania er, du sier "Musikk var jo bedre før" og du poster i Lekeplassen – å ikke ty til sterkere ord enn umoden vil jeg si er svært høflig.

Den kommentaren var bare teit og jeg tyr ikke til sterke ord for banning er ikke tillat. Om jeg vet hva ocania er eller ikke har da så absolutt ingenting med alder og umodenhet å gjøre! kan ikke vite absolutt alt i verdenen og at musikk var bedre før er et faktum på samme måte som filmer var bedre før. Det samme tenker andre voksen at ting var bedre før. Og at jeg poster i lekeplassen har ingeting med modenhet å gjøre, tror du bare skrev noe helt random for de eksemplene har null å si med modenhet. Jeg ser fryktelig mange voksne brukere på lekeplassen delen så den er ikke valid...

Lenke til kommentar

Winza, mandatet mitt her inne er å komme inn når det trengs for å be folk om å skjerpe seg. I ditt tilfelle gjelder det i høyeste grad.

I dag skal jeg drikke hvitvin for første gang på lenge, spent på om det er så godt som jeg husker. I dag skal jeg bli helt bedehus i huet.

Snakkast.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Winza, mandatet mitt her inne er å komme inn når det trengs for å be folk om å skjerpe seg. I ditt tilfelle gjelder det i høyeste grad.

I dag skal jeg drikke hvitvin for første gang på lenge, spent på om det er så godt som jeg husker. I dag skal jeg bli helt bedehus i huet.

Snakkast.

Kan vi avslutte det her og vi begge blir enige om å skjerpe oss?:) Nå er det fin dag, sol ute, jeg har kjøpt meg kina mat og skal kose meg.

Ha en hyggelig dag resten av dere:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Men er det umodent å henge på lekeplassen emnet og å syns musikk var bedre før og ikke vite om et lands navn? Bare lurer på

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Men er det umodent å henge på lekeplassen emnet og å syns musikk var bedre før og ikke vite om et lands navn? Bare lurer på

Ja.

Og Oceania er ikke et land.

Hvordan er det barnslig å ikke vite hva et navn er? det er jo helt absurd og feil, fins mange navn folk ikke vet hva er og at jeg syns musikk var bedre før er ikke umodent. Som nevnt tidligere er det mange voksne på lekeplassen, så å si man er umoden når man er der blir bare for dumt

Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis umodent på lekeplassen. At alt var bedre før er som regel feil, å mene noe annet vil jeg påstå er umodent og barnslig. Å ikke vite navnet på en verdensdel (og at det er en verdensdel) er bare uvitende, og tyder på at du kunne fulgt bedre med på skolen.

EDIT: Musikkgreiene blir vel strengt tatt ikke umodent før man avfeier nyere musikk med det argumentet.

Endret av HansiBanzi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ikke nødvendigvis umodent på lekeplassen. At alt var bedre før er som regel feil, å mene noe annet vil jeg påstå er umodent og barnslig. Å ikke vite navnet på en verdensdel (og at det er en verdensdel) er bare uvitende, og tyder på at du kunne fulgt bedre med på skolen.

EDIT: Musikkgreiene blir vel strengt tatt ikke umodent før man avfeier nyere musikk med det argumentet.

Det fins tusener av navn, alle har et navn de ikke har hørt om før eller ikke vet. Er helt komplett absurd og kalle meg uvitendes fordi jeg ikke viste hva 1 ord betydde. Rett og slett utenomjordisk urealistisk...

Jeg har ikke noe imot ny musikk men jeg syns eldre musikk er bedre. Jeg har heller ikke sagt at om andre mener noe annet er det umodent og barnslig. Folk får ha sine meninger

Jeg er mye på lekeplassen fordi det er masse morsomme tråder og jeg liker morsomme tråder slik jeg kan bli i godt humør. Jeg er masse på andre tråder med:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...