j-- Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Winza: Rund ned til nærmeste hele tall når du snakker om alder. Det er kun sosialt akseptert for barn å prate om halve år :-) 5 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Lenge siden eg har sovet 10 timer uten å våkne en eneste gang. Det var fantastisk godt! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg sitter faktisk bare å spiller men det er egentlig bare på iphonen min og forskjellige apps og slikt.Mulig jeg misdforstod deg her jeg da. Så bra at du betaler flybiletten din selv. Da er du kanskje voksen likevel da, selv om du bare er 22,5 år og 6 dager og ikke 30 år. Når jeg sier 22,5 så mener jeg 22 og et halvt, asså jeg er like gammel som deg men har ikke bursdag før senere i år om du skjønner? Dette tror jeg alle i forumkafèen skjønte, til og med jeg. Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Fremmer forslag om å få tvangsterilisering som lovlig vedtak for tungt kriminelle , voldtektsforbrytere, drapsmenn og folk med usedvanlig lav IQ som ikke vet sitt eget beste. Idioter og kriminelle bør for alt i verden ikke formere seg. Det er mer enn nok av dem allerede. Det kan jo hende at idioter og kriminelle slår seg sammen og prøver å få tvangssterilisert den resterende delen av menneskeheten, så det kan være lurt å komme dem i forkjøpet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Winza: Rund ned til nærmeste hele tall når du snakker om alder. Det er kun sosialt akseptert for barn å prate om halve år :-) Ok, men det som kan skje når jeg sier jeg er 22 er at folk antar jeg er født i 1992 Jeg sitter faktisk bare å spiller men det er egentlig bare på iphonen min og forskjellige apps og slikt.Mulig jeg misdforstod deg her jeg da. Så bra at du betaler flybiletten din selv. Da er du kanskje voksen likevel da, selv om du bare er 22,5 år og 6 dager og ikke 30 år. Når jeg sier 22,5 så mener jeg 22 og et halvt, asså jeg er like gammel som deg men har ikke bursdag før senere i år om du skjønner? Dette tror jeg alle i forumkafèen skjønte, til og med jeg. Jeg tar tilbake det jeg sa ihvertfall om at man ikke er voksen før man er 30, de gamle som sa det får stå for det selv:) Min nye mening er at man er voksen når man bor for seg selv og betaler alle regninger selv. Eller nesten alle, første 2 årene betalte mora mi internett og faren min canal digital og mamma betalte hus leie for meg og la til litt ekstra. Men det slutte jeg med etter 2 år, føltes ikke noe behagelig at andre betalte for meg så nå i nesten 2 år har jeg fint klart å betale alt selv. Men er heldig nok til p ha en far som har god råd til har gitt meg penger til ting jeg trenger som når jeg skulle til legen, eller en gang når jeg ikke hadde råd til flybillet. Det gjør meg vell ikke mindre voksen? Eneste jeg ikke har som andre har er jobb, fordi jeg er ufør men det skal ikke være for alltid, føler faktisk jeg begynner å bli litt lei av å sitte inne hele tiden Endret 3. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Nå er det ikke sånn at tvangssterilisering påvirker den krenkende oppførselen. Og denne oppførselen er neppe bare arvelig betinget. Så det argumentet er litt tynt. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) http://m.youtube.com/watch?v=ECChgt11BrU Men hvem er "voksen" nok til å huske denne perlen av en låt da?? Endret 3. juni 2014 av Missgamer88 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Ciklide, hvis du vil at en innpåsliten type skal slutte å klå, så bare si at du har kjæreste. Han respekterer vanligvis en fremmed mann mer enn deg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) http://m.youtube.com/watch?v=ECChgt11BrU Men hvem er "voksen" nok til å huske denne perlen av en låt da?? Denne har jeg faktisk ikke hørt men har hørt mange andre gamle låter Den sangen var vell lagd av aqua? Endret 3. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Er iallefall 14 år siden den var kul. Hvem som egentlig laga den aner jeg ikke. Men har aldri hørt Aqua synge den? Endret 3. juni 2014 av Missgamer88 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 http://m.youtube.com/watch?v=ECChgt11BrU Men hvem er "voksen" nok til å huske denne perlen av en låt da?? Nå fikk jeg kreft både i øynene og øra. Takk. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Må dere gi dere! Vet det rocket i dansefoten deres! Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Tror du forvekser dansing, med spasmer av å høre på den sangen? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Er iallefall 14 år siden den var kul. Hvem som egentlig laga den aner jeg ikke. Men har aldri hørt Aqua synge den? Ja den var catchy Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Tror du forvekser dansing, med spasmer av å høre på den sangen? Nesjda! Ikke sitt der å lek tøff. I'm a happy happy girl in a happy happy World Lallalalalala Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Aldri hørt eller hørt om hverken sang eller artist... Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Er iallefall 14 år siden den var kul. Hvem som egentlig laga den aner jeg ikke. Men har aldri hørt Aqua synge den? Ja den var catchy Jeg skulle egentlig synge denne på UKM i min tid, men heldigvis gjorde vi ikke det. Men Gud så mye gøy vi hadde det når vi øvde og styrte på. Men må nå si at disse var noe bedre å vokse opp til enn 12 åringene idag som vokser opp med det de vokser opp med som ikke er like barnevennlig som bubbels! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Er iallefall 14 år siden den var kul. Hvem som egentlig laga den aner jeg ikke. Men har aldri hørt Aqua synge den?Ja den var catchy Jeg skulle egentlig synge denne på UKM i min tid, men heldigvis gjorde vi ikke det. Men Gud så mye gøy vi hadde det når vi øvde og styrte på. Men må nå si at disse var noe bedre å vokse opp til enn 12 åringene idag som vokser opp med det de vokser opp med som ikke er like barnevennlig som bubbels! Ja søstera mi er 12 og hun foretrekker justin bieber, men jeg som 22 åring liker faktisk veldig godt alle de nyere artistene som katy perry, beyonce, taylor swift, selena gomez, one direction, bruno mars, cold play osv. Syns dem lager fine sanger Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Nå er det mulig jeg er helt på jordet, men jeg vil tippe de som var 22 når du var 12 syntes det du hørte på var heeelt rævva også. Jeg hadde null interesse for musikk når jeg var liten og har minimalt med interesse også i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg