Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Den ,5 er veldig viktig.

 

Hilsen en som er 27,5.

Hva mente du?

 

Grunnet manglende internett, har jeg ligget ute og stekt meg selv i sola fra 16:00 til 20:30, da det kom skyer. Da gikk jeg og blandet meg en GT. Siden har jeg blåst opp gummihansker, tegnet fjes på dem og kastet de rundt om i huset.

Hva er gt?

 

Nei Winza, ikke alle som har bodd lenge hjemme låner penger hele tiden, og nei, det å like spill gjør deg ikke umoden. Men hvis du kun sitter hjemme og spiller hele dagen og lever og ånder kun for det uten å ta ansvar for andre ting så er det noe annet.

 

Foreldrene våre sa vi ville vokse av oss spillingen fordi at før var dette ment for barn.

 

Det lages spill for voksne i dag. Det er ikke lenger en bransje bare for barn, selv om det startet sånn.

 

Du kan jo lese igjennom det jeg skrev en gang til og prøve å se litt på deg selv om du regner deg selv som en moden 23 åring eller ikke. :)

 

Therawyn: takk! Det er ikke noe gøy å gå på byen når folk holder på sånn. Er stort sett bare på barer og aldri på "nattklubber" mer. Der det er verst. Piss lei:(

Greia er vell mer at vi som var barn på 80 og 90 tallet fortsatt spiller det som voksne og derfor er det merk voksne som spiller fordi vi er de barna som spilte i gamle dager:)

 

Jeg sitter faktisk bare å spiller men det er egentlig bare på iphonen min og forskjellige apps og slikt. Bruker å spille 3ds når jeg spiller tv spill vanligvis men jeg må ta noen pauser i perioder. Ellers begynner jeg å leve meg for mye i det jeg spiller, slik som pokemon når nå nylig etter jeg hadde bare spilt pokemon i en hel måned flere ganger om dagen så begynte jeg å ønske de fantes på ekte og at jeg levde i spillet, og begynte å bli lei meg av ting som skjedde i spillet lmao:) Når det skjer vet jeg jeg trenger en god lang pause. Morsomt faktum er at de spilla som er laga for voksne er for det meste ungdommer og store barn som spiller mens spill som pokemon, zelda, mario og de klassiske store titlene er voksne folk som spiller fordi dem har et kjent forhold til det allerede. Jeg vet ikke om jeg kan si jeg føler meg voksen, jeg har ikke noe jobb, er ufør men betaler uansett regning selv, forsørger meg selv, kjøper inn mat og gjør alt man må gjøre når man bor for seg selv. Hvorfor siterer du ikke innlegget mitt?

 

Nope, butikker i Sverige er ikke stengte på søndager.

 

Spille GTA før jeg legger meg eller ikke, det er spørsmålet.

Hvilket gta?

 

Dårlig var den ikke. Den var grafisk.

Du mener med alle de naken scenene? Rart at walking dead ikke har slike scener, når dem kan ha innvoller som blir riv ut...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg siterer ikke innleggene dine fordi det blir så sykt lange poster og jeg ikke gidder klippe å styre så jævelig med all siteringen på mobilen.

Stemmer at de som vokste opp med enkelte barnespill spiller dem ennå, men de er fremdeles myntet mot barn. Hva gjelder Zelda er det nok mye nostalgi inne i bildet. Har ikke tall, men kan se for meg at det spilles av like mange voksne som av barn.

 

Som nevnt tidligere er man ikke automatisk moden selv om man betaler mobilen og maten på butikken selv. Mye går på det sosiale også.

Jeg kjenner deg ikke, men hvis det er sant som du sier at du kun sitter hjemme om dagene og spiller Zelda og Pokemon så vet jeg ikke om jeg ville kategorisert deg som en moden 23 åring.

Men dette går fra person til person. Andre 23åringer som også bare sitter hjemme med DS'en synes jo sikkert du er kjempevoksen.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Men, uavhengig av tidligere hendelser høres balleslag ut som en ekstrem straff for dudes, enten det er fortjent eller ei.

Det er ikke det. Det er nok flere enn de som har mottatt balleslag som fortjener det, dessverre.

Det er enkelt å si for en som aldri har fått ett. Jeg ser heller at noen gir meg en knyttneve i ansiktet enn i balla.
Jeg vet ikke helt hva du ser for deg, men det er ikke slik at det å stirre litt for lenge kvalifiserer til balleslag/spark. For min del skal man ha pushet grensene ganske langt før det blir aktuelt.

 

Det er mye større rom for feilskjær med en knyttneve i trynet, spesielt om man ikke har slått noe særlig før.

Et slag/spark i ballene er enkelt, og det blir forstått.

 

Og ja, folk er så ille. Det er ikke et Oslo-problem heller.

 

Løsningen på å ikke få behandlingen er relativt enkel: Drit i å stikk hender, tunge, pikk eller andre ting overalt på og under klærne på jenter som sier nei og prøver dytte deg bort.

Endret av burkakari
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg fikk 3 p-kailljer på vors i fjorsommer. Venner av en kompis som hadde vært ute med dem før og gikk god for dem.

Jeg hadde på kjole med knyting over skuldrene og han ene fyren presterte å sitte hele kvelden å plukke på disse hyssingene slik at kjolen løsnet. Jeg måtte knyte kjolen sammen igjen 3-4 ganger. Skoene mine satt han også å knøt opp.

 

Til slutt tok jeg en ciderboks, åpnet den og styrtet den rett i fanget på han og sa at nå så det ut som han hadde pissa på seg så nå måtte han bare gå hjem eller noe i den dur. Han gikk ikke, men han satte seg i den andre sofaen og lot meg være resten av kvelden. Helt til han og de to andre skulle gå på byen. Da røska han med seg pulverapparatet som stod i gangen min og utløste det i oppgangen.. Jeg så det ikke før ett par timer senere. Neste dag nektet han, men han innrømmet det noen mnd senere for den felles vennen vår. Hadde jeg tatt han når han gjorde det hadde jeg ringt rengjøringsbyrå og sendt regninga til han...

 

Ser jeg han noen gang igjen tror jeg faktisk at jeg slår han ned. Det er ett helvettes arbeid å vaske opp etter pulverapparat.

Jeg håper han ypper på seg så mye bråk at noen banker han opp.

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

AKA usiviliserte bygdetullinger. Som han fyren i hjembygda mi som var over 30 og alltid kom på fjortisfester og dro frem snabben og pissa ut vinduer etc. Og med fjortisfest mener jeg at halve ungdomsskolen var sørpe dritings. På det hårde 90-tallet.

 

Han var typen som kunne drikke 20 pils og bare plutselig reise seg opp, dra ned buksa og gå rundt og rope "sjå på nord-norges minste kuk".

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg siterer ikke innleggene dine fordi det blir så sykt lange poster og jeg ikke gidder klippe å styre så jævelig med all siteringen på mobilen.

Stemmer at de som vokste opp med enkelte barnespill spiller dem ennå, men de er fremdeles myntet mot barn. Hva gjelder Zelda er det nok mye nostalgi inne i bildet. Har ikke tall, men kan se for meg at det spilles av like mange voksne som av barn.

 

Som nevnt tidligere er man ikke automatisk moden selv om man betaler mobilen og maten på butikken selv. Mye går på det sosiale også.

Jeg kjenner deg ikke, men hvis det er sant som du sier at du kun sitter hjemme om dagene og spiller Zelda og Pokemon så vet jeg ikke om jeg ville kategorisert deg som en moden 23 åring.

Men dette går fra person til person. Andre 23åringer som også bare sitter hjemme med DS'en synes jo sikkert du er kjempevoksen.

Jeg har ikke sagt jeg sitter hjemme og spiller zelda hele tiden, jeg sa jeg spiller video spill av og til i perioder. Jeg spiller for det meste på iphonen min og det er mange voksne som gjør, spiller farmville og slike apps. Altså jeg har jo ikke noe spesielt mye å gjøre på nå om dagene. Man er voksen når man bor for seg selv, betaler regninger, forsørger seg selv. Jeg gjør voksne ting, jeg bestiller mine egne fly turer, betaler mine egne regninger og alt selv. Jeg har bodd for meg selv i 4 år så

Lenke til kommentar

Jeg sitter faktisk bare å spiller men det er egentlig bare på iphonen min og forskjellige apps og slikt.

Mulig jeg missforstod deg her jeg da.

 

Så bra at du betaler flybiletten din selv. Da er du kanskje voksen likevel da, selv om du bare er 22,5 år og 6 dager og ikke 30 år.

Endret av medlem-124997
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Jeg sitter faktisk bare å spiller men det er egentlig bare på iphonen min og forskjellige apps og slikt.

Mulig jeg misdforstod deg her jeg da.

 

Så bra at du betaler flybiletten din selv. Da er du kanskje voksen likevel da, selv om du bare er 22,5 år og 6 dager og ikke 30 år.

 

Når jeg sier 22,5 så mener jeg 22 og et halvt, asså jeg er like gammel som deg men har ikke bursdag før senere i år om du skjønner?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...