Emancipate Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Tåkelur, snakk og flørt. IKKE grind, klå før du vet navnet, dra henne med deg inn på do før du vet hva hun heter, osv osv. Okei, jeg tror jeg er langt innafor. Takk skal du ha. (Etter å ha skrevet det under ser jeg at innafor kunne mistolkes her til noe som kunne kvalifisert til et ballespark, det var ikke det jeg mente.) (Skrevet. Under. Jeg går aldri tom for flaue ordspill.) Er overraskende hvor interessant man blir når man faktisk ikke en gang prøver, men bare er seg selv og oppfører seg hyggelig. Rart det der. Jeg er egentlig ikke overrasket over at jeg blir interresant, for det er ikke ved dårlig selvtillit problemet ligger. Det er mer dårlig selvfølelse og liten/negativ erfaring. Noe av det viktige du peker på der er at dating er 90% å være sosial, og som en lek man leker sammen (voksenlek, da). Mens noen tror at det er et slags stigespill (andre tråden på rad der jeg bruker dette ordet i dag?!?) der man skal spille en rolle og "vinne" ved å bruke spesielle triks. Tillegg: Noen tror visst det er en krig der den sterkeste vinner, også. Er det krig den ene veien, må det være krig andre veien også (ballespark). Endret 2. juni 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Er det noen her inne som har greie på gardiner?! Jeg leter etter sånne tjukke herlige gardiner som nesten ikke slipper inn sollys på soverrommet. Det har hengt i begge leilighetene jeg har bodd i de siste 3 årene men ikke i den nye:( Det stod Princess på det ene settet men jeg har ikke sett noe når jeg har vært innom butikken. Bare tynne piss-gardiner. Har denne typen gardiner noe spesielt navn? Faen asså jeg klikker om jeg ikke har det mørkt på soverommet mitt! Lystette gardiner. Jeg kjøpte mine på Storkaia, så der har de dem i alle fall. Endret 2. juni 2014 av HansiBanzi Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Er det noen her inne som har greie på gardiner?! Jeg leter etter sånne tjukke herlige gardiner som nesten ikke slipper inn sollys på soverrommet. Det har hengt i begge leilighetene jeg har bodd i de siste 3 årene men ikke i den nye:( Det stod Princess på det ene settet men jeg har ikke sett noe når jeg har vært innom butikken. Bare tynne piss-gardiner. Har denne typen gardiner noe spesielt navn? Faen asså jeg klikker om jeg ikke har det mørkt på soverommet mitt! http://www.dx.com/s/sleep+mask. Jeg takler ikke å sove når det lyst på natta, men jeg kan duppe som bare det på kveldstid. Den til 16 dolares ble redningen min. JEg sover faktisk bedre. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Hva med perienner? Har sånne brune persienner i de fleste vinduer. Kan justeres etter lys og mak Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Er det noen her inne som har greie på gardiner?! Jeg leter etter sånne tjukke herlige gardiner som nesten ikke slipper inn sollys på soverrommet. Det har hengt i begge leilighetene jeg har bodd i de siste 3 årene men ikke i den nye:( Det stod Princess på det ene settet men jeg har ikke sett noe når jeg har vært innom butikken. Bare tynne piss-gardiner. Har denne typen gardiner noe spesielt navn? Faen asså jeg klikker om jeg ikke har det mørkt på soverommet mitt! Lystette rullegardiner blir mest tett. Ellers er det vanlige gardiner som er tykke, disse har ikke noe spesielt navn. "Demper lysnivået:" http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40232300/ "Mørkleggingsrullegardin" (denne er potte tett for den har et metallag inne i gardina som stopper lyset) http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10290532/ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg kan sikkert sjekke hva mine heter. Gardinene altså. Men jeg trenger motivasjon... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Jeg har både tjukke gardiner og rullegardin i tillegg. Det lyset som kommer inn fra sidene vekker meg lell. Spesielt siden sola kommer rett på vinduet nå på sommern. Endret 2. juni 2014 av oOF Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Faen asså jeg klikker om jeg ikke har det mørkt på soverommet mitt! Persienne eller en mørk rullgardin nærmest vinduet og så gardin over det igjen. Jeg hadde det samme problemet. Forsøkte å henge svarte søppelsekker foran vinduet, men plutselig bar hele leiligheten preg av å være en narkobule så droppet det rimelig fort. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Spille GTA før jeg legger meg eller ikke, det er spørsmålet. Tror du vet svaret selv. GTA selvfølgelig. Selvfølgelig. Alltid GTA. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Ciklide, jeg anbefaler rullegardin. Har det på ene soverommet vårt og der slipper ikke NOE lys inn. Og for å forsterke effekten kan du, som foreslått, ha gardin over der igjen. Og har du sovemaske i tillegg er du i hvertfall sikret. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Man kan alltid stole på at nerder har gode tips til hvordan man holder sola ute 2 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 HAhahah ja! Får stikke nedom Storkaia da. Ah fyfaen. Så nettopp Game Of Thrones. Det er sjelden jeg blir kvalm av TV men denne gangen ble jeg det... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 HAhahah ja! Får stikke nedom Storkaia da. Ah fyfaen. Så nettopp Game Of Thrones. Det er sjelden jeg blir kvalm av TV men denne gangen ble jeg det... Var den så dårlig? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Dårlig var den ikke. Den var grafisk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Dårlig var den ikke. Den var grafisk.Grafisk, men fantastisk. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Merkelig hvor forskjellig folk reagerer på sånt. Jeg kan for eksempel sove mine søteste drømmer når det er lyst ute. Må nesten ha sola rett i ansiktet for at det skal ha innvirkning på meg. Derimot om det blir for varmt inne på soverommet, da ber sola om bråk altså. Jeg er egentlig ikke overrasket over at jeg blir interresant, for det er ikke ved dårlig selvtillit problemet ligger. Det er mer dårlig selvfølelse og liten/negativ erfaring.Noe av det viktige du peker på der er at dating er 90% å være sosial, og som en lek man leker sammen (voksenlek, da). Mens noen tror at det er et slags stigespill (andre tråden på rad der jeg bruker dette ordet i dag?!?) der man skal spille en rolle og "vinne" ved å bruke spesielle triks.Tillegg: Noen tror visst det er en krig der den sterkeste vinner, også. Er det krig den ene veien, må det være krig andre veien også (ballespark). Folk som har den mentaliteten at dating er noe man vinner er det bare å styre unna. De kan jo fort finne på å "vinne" en annen, eller bli "vunnet" av en annen. Skjønner den, det er ikke lett å ta skrittet frem når man har lite erfaring og dårlig selvfølelse, var selv fryktelig sjenert, og har fremdeles problemer med store grupper mennesker. Det gjelder å ta små skritt, så langt som du tør, og gradvis bygge opp selvfølelsen og finne væremåten som passer deg. Det er lite gunstig i det lange løp å ta store skritt og prøve å være noen man ikke er. Det kan gå dårlig og heller bryte ned selvfølelsen mer enn den bygger opp. Plutselig kan du komme over en som det klaffer med og praten flyter lett. Da kan det være mye som låser seg opp, og det blir lettere å føle seg trygg på seg selv. Merker selv at det først var etter at jeg traff kjæresten at jeg virkelig klarte å være åpen i samtaler med både jenter og gutter, men jenter spesielt. Var mye lettere å bare prate, smile og le, uten å bekymre meg for hva de andre tenkte. Og nå plutselig er det mange flere som er interessert. Er det ikke typisk? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Ah fyfaen. Så nettopp Game Of Thrones. Det er sjelden jeg blir kvalm av TV men denne gangen ble jeg det... Huff ja, reagerte også på den der, ikke pga det grafiske, men fordi det var så guffen stemning over det hele. Så det liksom komme lenge før det faktisk skjedde. Ikke så ulikt den unevnelige episoden fra forige sesong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg