Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Er jeg mer eller mindre voksen som bor alene og jobber, enn jevnaldrende 25 åringer som fortsatt bor hjemme og ikke jobber fast?

Skal det å være voksen, og bestemmes ut fra alder?

I såfall kan jo barnslighet det også.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Winza, nei de fleste er ikke det.

Det er folk på 50 som sitter på pub hver dag også. Fester man så mye har man ett alkoholproblem.

Altså jeg ser fryktelig mange på min alder som oppfører seg som noen ballonger. Jeg syns ikke man burde kunne kalle seg voksen før man er minst 30 år, før det er man bare en ungdom:)

Bullshit! Har man fast jobb og egen adresse bør man akseptere at man er voksen. Og jeg ser heller ikke problemet. Å være voksen gir deg langt flere rettigheter og muligheter, til den latterlige lave prisen av økt ansvar.

Nei, man er voksen når man fyller 30 og er fullt voksen. Visst vi skal følge ditt eksempel så er man voksen når man er 16 siden det er mange som flytter hjemmefra da..

Da følger du bare halve eksempelet. Hvilken magisk hendelse mener du inntreffer ved fylte 30 år som gjør at man da plutselig blir voksen? Livssituasjon definerer om man er voksen eller ikke i langt større grad enn alder.

Man er kommet inn i det store og voksne liv, jeg syns ihvertfall ikke folk under 30 er voksne. Det er mest etter fylte 30 man begynner å bli moden og ansvarlig

Nei, men gjerne passe på. Men leste at det er lurt å passe på om man prøver å få barn. At man da er mer forsiktig. Vet ikke om det er permanente skader.

Da burde jeg kanskje fryse ned sæd nå før det går adunda. Altså etter jeg har operert først:)

Lenke til kommentar

Det er fordi vi synes det er pent å gå i skjørt.

Føler oss bra.

På enkelte varme sommerdager så merker jeg faktisk at jeg er litt misunnelig på dere kvinnfolk som kan gå i lette sommerkjoler og korte skjørt.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Winza, nei de fleste er ikke det.

Det er folk på 50 som sitter på pub hver dag også. Fester man så mye har man ett alkoholproblem.

Altså jeg ser fryktelig mange på min alder som oppfører seg som noen ballonger. Jeg syns ikke man burde kunne kalle seg voksen før man er minst 30 år, før det er man bare en ungdom:)

Bullshit! Har man fast jobb og egen adresse bør man akseptere at man er voksen. Og jeg ser heller ikke problemet. Å være voksen gir deg langt flere rettigheter og muligheter, til den latterlige lave prisen av økt ansvar.

Nei, man er voksen når man fyller 30 og er fullt voksen. Visst vi skal følge ditt eksempel så er man voksen når man er 16 siden det er mange som flytter hjemmefra da..
Da følger du bare halve eksempelet. Hvilken magisk hendelse mener du inntreffer ved fylte 30 år som gjør at man da plutselig blir voksen? Livssituasjon definerer om man er voksen eller ikke i langt større grad enn alder.

Man er kommet inn i det store og voksne liv, jeg syns ihvertfall ikke folk under 30 er voksne. Det er mest etter fylte 30 man begynner å bli moden og ansvarlig

Nei, men gjerne passe på. Men leste at det er lurt å passe på om man prøver å få barn. At man da er mer forsiktig. Vet ikke om det er permanente skader.

Da burde jeg kanskje fryse ned sæd nå før det går adunda. Altså etter jeg har operert først:)

Ok.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Er jeg mer eller mindre voksen som bor alene og jobber, enn jevnaldrende 25 åringer som fortsatt bor hjemme og ikke jobber fast?

Jeg har sett mange godt voksne menn som er mye eldre enn meg på nettet som sier at man ikke er voksen når man er på min alder som er 22, 7 måneder og 9 dager:)

Lenke til kommentar

Det er fordi vi synes det er pent å gå i skjørt.

Føler oss bra.

På enkelte varme sommerdager så merker jeg faktisk at jeg er litt misunnelig på dere kvinnfolk som kan gå i lette sommerkjoler og korte skjørt.

Knebukser og stor tynn t-skjorte er tingen(e).

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Det er jo en scene hvor hun er på en fest der en gutt kommer bort og flasher pølsa si til henne. Minnet meg litt om det du fortalte :)

Er det den filmen hipp hipp hora hora? Hvor han tar ned buksa og flasher pølser og sier ta på den og så smekker hun den til

Mhm :wee:

Jeg ser nå du skrev det var den få meg på for faen filmen du snakket opp men hipp hipp horra horra er en film du vil like vist du likte ta meg på for faen?

Aha, da er jeg med. Nei, jeg likte ikke den filmen noe spesielt, og vil helst ikke se noe av samme typen igjen :)

Lenke til kommentar

Jeg har sett mange godt voksne menn som er mye eldre enn meg på nettet som sier at man ikke er voksen når man er på min alder som er 22, 7 måneder og 9 dager:)

Ah men siden de er eldre enn oss sitter vel de med fasiten, de eldre vet jo som kjent best.

Spør om man får diplom når man blir 30.

Forresten tror jeg du forveksler "eldre/gammel" med "voksen".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hvorfor fikk vi egentlig sitatpyramidene tilbake? (^)

Har gnadd på det samme spørsmålet selv siste halvåret

Du vil fryse først og så fikse deg? Det du mener?

Ehm nei motsatt. Blir litt pinlig og si hva det er her, folk vil le av meg

Lenke til kommentar

Hvorfor fikk vi egentlig sitatpyramidene tilbake? (^)

Mangelen på muligheten til å sitere mer enn ett nivå i mer "avanserte" debatter, bl.a. i politikkdelen, skapte større problemer enn de som ikke klarer å slette unødig sitering i andre deler.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det er jo en scene hvor hun er på en fest der en gutt kommer bort og flasher pølsa si til henne. Minnet meg litt om det du fortalte :)

Er det den filmen hipp hipp hora hora? Hvor han tar ned buksa og flasher pølser og sier ta på den og så smekker hun den til

Mhm :wee:

Jeg ser nå du skrev det var den få meg på for faen filmen du snakket opp men hipp hipp horra horra er en film du vil like vist du likte ta meg på for faen?

Aha, da er jeg med. Nei, jeg likte ikke den filmen noe spesielt, og vil helst ikke se noe av samme typen igjen :)

Ok, men kan si ihvertfall den filmen jeg snakker om er svensk og er over 10 år gammelt. Er en scene hvor han ene duden på skolen driver og grabber henne på skrittet hver gang han ser henne og på slutten av filmen grabber hun han i pikken

Høydepunktet er når hun gir kuken til han ene en high five:)

Ah men siden de er eldre enn oss sitter vel de med fasiten, de eldre vet jo som kjent best.

Spør om man får diplom når man blir 30.

Forresten tror jeg du forveksler "eldre/gammel" med "voksen".

Jeg føler mange er uenig med meg, jeg var uenig selv til å begynne med men etter litt tenking ga det mening

Lenke til kommentar

Okay.

For i Norge får du kun lov å fryse ned sæd ved setrilisering om du må gjøre det grunnet sykdom. For om du vil ha en en nødløsning så er du ikke mentalt klar for å fikse deg.

Mange som reiser til utlandet og fryser ned rognen sin da.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...