Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja også "ødelegger han livet hennes" fordi han forteller kompisene sine at hun ba han flashe pølsa si, og da blir hun plutselig den største slut'en i bygda og får bygdedyret imot seg.

... og her har du grunnen til at jeg aldri skal bo på et lite sted. Bygdedyret får Alien-monsteret til å virke som en pusekatt.
Lenke til kommentar

Ja også "ødelegger han livet hennes" fordi han forteller kompisene sine at hun ba han flashe pølsa si, og da blir hun plutselig den største slut'en i bygda og får bygdedyret imot seg.

... og her har du grunnen til at jeg aldri skal bo på et lite sted. Bygdedyret får Alien-monsteret til å virke som en pusekatt.

Jeg bor på bygda. Jeg var da prostituert i en alder av 14. En jomfru prostituert altså. Haha

Bygda <3

Endret av Missgamer88
Lenke til kommentar

Jeg bor på bygda. Jeg var da prostituert i en alder av 14. En jomfru prostituert altså. Haha

Bygda <3

Bygda er koselig. Hun ene på ungdomsskolen fikk seg piercing i klitten slik at det gikk for hu når hun gikk.

... sa de andre jentene...

Lenke til kommentar

Bygda <3

Bygda er koselig. Hun ene på ungdomsskolen fikk seg piercing i klitten slik at det gikk for hu når hun gikk.

:rofl:

Lenke til kommentar

Bygda <3

Var det ikke Mel-B som hadde det? Haha

Jeg er sikker på at jeg leste en gang at hun hadde sagt det.

Jenter har så god fantasi.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det er jo en scene hvor hun er på en fest der en gutt kommer bort og flasher pølsa si til henne. Minnet meg litt om det du fortalte :)

Er det den filmen hipp hipp hora hora? Hvor han tar ned buksa og flasher pølser og sier ta på den og så smekker hun den til

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg har enda ikke sparket eller slått noen selv om jeg har opplevd mye rart. Til og med fått en fremmed sin kuk plassert i hånden på dansegulvet. Jeg tåler en del men jeg har en grense jeg og.

Kunne ikke la vær å tenke på filmen "Få meg på, for faen" Makan til teit oppførsel og ikke minst teit film...

Men dama i filmen er jo deilig:)

Lenke til kommentar

Det er jo en scene hvor hun er på en fest der en gutt kommer bort og flasher pølsa si til henne. Minnet meg litt om det du fortalte :)

Er det den filmen hipp hipp hora hora? Hvor han tar ned buksa og flasher pølser og sier ta på den og så smekker hun den til

Mhm :wee:

Lenke til kommentar

Er det virkelig så mange som oppfører seg på den måten? Høres jo ut som Oslo er spesielt ille, eller at du tilbringer tiden på feil type sted. :hm:

Jeg skylder på alder (23) og MODENHET i akkurat dette tilfellet, men ja, det er veldig vanlig. Det har skjedd meg flere ganger hvis det har vært mye folk og trengsel og jeg smyger meg forbi folk at noen tar hånda oppunder skjørtet mitt og tar meg i skrittet feks. Eller at folk som tror de er kjekke og guds gave kommer løpende ut på dansegulvet og begynner å "grinde" som de sier og jokke og tror det er det alle jenter liker, eller at de skal begynne å kline etter bare å ha sagt navnet sitt. Har også opplevd at noen bare har tatt tak i hånda mi og dradd meg av gårde i selvsikker "du er fin, kom nå skal vi to pule :D" stil.

Hver kveld er selvfølgelig ikke sånn. Men det er mye av det, ja. Verst er det jo med de som kjører hånda opp i skrittet uten at jeg registrerer hvem det er en gang. Personlig oppfatter jeg slike ting som MEGET ubehagelig. Men mange menn og gutter har en " så ille er det ikke? Du overdriver!"- "ikke ta deg så nær"-Holdning.

....Skikkelige mannfolk altså...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Mhm :wee:

Jeg ser nå du skrev det var den få meg på for faen filmen du snakket opp men hipp hipp horra horra er en film du vil like vist du likte ta meg på for faen?

Er det virkelig så mange som oppfører seg på den måten? Høres jo ut som Oslo er spesielt ille, eller at du tilbringer tiden på feil type sted. :hm:

Jeg skylder på alder (23) og MODENHET i akkurat dette tilfellet, men ja, det er veldig vanlig. Det har skjedd meg flere ganger hvis det har vært mye folk og trengsel og jeg smyger meg forbi folk at noen tar hånda oppunder skjørtet mitt og tar meg i skrittet feks. Eller at folk som tror de er kjekke og guds gave kommer løpende ut på dansegulvet og begynner å "grinde" som de sier og jokke og tror det er det alle jenter liker, eller at de skal begynne å kline etter bare å ha sagt navnet sitt. Har også opplevd at noen bare har tatt tak i hånda mi og dradd meg av gårde i selvsikker "du er fin, kom nå skal vi to pule :D" stil.

Hver kveld er selvfølgelig ikke sånn. Men det er mye av det, ja. Verst er det jo med de som kjører hånda opp i skrittet uten at jeg registrerer hvem det er en gang. Personlig oppfatter jeg slike ting som MEGET ubehagelig. Men mange menn og gutter har en " så ille er det ikke? Du overdriver!"- "ikke ta deg så nær"-Holdning.

....Skikkelige mannfolk altså...

Er man så moden egentlig når man er 23? fleste på den alderen er jo fortsatt ute og fester døgnet rundt og tuller

Lenke til kommentar

Det har vel ingen logisk funksjon at pungen skal henge på utsiden istedet for å være beskyttet på innsiden et sted som eggstokker er?

Alltid tenkt det er pga temperatur? Jizzet skal produseres og lagres noe grader kjøligere enn på innsiden av kroppen?

Eller så er det for å tjene som nødstoppknapp når menn oppfører seg som rævhål.

Mother Nature works in mysterious ways..

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Mother Nature works in mysterious ways..

Det er for temperaturregulering ja. Blir det varmt blir pungen løsere, og blir det kaldt blir den fastere og trukket nærmere kroppen. I noen tilfeller har man opplevd at testiklene kan trekkes tilbake inn i kroppen, men det er en sjelden affære.
Lenke til kommentar

Filmens publikum er i hovedsak ungdomsskoleelever. Den er basert på en kjent novelle alle ungdomsskoleelever må lese. Den handlet om ungdom og sex derfor gikk folk og så den på kino(ikke jeg!)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...