Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Men menn som antaster jenter som ikke vil burde ikke reprodusere, så det gjør ikke noe

Den var litt hard syns jeg, mange som gjør dumme ting som ung, betyr ikke at dem ikke burde få barn
Kanskje. Men uansett. Det skal mye til for at det skjer. Desverre. Feigt kanskje, men heller ett balleklask enn ufrivillig sex.

Hva hadde du gjort om noen helt tilfeldig grafsa deg på baken eller bare tok deg på brystene? Hadde du dengt han eller hun i skrittet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Det er rart at menns mest følsomme kroppsdel henger og slenger på UTSIDA av kroppen egentlig. Skulle jo tatt seg ut om eggstokkene hang og dingla mellom beina til damene..

Det har vel ingen logisk funksjon at pungen skal henge på utsiden istedet for å være beskyttet på innsiden et sted som eggstokker er? For min del holder det å bli knipsa i pungen så ligger jeg nesten dobbelt. Det er rart.

Det er jo fordi man skal bruke den på å motsatt kjønn

Lenke til kommentar

Men menn som antaster jenter som ikke vil burde ikke reprodusere, så det gjør ikke noe

Den var litt hard syns jeg, mange som gjør dumme ting som ung, betyr ikke at dem ikke burde få barn
Kanskje. Men uansett. Det skal mye til for at det skjer. Desverre. Feigt kanskje, men heller ett balleklask enn ufrivillig sex.

Hva hadde du gjort om noen helt tilfeldig grafsa deg på baken eller bare tok deg på brystene? Hadde du dengt han eller hun i skrittet?

Nei, men hadde han ikke gitt seg hadde han fått ett kne og jeg hadde sørget for at han ble steril.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Nei, men hadde han ikke gitt seg hadde han fått ett kne og jeg hadde sørget for at han ble steril.

Men man bruker jo ikke pungen på det motsatte kjønn. Den henger jo bare og slenger under akten. Det er ikke selve penis som gjør vondt, men pungen.

Pungen har hengt der nede siden gud skapte oss så lite vits å forandre på det nå ;)

Om han bare gjorde det 1 gang hadde du vell sagt "Uhm, hva er det du tror du holder på med"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hva jobber du med da, Ciklide?

Jeg er der alle kvinner hører til; på kjøkkenet.
Snakk for deg selv! Men da vet vi hvem som får det ansvaret når jeg flytter inn. :D
Lenke til kommentar

Jeg har enda ikke sparket eller slått noen selv om jeg har opplevd mye rart. Til og med fått en fremmed sin kuk plassert i hånden på dansegulvet. Jeg tåler en del men jeg har en grense jeg og.

Kunne ikke la vær å tenke på filmen "Få meg på, for faen" Makan til teit oppførsel og ikke minst teit film...

Lenke til kommentar

Jeg har enda ikke sparket eller slått noen selv om jeg har opplevd mye rart. Til og med fått en fremmed sin kuk plassert i hånden på dansegulvet. Jeg tåler en del men jeg har en grense jeg og.

Kunne ikke la vær å tenke på filmen "Få meg på, for faen" Makan til teit oppførsel og ikke minst teit film...

Er det den filmen med hun som ligger på gulvet og har tlfsex?

Endret av Missgamer88
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...