Skjeggape Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Man klår da for pokker ikke på noen før man har fått en relativt klar antydning om at det er greit. (Eventuelt er det bare jeg som er gammeldags, men jeg håper da virkelig ikke det...) Støttes fullt ut. Trenger ikke være gammeldags for å vise respekt. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Du ble i det minste klådd på. Mer en hva jeg kan skryte på meg. Du har en kar som kan klå på deg når du ønsker. De eneste som klår på meg er de jeg for alt i verden IKKE vil skal klå på meg! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Kult, nå er det en spambot på rundtur her på forumet som snakker om skandinavisk sexchat Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Man klår da for pokker ikke på noen før man har fått en relativt klar antydning om at det er greit. (Eventuelt er det bare jeg som er gammeldags, men jeg håper da virkelig ikke det...) Damer vet ikke egentlig hva de vil ha, og om man bare tar på dem nok blir de helt ville etter en. Det er jo allmennkunnskap, i alle fall i sjekketråden her på forumet. Men neida, han gjorde seg fortjent til et relativt forsiktig balleslag. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg håper det gjorde så vondt resten av kvelden at han ikke engang TENKTE på pupper mere. Umulig. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Du ble i det minste klådd på. Mer en hva jeg kan skryte på meg.Du har en kar som kan klå på deg når du ønsker. De eneste som klår på meg er de jeg for alt i verden IKKE vil skal klå på meg! Ikke alltid når jeg ønsker. Så nå er jeg så desp at det er fritt fram. Kom å klå! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Det er ikke gøy hvis hun vil det. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Det var da jævlig til nordlending du var nå, Bundy. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Så fordi eg er nordlending så liker eg å ta på folk uten lov? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Kult, nå er det en spambot på rundtur her på forumet som snakker om skandinavisk sexchat LA OSS ALLE OPPRETTE ACCOUNT DER Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Så fordi eg er nordlending så liker eg å ta på folk uten lov? Ja! Alle nordlendinger er sånn. Er du ikke sånn så er du ikke en ekte nordlending. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Ikke alltid når jeg ønsker. Så nå er jeg så desp at det er fritt fram. Kom å klå! Mangler en vesentlig opplysning for å kunne iverksette klåing. Adressen hvor dette skal foregå. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Kult, nå er det en spambot på rundtur her på forumet som snakker om skandinavisk sexchat LA OSS ALLE OPPRETTE ACCOUNT DER Haha, hadde vært gøy, å gå sammen alle på Diskusjon.no og bare kuppe hele nettsiden Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Ikke alltid når jeg ønsker. Så nå er jeg så desp at det er fritt fram. Kom å klå! Mangler en vesentlig opplysning for å kunne iverksette klåing. Adressen hvor dette skal foregå. Ta kontakt på PM omgående! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Man klår da for pokker ikke på noen før man har fått en relativt klar antydning om at det er greit. (Eventuelt er det bare jeg som er gammeldags, men jeg håper da virkelig ikke det...) Damer vet ikke egentlig hva de vil ha, og om man bare tar på dem nok blir de helt ville etter en. Det er jo allmennkunnskap, i alle fall i sjekketråden her på forumet. Men neida, han gjorde seg fortjent til et relativt forsiktig balleslag. Om man tar på dem blir det nok mer saksmål enn vill:) Knyttneve RETT i skrittet! Wow.Jeg skjønner at vi jenter ikke er så lette å lese bestandig, men tro det eller ei så er det ikke alle som synes det er så artig at dere sitter og klår oss på puppene eller i skrittet. Når dere atpåtill ikke hører etter når vi sier nei går ihvertfall min tålmodighet slutt. Det var synd jeg ikke stod oppreist, for da hadde jeg sparket han i stedet. Jeg håper det gjorde så vondt resten av kvelden at han ikke engang TENKTE på pupper mere. Jeg er rimelig sikker på at han aldri kommer til å klå på meg noe mer. Du er badass du ciklide;) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Så fordi eg er nordlending så liker eg å ta på folk uten lov?Selvsagt. For jeg generaliserer selvsagt aldri. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Damer vet ikke egentlig hva de vil ha, og om man bare tar på dem nok blir de helt ville etter en. Det er jo allmennkunnskap, i alle fall i sjekketråden her på forumet. Men neida, han gjorde seg fortjent til et relativt forsiktig balleslag. Om man tar på dem blir det nok mer saksmål enn vill:) Saksmål [sic] er da temmelig vilt det også. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Damer vet ikke egentlig hva de vil ha, og om man bare tar på dem nok blir de helt ville etter en. Det er jo allmennkunnskap, i alle fall i sjekketråden her på forumet. Men neida, han gjorde seg fortjent til et relativt forsiktig balleslag. Om man tar på dem blir det nok mer saksmål enn vill:) Saksmål [sic] er da temmelig vilt det også. Du skulle bare visst alt en dame kan finne på å gjøre av noe så lite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg