Bytex Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Heter de dragefluer eller øyenstikkere på norsk? Jeg så en sånn diger en når jeg var bitteliten en gang men har aldri sett dem siden. Den jeg så var kjempesvær med tigerstriper og dreiv og dunka mot vinduet på et innendørs basseng på Nesodden. Går ganske ofte turer i skog og mark i sommerhalvåret men aldri sett noe lignende som den på youtube-videoen igjen..fins de ikke i Norge? På engelsk heter de Dragonfly, men jeg vet ikke om de er direkte oversatt til norsk. Endret 2. juni 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Øyenstikker. Massevis av dem her og ute ved kysten og generelt hvor hen det er (fersk)vann og en periode med varme slik at eggene klekkes og larvene får vokse til å bli fargerike øyenstikkere. Funfact: De stikker ikke øynene til folk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) En anna funfact: Saksedyr, kalt earwiggers på engelsk, klipper ikke hull i trommehinnene på folk mens de sover heller. Men det engelske navnet antyder akkurat det. Endret 2. juni 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Funfact: Dovendyr er ikke doven. Endret 2. juni 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Funfact: Drittspurvene der jeg bor knekker plantene mine bare på faen. Jeg gror de fra frø og når stilken blir lang nok så kommer de og bare knekker driten. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Fuck's sake, gjett hvem som kom TO timer for tidlig på jobb i dag... PÅ EN MANDAG D: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Fuck's sake, gjett hvem som kom TO timer for tidlig på jobb i dag... PÅ EN MANDAG D: Det fortjener du en premie for! Hvordan klarte du det egentlig? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Fuck's sake, gjett hvem som kom TO timer for tidlig på jobb i dag... PÅ EN MANDAG D: Bedre å komme forseint på en mandag enn å ringe på jobb og si du er syk på en lørdag. Eventuelt søndagsmorning. Endret 2. juni 2014 av Missgamer88 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 haha, søppelbilmannen ringte på og lurte på hvem som eide den Toyota Hiace som sto utenfor og lurte på om han kunne kjøpe den Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Sto det "til salgs" i ruta da? Eller spør han bare om å få kjøpe tilfeldige biler som står i folk sine innkjørsler? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Fuck's sake, gjett hvem som kom TO timer for tidlig på jobb i dag... PÅ EN MANDAG D: Det fortjener du en premie for!Hvordan klarte du det egentlig? Kombinasjon av og stille klokka feil, og ikke se på klokka før man er på jobb Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 For jeg er fu-fu-fufu-fubar i hodet mitt, denne mandagsmorgenen. Aldri ellers vel og merke. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Knyttneve RETT i skrittet! Wow.Jeg skjønner at vi jenter ikke er så lette å lese bestandig, men tro det eller ei så er det ikke alle som synes det er så artig at dere sitter og klår oss på puppene eller i skrittet. Når dere atpåtill ikke hører etter når vi sier nei går ihvertfall min tålmodighet slutt. Det var synd jeg ikke stod oppreist, for da hadde jeg sparket han i stedet. Jeg håper det gjorde så vondt resten av kvelden at han ikke engang TENKTE på pupper mere. Jeg er rimelig sikker på at han aldri kommer til å klå på meg noe mer. Endret 2. juni 2014 av medlem-124997 2 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Bare 3 timer og 43 min igjen på jobb. Skulle ønske jeg hadde en jobb eg trivdes i Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Sto det "til salgs" i ruta da? Eller spør han bare om å få kjøpe tilfeldige biler som står i folk sine innkjørsler?Nei, han hadde lagt merke til at den hadde stått der en stund ubrukt, noe den har gjort og ringte på nærmeste dør han fant XD Kombinasjon av og stille klokka feil, og ikke se på klokka før man er på jobb Haha, som jeg skulle ha gjort det selv Jeg skjønner at vi jenter ikke er så lette å lese bestandig, men tro det eller ei så er det ikke alle som synes det er så artig at dere sitter og klår oss på puppene eller i skrittet. Når dere atpåtill ikke hører etter når vi sier nei går ihvertfall min tålmodighet slutt. Det var synd jeg ikke stod oppreist, for da hadde jeg sparket han i stedet. Jeg håper det gjorde så vondt resten av kvelden at han ikke engang TENKTE på pupper mere. Jeg er rimelig sikker på at han aldri kommer til å klå på meg noe mer.Sikker på at du ikke var luremus den kvelden? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Lurer på om jeg klarer å finne en billig lydbåndspiller fra Tandberg nå som de blir poppis igjen … Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Sikker på at du ikke var luremus den kvelden? Jeg er ALDRI luremus. Først satt han å klappet seg på fanget fordi han ville jeg skulle sette meg der. Når jeg ristet på hodet klev han over de andre å satte seg atme meg. Jeg vet godt hvem han er. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Du ble i det minste klådd på. Mer en hva jeg kan skryte på meg. Endret 2. juni 2014 av Missgamer88 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Man klår da for pokker ikke på noen før man har fått en relativt klar antydning om at det er greit. (Eventuelt er det bare jeg som er gammeldags, men jeg håper da virkelig ikke det...) 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg