Bruker-343442 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 jeg er ikke helt sikker på hva du mener med funker. Jeg tar meg iallefall en sigg isteden for digg. Det prøvde jeg en gang. Endte med at jeg røyka 106 sigaretter på 36 timer. Haha. Det skjer heldigvis ikke her. Jeg kan fint røyke en hel helg/uke for å så ikke røre røyk på noen mnd. Så hvorfor røyker jeg noen ganger? Vel, jeg ekke særlig smart ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Jeg har lett for å bli avhengig. Det være seg Facebook-spill (jeg har ikke rørt et Facebook-spill på over to år. ), alkohol, tobakksprodukter, lypsyl, tyggegummi (tygde tyggis for hundre spenn dagen en periode), og brus. Nesten rart at jeg aldri følte noe avhengighet til hasj, marijuana, flein o.l. da jeg studerte. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 (endret) Når datasmurf omsider kaster inn håndkleet håper jeg han donerer seg selv til forskning. Han kommer egenhendig til å være ansvarlig for et tiårs avansement innen vitenskapen. Endret 1. juni 2014 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Mjæ, skeptisk. Jeg har store planer om å mummifiseres og begraves i en underjordisk krypt med mange feller, sammen med alle mine kjæreste skatter (kosedyr, LEGO, den første sykkelen min, en caps og en treningsjakke jeg er svært glad i og har hatt siden 1994, harddiskene mine et cetera. Gravfølget ned dit vil bare bestå av folk jeg virkelig misliker, som så skal bli stengt inne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Funfact: I mai har jeg flere moderatorhandlinger enn de 20 medarbeiderne som har færrest. Til sammen. Havnet på syvende plass selv. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Hvorfor tvang dere meg til å drikke så masse i går? Hva?! Har noen tvunget deg til noe du ikke vil?! Skal jeg rundsparke dem? Garrr! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Funfact: I mai har jeg flere moderatorhandlinger enn de 20 medarbeiderne som har færrest. Til sammen. Havnet på syvende plass selv. Som betyr at noen nazimodder hardt, sant? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Hva?! Har noen tvunget deg til noe du ikke vil?! Skal jeg rundsparke dem? Garrr!Ja, ta hele forumkafeen mens du er i gang! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Hva?! Har noen tvunget deg til noe du ikke vil?! Skal jeg rundsparke dem? Garrr!Ja, ta hele forumkafeen mens du er i gang! FAEEN AZZZ jeg klikker i vinkel!!!!! KLEKKA MINK! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 forslag til noe digg jeg kan lage med bacon? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Alt, omelett, pizza, kylling, fisk, pølse, burger, lasagne, egg Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 forslag til noe digg jeg kan lage med bacon? Stek baconet halveis, også hell på ett egg eller to. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 forslag til noe digg jeg kan lage med bacon? Stek baconet halveis, også hell på ett egg eller to. halveis stekt bacon hørtes rart ut Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 tror jeg er den eneste i hele verden som ikke liker bacon. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 forslag til noe digg jeg kan lage med bacon?Du har svaret i spørsmålet ditt.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Nudelpus: Det må være fordi det er noe galt med deg. Bacon er alltid godt :] 3 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 tror jeg er den eneste i hele verden som ikke liker bacon. Mer bacon til oss andre da ! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Nudelpus: Det må være fordi det er noe galt med deg. Bacon er alltid godt :] Husker de gangen jeg smakte, smaker like fælt hver gang. tror jeg er den eneste i hele verden som ikke liker bacon. Mer bacon til oss andre da ! Godt poeng. Enjoy! Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Solbrent på hele ryggen og skuldrene... Jeg lærer aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg