Slimda Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Og for den som er blindet av bildet, så har vi løsningen. EYEBLEACH For Menn, Kvinner og Barn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Jeg har sett alt for mye sykt på Internett til å reagere på det bildet. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 (endret) Hva er problemet her egentlig? Kreds til Datasmurf for småsnansen SK 2014 og store baller. Endret 31. mai 2014 av Coa 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Har alltid hatt kortet mitt knyttet til Paypal slik at når jeg betalte og handlet via Paypal så ble det automatisk trukket i fra kortet (kontoen min), men når jeg nå skal betale kommer det opp: "Du må knytte et betalingskort opp mot PayPal-kontoen din for å betale umiddelbart," Så hvordan knytter jeg det opp igjen da? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 (endret) Hva er problemet her egentlig? Kreds til Datasmurf for småsnansen SK 2014 og store baller. Big balls, indeed. Sjur er noe for seg selv. Endret 31. mai 2014 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Har alltid hatt kortet mitt knyttet til Paypal slik at når jeg betalte og handlet via Paypal så ble det automatisk trukket i fra kortet (kontoen min), men når jeg nå skal betale kommer det opp: "Du må knytte et betalingskort opp mot PayPal-kontoen din for å betale umiddelbart," Så hvordan knytter jeg det opp igjen da? Gått ut på dato? Må legge inn nytt da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Hva er problemet her egentlig? Kreds til Datasmurf for småsnansen SK 2014 og store baller.Joda, kudos for å ha ballene til å gjennomføre det. Bare er ikke helt enig i at det var snasent. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 (endret) Har alltid hatt kortet mitt knyttet til Paypal slik at når jeg betalte og handlet via Paypal så ble det automatisk trukket i fra kortet (kontoen min), men når jeg nå skal betale kommer det opp: "Du må knytte et betalingskort opp mot PayPal-kontoen din for å betale umiddelbart," Så hvordan knytter jeg det opp igjen da? Gått ut på dato? Må legge inn nytt da. Neei, kortet mitt står oppført under betalingskort og alt. Lenge til går ut Er jeg nødt til å knytte bankkontoen til Paypal kontoen? Endret 31. mai 2014 av Lami Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Angående det med needy kjæreste, avstand osv. Jobbet turnus og var vekk fra typen halve året før.Var såååå fælt de to ukene jeg var borte, men det var alltid verdt det når jeg kom hjem og vi var nyforelska hver gang:)Det er ingenting som er så sunt i ett forhold som å være litt borte fra hverandre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Har alltid hatt kortet mitt knyttet til Paypal slik at når jeg betalte og handlet via Paypal så ble det automatisk trukket i fra kortet (kontoen min), men når jeg nå skal betale kommer det opp: "Du må knytte et betalingskort opp mot PayPal-kontoen din for å betale umiddelbart," Så hvordan knytter jeg det opp igjen da? http://goo.gl/vSwv4j Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Angående det med needy kjæreste, avstand osv. Jobbet turnus og var vekk fra typen halve året før. Var såååå fælt de to ukene jeg var borte, men det var alltid verdt det når jeg kom hjem og vi var nyforelska hver gang:) Det er ingenting som er så sunt i ett forhold som å være litt borte fra hverandre. Ja, jeg er mer avhengi av Facebook enn kjæresten. Haha 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 #SK2014 @ Insta. Kjent folk der ja.men i helvete Advarsel: Ekstremt forstyrrende bilde som kan gi sjelelige arr ###Moderatoredit: la bilde i spoiler### Du og Lars er ekstremt forstyrrende og gir sjelelige arr. Jeg har jo bildet liggende ute i RPP2 også, dere burde ikke være overrasket over at et tåpelig og kroppsfikset fenomen som SK2014 blir harselert med av meg og min fantastiske sommerkropp som ikke har vært trent på mange år (om i det hele tatt?). Og Spleen, samt eksen til søss digger det jo, så da er alt okay Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Angående det med needy kjæreste, avstand osv. Jobbet turnus og var vekk fra typen halve året før. Var såååå fælt de to ukene jeg var borte, men det var alltid verdt det når jeg kom hjem og vi var nyforelska hver gang:) Det er ingenting som er så sunt i ett forhold som å være litt borte fra hverandre. Høres igrunn skikkelig fint ut. Men jeg bryr meg ikke lenger. Er over den jævelen. Tulla, han var aldri en jævel... Jo... Tran. Jeg er pescetarianer så spiser så og si bare fisk. No need for tran. Angående det med needy kjæreste, avstand osv. Jobbet turnus og var vekk fra typen halve året før. Var såååå fælt de to ukene jeg var borte, men det var alltid verdt det når jeg kom hjem og vi var nyforelska hver gang:) Det er ingenting som er så sunt i ett forhold som å være litt borte fra hverandre. Ja, jeg er mer avhengi av Facebook enn kjæresten. Haha Lol. Beste jeg har hørt i dag. Jeg liker deg, du er kul. Jeg graver min egen grav ass. Tredje posen nå på to dager. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Du bør slutte å snuse før det er for sent, Amy. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Skal slutte så fort jeg får henta valpen min i kveld. :-) noen andre her som snuser eller røyker fast? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Det er sikkert mange av dem. Selv er jeg glad jeg klarte å slutte etter 15 år. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Creds, Sjur. Creds. Jeg vet om folk som snuser flere bokser i uka men har den beste kondisjonen ever. Forstår det ikke. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 (endret) Fordi det er bedre å snuse/røyke og trene, enn å ikke røyke/snuse, men ikke trene i det hele tatt. Endret 1. juni 2014 av Snurreleif 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg