Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har alltid hatt kortet mitt knyttet til Paypal slik at når jeg betalte og handlet via Paypal så ble det automatisk trukket i fra kortet (kontoen min), men når jeg nå skal betale kommer det opp:

"Du må knytte et betalingskort opp mot PayPal-kontoen din for å betale umiddelbart,"

Så hvordan knytter jeg det opp igjen da?

Lenke til kommentar

Har alltid hatt kortet mitt knyttet til Paypal slik at når jeg betalte og handlet via Paypal så ble det automatisk trukket i fra kortet (kontoen min), men når jeg nå skal betale kommer det opp:

"Du må knytte et betalingskort opp mot PayPal-kontoen din for å betale umiddelbart,"

Gått ut på dato? Må legge inn nytt da.

Lenke til kommentar

Gått ut på dato? Må legge inn nytt da.

Neei, kortet mitt står oppført under betalingskort og alt. Lenge til går ut

Er jeg nødt til å knytte bankkontoen til Paypal kontoen?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Angående det med needy kjæreste, avstand osv. Jobbet turnus og var vekk fra typen halve året før.
Var såååå fælt de to ukene jeg var borte, men det var alltid verdt det når jeg kom hjem og vi var nyforelska hver gang:)

Det er ingenting som er så sunt i ett forhold som å være litt borte fra hverandre.

Lenke til kommentar

http://goo.gl/vSwv4j

Lenke til kommentar

Angående det med needy kjæreste, avstand osv. Jobbet turnus og var vekk fra typen halve året før.

Var såååå fælt de to ukene jeg var borte, men det var alltid verdt det når jeg kom hjem og vi var nyforelska hver gang:)

Det er ingenting som er så sunt i ett forhold som å være litt borte fra hverandre.

Ja, jeg er mer avhengi av Facebook enn kjæresten. Haha

• Liker 1
Lenke til kommentar

#SK2014 @ Insta. Kjent folk der ja.

men i helvete

Advarsel: Ekstremt forstyrrende bilde som kan gi sjelelige arr

SXYQFmU.png

###Moderatoredit: la bilde i spoiler###

Du og Lars er ekstremt forstyrrende og gir sjelelige arr. Jeg har jo bildet liggende ute i RPP2 også, dere burde ikke være overrasket over at et tåpelig og kroppsfikset fenomen som SK2014 blir harselert med av meg og min fantastiske sommerkropp som ikke har vært trent på mange år (om i det hele tatt?).

Og Spleen, samt eksen til søss digger det jo, så da er alt okay

Lenke til kommentar

Høres igrunn skikkelig fint ut. Men jeg bryr meg ikke lenger. Er over den jævelen. Tulla, han var aldri en jævel...

Jo... Tran.

Jeg er pescetarianer så spiser så og si bare fisk. No need for tran.

Ja, jeg er mer avhengi av Facebook enn kjæresten. Haha

Lol. Beste jeg har hørt i dag. Jeg liker deg, du er kul.

Jeg graver min egen grav ass. Tredje posen nå på to dager.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...