Need44speed Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Jeg liker det ikke. hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 SE PÅ VIDEO PÅ YOUTUBE FOR POKKER Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Bare et "morsomt" fysikkspill. Finnes hundrevis av youtube-videoer av det. Søk ivei. "morsomt" ? er det dårlig? Det er ikke dårlig, det er "morsomt". Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 SE PÅ VIDEO PÅ YOUTUBE FOR POKKER har sett på gameplayvideoer, men det frklarer ikke hvorfor bundy ikke liker det Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Hunder bruker vel ikke å ule når de er varme? Blir ikke de bare slappere og slappere? Jo. De blir slappe å fjerne. Vi mennesker ligger ikke å roper hvis vi overopphetes vi heller. Den kan ha ult for å få oppmerksomhet. Det er uforsvarlig å ha hunden stående i bilen på slike dager, men som folk sier, det kan ha vært for tre minutter. Jeg hadde stått å oppservert, og hentet en stein hvis eier ikke var tilbake på en halvtimes tid. Hadde denne mannen kollidert i 70 sona hadde bikkja kommet flygende i bakhodet på han og drept han. Det er mye uansvarlig med hund å bil. For noen uker siden observerte jeg en liten hund som gikk løst bak i hatthylla på en en bil i fart. Hattkaillj som kjørte. Det er påbudt å sikre dyra når man kjører og de eneste burene og sælene som faktisk tåler kræsj er MIM sine Variocage-bur og seler. (Selene selfes på NAF sine sider også) Selene som selges for bil i dyrebutikkene ryker ofte ved kollisjon!! Forsikringen dekker heller ikke hunden om du bruker noe annet. Ser mange benytter seg av Hercules, Dogman, Trixie og andre aluminumsbur som er litt billigere, men Variocage er altså det eneste kollisjonstede buret som har stått i testen. Hva gjelder seler på hunder i bil: De beskytter passasjerene da hunden holdes på plass (Dog i de fleste tilfeller røk selen!!!) men hunden vil som regel få skader og bli ødelagt av dem. Jeg spanderte på valpen min ett Variocage til 5000,- heller. Det koster, men better safe than sorry!! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Jeg vil ha sånn! Tja, ikke vanskelig å mikse en sånn blanding, men jeg ville vært rimelig forsiktig med kloroformen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 SE PÅ VIDEO PÅ YOUTUBE FOR POKKER har sett på gameplayvideoer, men det frklarer ikke hvorfor bundy ikke liker det Jeg trodde det var en konseptspill, for å teste ut motoren og sandkasse-mulighetene. Så fant jeg ut det var et faktiskt spill. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Jeg vil ha sånn! Tja, ikke vanskelig å mikse en sånn blanding, men jeg ville vært rimelig forsiktig med kloroformen. Problemet er å finne ut av de andre ingrediensene. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) sikkert kodein eller dxm de fantes ikke på den tiden tydligvis Endret 29. mai 2014 av General Bork Laser Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Hvilken telefon bør jeg kjøpe? Har budsjett på ca 3000. https://play.google.com/store/devices/details/Nexus_5_16GB_White?id=nexus_5_white_16gb 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Hvilken telefon bør jeg kjøpe? Har budsjett på ca 3000. https://play.google.com/store/devices/details/Nexus_5_16GB_White?id=nexus_5_white_16gb Den hadde jeg endt opp med om jeg skulle hatt ny telefon nå - og det er uavhengig av prisklasse. Alternativet hadde vært Samsung S5 pga. den strømsparefunksjonen. Får holde meg til Nexus 4 ett år til.. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Syns synd i dere som står tidlig opp hver dag. Er ekstremt sjeldent vekkeklokken min ringer 0600 og det er evig glad for! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Hvilken telefon bør jeg kjøpe? Har budsjett på ca 3000. https://play.google.com/store/devices/details/Nexus_5_16GB_White?id=nexus_5_white_16gb Den hadde jeg endt opp med om jeg skulle hatt ny telefon nå - og det er uavhengig av prisklasse. Alternativet hadde vært Samsung S5 pga. den strømsparefunksjonen. Får holde meg til Nexus 4 ett år til.. Bump ifra N4-N5 er vel ikke SÅ stort tho skjermen til N5 er ufattelig mye mer kos en N4 sin. Men jau. Syns synd i dere som står tidlig opp hver dag. Er ekstremt sjeldent vekkeklokken min ringer 0600 og det er evig glad for!Levere bilen på verksted som åpner 0700..dessuten så er 0600 en vanlig tid å starte dagen dessverre. Får straks ta på tur og få unnagjort dette repitisjonskurset i medisinutdeling *gjesp* Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Repitasjonskurs i medisinhåndterig er så kjedelig! Iallefall det som vi har. 0600 er ikke en vanlig tid her. Takk og lov! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Jeg er glad arbeidsdagen min ikke starter før 09:00, slik at jeg kan stå opp 07:30, sove en halvtime i dusjen og så være halvveis oppegående innen jeg kommer meg på jobb. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 En normal dag her starter kl 0830-0900 og DET syns jeg er ett veldig godt tidspunkt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Skulle gjerne stått opp et par timer senere. Men på den positive siden slipper jeg alt som er av rushtrafikk begge veier og har massevis av tid igjen av dagen når jeg er ferdig for dagen. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Det er jo faktisk en fordel ja. Nå er det ikke rush når jeg begynner på jobb da. Sånn som i dag er jeg ferdig kl 14 og det er deilig. Skal inrømme det. Men liker best kveld/natt-jobbing. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Gønner på fra halv 7 om morgenen. Fordelen med å jobbe tidlig er at jeg er ferdig for dagen før sola er blitt borte og jeg føler jeg får mer ut av dagen enn om jeg slutter kl fem. Null problem å sole seg, stikke å bade eller kose seg ute før sola forsvinner. Det er jævelig bare før jeg står opp av senga. Gamer jobber du bare 9 til 2? Hvor stor stilling har du? Endret 30. mai 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg