HansiBanzi Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Å herregud, som jeg hater heldagsmøter! Dere skulle hatt møte oppe hos oss og bestilt møtemat fra oss. Da hadde det ikke blitt så kjedelig ! Da hadde jeg kommet trillende inn på møterommet med ett trillebord fyllt til randen av digg mat mens sjef sitter naken på hjørnet av trillebordet og presenterer maten. Er sjef fin da? Eller, bare glem det, naken er naken. Jeg skal foreslå det til neste gang, men det er vel helst de på Råket som må invitere til møter for at det skal gi mening. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Jeg anbefaler at Ciklide begynner med møtematlevering til Oslo, så kan vi sikkert få til en forumfest med mat tilberedt/servert av Ciklide. 2 Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Nei, jeg vil ha varmmat! Og kaffe! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Er sjef fin da? Tja, han er sjef, og før han var sjef var han kollega/kompis. Jeg har en slags sperre der. Men han er da en trivelig kar! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Jeg anbefaler at Ciklide begynner med møtematlevering til Oslo, så kan vi sikkert få til en forumfest med mat tilberedt/servert av Ciklide. "Cik's møtemat og Poledance - avdeling Oslo" Nei, jeg vil ha varmmat! Og kaffe!Kaffe får du faen ikke! Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Det er sykt varmt inne og ute. Så eg kjøpte med 12 bokser deilig kaldt øl! Men først blir det lasagne. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Nei uff, salsasaus og spisskummen.. nei nei nei. Gjør meg kvalm. Hva er galt med spisskummen? Og som lycos siterte, salsasaus? Seriøst? Sier du også nanbrød? Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Jeg vet ikke, men texmex og sånn nachosgreier har aldri falt meg i smak. Hater det over alt i verden. Jeg kan spise en tortilla med diverse fyll i, men da er det uten salsasaus og uten å krydre det med spisskummen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Hater det over alt i verden.Du må leve et veldig isolert liv, om texmex og nachos er det du hater over alt i verden... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Garantert solbrent.. fml Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Jeg anbefaler at Ciklide begynner med møtematlevering til Oslo, så kan vi sikkert få til en forumfest med mat tilberedt/servert av Ciklide.Heller på Ciklide nyotaimori-style. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Du også er glad i boller og mus til lunsj? 4 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Jeg anbefaler at Ciklide begynner med møtematlevering til Oslo, så kan vi sikkert få til en forumfest med mat tilberedt/servert av Ciklide.Heller på Ciklide nyotaimori-style. Det har jeg faktisk aldri prøvd før! Hverken å spise av eller bli spist av. Edit: Eller jo jeg hadde på meg noe topping-krem greier en gang når jeg hadde type! Det var kaldt. Men morsomt. Endret 28. mai 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Jeg skal nå dusje med denne på full guffe Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Tar på meg ny bikini, ser meg i speilet og innser at jeg har ikke-eksisterende pupper. Hvorfor meg. Flaks for deg, for bikiniene som selges i dag er ikke laget for folk med pupper.. Sykt vanskelig å finne bikinier som ikke ser helt rare ut når de kommer på. Det er så mye puter og innlegg at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg... Drit i bh når du soler deg, så slipper du slike stygge sollinjer også 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 salsasausFortsatt … Høy fem. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Funnet hus til meg enda? Nei,men du kan bo her, så kaster vi ut Lars. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Det har jeg faktisk aldri prøvd før! Hverken å spise av eller bli spist av. Edit: Eller jo jeg hadde på meg noe topping-krem greier en gang når jeg hadde type! Det var kaldt. Men morsomt. Det er en ting som må prøves en eller annen gang. Jeg er up for å være på begge sider av saken. Men jeg kan ikke love at alle deler av kroppen min hadde latt være å røre på seg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Jeg vet ikke, men texmex og sånn nachosgreier har aldri falt meg i smak. Hater det over alt i verden. Jeg kan spise en tortilla med diverse fyll i, men da er det uten salsasaus og uten å krydre det med spisskummen. Jeg har funnet det mest motbydelig å kaste opp. Taco. Det er heeelt jævlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg