j-- Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Kast søppelbøtta på nærmeste ansatt. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Krøll søppelbøtta og kast på betjeningen mens du roper Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Slutt da, fittetryner! Dere er så jævla voldsomme. Jeg blir redd. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Fortell meg en ting.. Tre år på rad når jeg har kjørt forbi Kvam nå, så har det stått pumpebiler og pumpa vann ut av kjellerene til folk fordi det har vært flom. Hvis det er flom HVERT år ett sted, og flommen tar huset ditt (som jo er en tragedie) hvorfor bygger du opp huset igjen på akkurat samme sted da?? Det er flere som har rykket ut i media nå som har mistet husene sine ett par tre ganger. Hva med å flytte?! Trenger ikke flytte langt, bare ikke bo akkurat der vannlinja stiger halvannen meter hvert år?! I år donerer jeg ikke klær å stæsj altså! Det blir bare tatt av vannet igjen neste år uansett! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Haha, det er nok sånn fattig policy som selskapene har. De har sikkert fått beskjed av sjefene sine om å gjøre det sånn at selskapet har alt på det rene. Og ingen sier imot sjefen eller bøyer reglene her nede. Alle er redde for å få sparken, det er jo 100 andre som står utafor døra klar til å ta jobben.Av og til tar jeg ut kvitteringen og legger den på disken. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Man får vel ikke solgt de eiendommene kanskje. Hvem vil kjøpe de? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Man får vel ikke solgt de eiendommene kanskje. Hvem vil kjøpe de? Kan ikke være verdt mye rart nei. Skjønner jo at mange har vokst opp og bodd der i veldig mange år, og at det ikke er så lett å flytte, men jesus... Nå var det btw Trysil det stod om i avisa i dag og ikke Kvam og Bestemors Kro, but still.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Audiens hos Kongen , "impressive , most impressive".......aldri likt Esposito , etter det jeg har hørt så var han angiver for Parker og de andre livvaktene likte han ikke noe særlig , ikke var han noe snill mot fansen den gang heller (men etter Elvis døde så slikker han fansen opp etter ræva så lenge det er $$$ å tjene) Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Å herregud, som jeg hater heldagsmøter! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Å herregud, som jeg hater heldagsmøter! Dere skulle hatt møte oppe hos oss og bestilt møtemat fra oss. Da hadde det ikke blitt så kjedelig ! Da hadde jeg kommet trillende inn på møterommet med ett trillebord fyllt til randen av digg mat mens sjef sitter naken på hjørnet av trillebordet og presenterer maten. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Aah, skal snart ut og grille hos en kompis. Sommeren er orgasmisk. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Aah, skal snart ut og grille hos en kompis. Sommeren er orgasmisk. Jeg liker den nye avataren din Ssnerk. Den gjør meg sulten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Aah, skal snart ut og grille hos en kompis. Sommeren er orgasmisk.Jeg liker den nye avataren din Ssnerk. Den gjør meg sulten. Fikk meg til å tenke på denne: 1 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Nesa mi husket plutselig i et snevert sekund hvordan den gamle Volvoen min lukta etter en god og varm dag, mmm. Faen som jeg savner den jævelen. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Aah, skal snart ut og grille hos en kompis. Sommeren er orgasmisk. Jeg liker den nye avataren din Ssnerk. Den gjør meg sulten. Fritt fram å spise meg! Tar på meg ny bikini, ser meg i speilet og innser at jeg har ikke-eksisterende pupper. Hvorfor meg. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Tar på meg ny bikini, ser meg i speilet og innser at jeg har ikke-eksisterende pupper. Hvorfor meg. Flaks for deg, for bikiniene som selges i dag er ikke laget for folk med pupper.. Sykt vanskelig å finne bikinier som ikke ser helt rare ut når de kommer på. Det er så mye puter og innlegg at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg... Endret 28. mai 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Nei uff, salsasaus og spisskummen.. nei nei nei. Gjør meg kvalm. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 salsasaushva i all verden 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg