L4r5 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Stahet, dumhet, kidden i avataren min, jeg visste ikke bedre, ørten andre årsaker. Hindsight is 20/20. I dag hadde jeg ikke blitt så lenge. Creds for å prøve for kidn, men å være "skillsmissebarn" i dag er ikke så ille som mange tror. Bedre å splitte opp og være lykkelige. Var flere ting også, men det gidder jeg ikke inn på nå. La oss bare si hu hadde et "overtak" på meg. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Kaffe. Denne gangen skal jeg prøve å ikke helle alt over mine nakne kropp. Nei gjør det! Jeg er kurset i hva man skal gjøre ved brannskader!! Det kan jeg og, så din tjeneste er ikke nødvendig 1 Lenke til kommentar
Yuruf JapJap Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Forhold ja, siste ti år kjapt oppsummert: #1: "Nei, jeg tror jeg går tilbake til eksen min jeg. Har visst følelser for ham likevel" - De er ikke sammen lenger, hun flyttet til Nederland og giftet seg med en type hun traff gjennom WoW. #2: "Eh, jeg ble visst fryktelig forelsket i bartenderen på hotellet vårt i Tyrkia, sorry" - Flyttet til Tyrkia og giftet seg med fyren. Er fremdeles gift, men har flyttet hjem igjen. Tror hun prøver å få opp inntekten slik de får familiegjenforening her. #3: "Hvis ikke du flytter hit jeg bor, så kan det være det samme. Det er viktigere at jeg bor i nærheten av familien min, enn at du bor et sted hvor du har bra jobb og liker deg veldig godt" - Aner ikke hva hun driver med lenger #4: Omkom i bilulykke #5: Nei, så langt er jeg visst ikke kommet enda... WoW-fyren het vel ikke Darkangle? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Kaffe. Denne gangen skal jeg prøve å ikke helle alt over mine nakne kropp. Nei gjør det! Jeg er kurset i hva man skal gjøre ved brannskader!!Det kan jeg og, så din tjeneste er ikke nødvendig Jeg kan mer enn bare å bandasjere en tredjegrads forbrenning. Jeg kan bistå han med andre tjenester? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Kaffe. Denne gangen skal jeg prøve å ikke helle alt over mine nakne kropp. Nei gjør det! Jeg er kurset i hva man skal gjøre ved brannskader!!Det kan jeg og, så din tjeneste er ikke nødvendig Jeg kan mer enn bare å bandasjere en tredjegrads forbrenning. Jeg kan bistå han med andre tjenester? Husarbeid er jeg ikke så glad i. Selv om det er hannes sure sokker Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Kaffe. Denne gangen skal jeg prøve å ikke helle alt over mine nakne kropp. Nei gjør det! Jeg er kurset i hva man skal gjøre ved brannskader!!Det kan jeg og, så din tjeneste er ikke nødvendig Jeg kan mer enn bare å bandasjere en tredjegrads forbrenning. Jeg kan bistå han med andre tjenester? Husarbeid er jeg ikke så glad i. Selv om det er hannes sure sokker Jeg ble en gang tilbudt å være støttekontakt for en person med Downs Syndrom. Men jeg takket nei. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Holy Mother of Jesus. Det er og blir en av favorittfilmene mine: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Ei på jobb er avlastning for ei downs jente på 13, som er mentalt på 5-års stadiet. De er vist ikke bare søte og blide som man alltid ser på TV. Og hun kan ikke tørke seg selv bak etter å ha vært på do. Da må dama på med gummihansker og vaske ivei. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 WoW-fyren het vel ikke Darkangle? Aner ikke hva han het. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Ei på jobb er avlastning for ei downs jente på 13, som er mentalt på 5-års stadiet. De er vist ikke bare søte og blide som man alltid ser på TV. Og hun kan ikke tørke seg selv bak etter å ha vært på do. Da må dama på med gummihansker og vaske ivei. Hører mye skrekkhistorier selv. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 hun får også random sinna anfall. Har sagt til kollegaen at hun kan si opp avtalen, men hun syns ikke hun kan det..Kan ikke si opp et menneske. Hu får 3000 i mnd for å ha jenta annenhver helg. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 hun får også random sinna anfall. Har sagt til kollegaen at hun kan si opp avtalen, men hun syns ikke hun kan det..Kan ikke si opp et menneske. Hu får 3000 i mnd for å ha jenta annenhver helg. Såpass? Hvor mange timer er det snakk om da? Hele helga? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Jeg jobber selv med psykiskutviklingshemmede og det er en givende jobb. På godt og vondt. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 ja det er hele helga, fredag til søndag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Klem til alle sammen <3Hvorfor ditcha du oss på Skype daaaa Trist forholdet ditt måtte ende, men du kommer deg videre uten problem. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 ja det er hele helga, fredag til søndag. Oi det kan fort bli lenge ja. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 https://www.youtube.com/watch?v=A9gC1GiSDDABeste på lenge. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) ja det er hele helga, fredag til søndag. Damn, not worth it. Ved mindre hun hadde vært student, da er alt verdt det., Endret 27. mai 2014 av Rudde Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 hun får også random sinna anfall. Har sagt til kollegaen at hun kan si opp avtalen, men hun syns ikke hun kan det..Kan ikke si opp et menneske. Hu får 3000 i mnd for å ha jenta annenhver helg. En i familien jobber på en slik plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg