medlem-124997 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Mye roligdans oppe på Shell eller? Jeg ble spurt om jeg likte danse, jeg sa nei. Sjef smeller til med å sette på Whitney Houston: Can You Feel The Love Tonight, vaktmester drar meg opp av stolen, NEKTER å slippe meg og danser i de lengste 2 minuttene i hele mitt liv. Sånn går nå dagan! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Akkurat nå er jeg veldig glad jeg aldri har vært i et skikkelig forhold. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Jeg ble spurt om jeg likte danse, jeg sa nei. Sjef smeller til med å sette på Whitney Houston: Can You Feel The Love Tonight, vaktmester drar meg opp av stolen, NEKTER å slippe meg og danser i de lengste 2 minuttene i hele mitt liv. Sånn går nå dagan! Synd du ikke er i USA. Hadde blitt en fin erstatningssum for seksuell trakassering Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Plutselig er jeg litt glad for at jeg aldri har hatt kjæreste Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 #4: Omkom i bilulykke De beste går først.. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Jeg ble spurt om jeg likte danse, jeg sa nei. Sjef smeller til med å sette på Whitney Houston: Can You Feel The Love Tonight, vaktmester drar meg opp av stolen, NEKTER å slippe meg og danser i de lengste 2 minuttene i hele mitt liv. Sånn går nå dagan! Synd du ikke er i USA. Hadde blitt en fin erstatningssum for seksuell trakassering Jeg er blitt så vant til det. Mye sannhet i dette. Mitt første "ordentlige" forhold (1. VGS) gikk til helvete etter noen måneder, med påfølgende knuste hjerter. Heldigvis traff jeg ei flott jente noen år etter og vi har vært samboere siden.Mitt første forhold varte i 7 eller 8 år eller noe.Men det var så destruktivt at jeg fremdeles plukker opp bitene. Hvorfor hoppa du ikke av før? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Feber, snørr, hoste, kattunger og en 4 åring. Fuck Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Da var mitt første forhold over... Ei som er så fin og hyggelig som deg finner deg en ny en lett, er flere rein på vidda Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Hvorfor hoppa du ikke av før?Stahet, dumhet, kidden i avataren min, jeg visste ikke bedre, ørten andre årsaker. Hindsight is 20/20. I dag hadde jeg ikke blitt så lenge. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 2 x 3 år og 2 måneder her. Er vist alt jeg klarer. Skikkelig forelska i et års tid + ett og halvt år vi liksom er sammen + 7 måneder med forfall.. TO GANGER! Med to forskjellige kvinns. Skulle jo tro jeg lærte snart.. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Da var mitt første forhold over... https://www.youtube.com/watch?v=oTIfLTbKhhM Nei... stopp... Sorry. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 De beste går først.. Av de fire så var hun faktisk best også, og det er ikke bare noe jeg sier i etterkant på grunn av det som skjedde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Du er rimelig heldig hvis du treffer blink på første forsøk. Første forholdet går alltid åt dundas.Mye sannhet i dette. Mitt første "ordentlige" forhold (1. VGS) gikk til helvete etter noen måneder, med påfølgende knuste hjerter. Heldigvis traff jeg ei flott jente noen år etter og vi har vært samboere siden. Skjønner. Vi er fortsatt glade i hverandre og er gode venner, har aldri kranglet eller noe sånt, og han kommer på festen min til helgen. Har bedt venner om å dra meg ut om jeg skulle finne på å si/gjøre noe... dumt. Da var mitt første forhold over... https://www.youtube.com/watch?v=oTIfLTbKhhM Nei... stopp... https://www.youtube.com/watch?v=9XvY73tWyd0 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Kaffe. Denne gangen skal jeg prøve å ikke helle alt over mine nakne kropp. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Dagene blir så lange når jeg står opp kl 05:00. Tenkte at det var middagstider og at jeg skulle begynne å komme meg hjem snart, men neida.Klokka er 14. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Hvorfor hoppa du ikke av før?Stahet, dumhet, kidden i avataren min, jeg visste ikke bedre, ørten andre årsaker.Hindsight is 20/20. I dag hadde jeg ikke blitt så lenge. Creds for å prøve for kidn, men å være "skillsmissebarn" i dag er ikke så ille som mange tror. Bedre å splitte opp og være lykkelige. Min snappa i løpet av ei helg, og slo seg helt vrang, stakk bla til Oslo(!) til ei random megge han hadde snakka med over nett og ble hos henne i tre døgn. Hah. Angra etterpå, kutta kontakt med hu andre osv men det går bare ikke når det er for mye som er ødelagt. Strengt tatt vet jeg ikke helt hva det var som gikk av han den dag i dag. En slags midtlivskrise i starten av tjueåra ellernoe.. Vet bare at jeg aldri skal rote meg borti noe sånt igjen:)) Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Kaffe. Denne gangen skal jeg prøve å ikke helle alt over mine nakne kropp. Nei gjør det! Jeg er kurset i hva man skal gjøre ved brannskader!! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Skal faen meg ikke brenne meg en gang til!Ringte fra jobben, har kommet nye klær til meg. Digg! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Klem til alle sammen <3 Da var mitt første forhold over... Ei som er så fin og hyggelig som deg finner deg en ny en lett, er flere rein på vidda tusen takk... det betyr mye har dog ikke tenkt å finne meg en ny med det første. Da var mitt første forhold over... https://www.youtube.com/watch?v=oTIfLTbKhhM Nei... stopp... Sorry. det går bra. Har hørt på den i hele dag. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Klem til alle sammen <3 Da var mitt første forhold over... Ei som er så fin og hyggelig som deg finner deg en ny en lett, er flere rein på vidda tusen takk... det betyr mye har dog ikke tenkt å finne meg en ny med det første. Da var mitt første forhold over... https://www.youtube.com/watch?v=oTIfLTbKhhM Nei... stopp... Sorry. det går bra. Har hørt på den i hele dag. Det går an å sette på litt Zevon i slike tider. Gjorde det selv, sendte den som trøst, ikke for å være teit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg