Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Da var mitt første forhold over... :(

Huffda. Hva var grunnen?

 

 

Vi håndterte avstandsforholdet på to forskjellige måter. Mens jeg var sånn som ville snakke med han på telefon etc. de dagene vi ikke var sammen, kunne han gå dagevis og ukevis uten å prate med meg. Han hadde rett og slet ikke det samme behovet.

Det var for vondt for meg å aldri høre fra han, og jeg tenkte langsiktig når vi skal til hvert vårt til sommeren (militæret) og det å ikke høre fra han da... Det ville jeg ikke takle. Så jeg avsluttet forholdet først som sist.

 

 

Don't cry because it's over. Smile because it happened.

 

Namaste.

Takk, skal huske på det :)

 

Namaste.

Lenke til kommentar

Da var mitt første forhold over... :(

Du er rimelig heldig hvis du treffer blink på første forsøk. Første forholdet går alltid åt dundas. Lenge var dere sammen da?

Har bare hatt ett seriøst forhold selv, vi var samboere og sammen i 3 år, men går heldigvis overens fremdeles:)

 

Kjærester kommer og går.

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar
Mens jeg var sånn som ville snakke med han på telefon etc. de dagene vi ikke var sammen, kunne han gå dagevis og ukevis uten å prate med meg. Han hadde rett og slet ikke det samme behovet.

 

 

Det er vel den mest standard forskjell på hunner og hanner det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Mens jeg var sånn som ville snakke med han på telefon etc. de dagene vi ikke var sammen, kunne han gå dagevis og ukevis uten å prate med meg. Han hadde rett og slet ikke det samme behovet.

 

 

Det er vel den mest standard forskjell på hunner og hanner det.

 

 

Ja.... Var det kompisene mine sa også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du er rimelig heldig hvis du treffer blink på første forsøk. Første forholdet går alltid åt dundas.

Mye sannhet i dette. Mitt første "ordentlige" forhold (1. VGS) gikk til helvete etter noen måneder, med påfølgende knuste hjerter. Heldigvis traff jeg ei flott jente noen år etter og vi har vært samboere siden.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du er rimelig heldig hvis du treffer blink på første forsøk. Første forholdet går alltid åt dundas.

Mye sannhet i dette. Mitt første "ordentlige" forhold (1. VGS) gikk til helvete etter noen måneder, med påfølgende knuste hjerter. Heldigvis traff jeg ei flott jente noen år etter og vi har vært samboere siden.

 

Skjønner. Vi er fortsatt glade i hverandre og er gode venner, har aldri kranglet eller noe sånt, og han kommer på festen min til helgen. Har bedt venner om å dra meg ut om jeg skulle finne på å si/gjøre noe... dumt.

 

 

 

Da var mitt første forhold over... :(

https://www.youtube.com/watch?v=oTIfLTbKhhM

 

Nei... stopp... :cry:

Lenke til kommentar

Skjønner. Vi er fortsatt glade i hverandre og er gode venner, har aldri kranglet eller noe sånt, og han kommer på festen min til helgen. Har bedt venner om å dra meg ut om jeg skulle finne på å si/gjøre noe... dumt.

Whaat? Dette er jo en katastrofe-oppskrift. Din eks som du har nylig gjort det slutt med kommer på festen din? Ei ei ei.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

Du er rimelig heldig hvis du treffer blink på første forsøk. Første forholdet går alltid åt dundas.

Mye sannhet i dette. Mitt første "ordentlige" forhold (1. VGS) gikk til helvete etter noen måneder, med påfølgende knuste hjerter. Heldigvis traff jeg ei flott jente noen år etter og vi har vært samboere siden.

Skjønner. Vi er fortsatt glade i hverandre og er gode venner, har aldri kranglet eller noe sånt, og han kommer på festen min til helgen. Har bedt venner om å dra meg ut om jeg skulle finne på å si/gjøre noe... dumt.

Ikke bli for full da vettu.. Blir for dumt å skylde på alkohol fordi man ikke klarer oppføre seg. Ikke legg det over på vennene dine å "passe" på deg. Det er ikke noe kult for dem det heller.

Lenke til kommentar

 

Skjønner. Vi er fortsatt glade i hverandre og er gode venner, har aldri kranglet eller noe sånt, og han kommer på festen min til helgen. Har bedt venner om å dra meg ut om jeg skulle finne på å si/gjøre noe... dumt.

Whaat? Dette er jo en katastrofe-oppskrift. Din eks som du har nylig gjort det slutt med kommer på festen din? Ei ei ei.

 

Haha jeg vet, faen. Men denne festen har vært planlagt lenge, det er med Heimvernsfolka altså våre felles venner. Ser ngen grunn til å ikke la han komme liksom, siden vi er jo fortsatt... venner.

 

Ikke bli for full da vettu.. Blir for dumt å skylde på alkohol fordi man ikke klarer oppføre seg. Ikke legg det over på vennene dine å "passe" på deg. Det er ikke noe kult for dem det heller.

 

 

Det er mottat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mye sannhet i dette. Mitt første "ordentlige" forhold (1. VGS) gikk til helvete etter noen måneder, med påfølgende knuste hjerter. Heldigvis traff jeg ei flott jente noen år etter og vi har vært samboere siden.

Mitt første forhold varte i 7 eller 8 år eller noe.

Men det var så destruktivt at jeg fremdeles plukker opp bitene.

Lenke til kommentar

Forhold ja, siste ti år kjapt oppsummert:

#1: "Nei, jeg tror jeg går tilbake til eksen min jeg. Har visst følelser for ham likevel" - De er ikke sammen lenger, hun flyttet til Nederland og giftet seg med en type hun traff gjennom WoW.
#2: "Eh, jeg ble visst fryktelig forelsket i bartenderen på hotellet vårt i Tyrkia, sorry" - Flyttet til Tyrkia og giftet seg med fyren. Er fremdeles gift, men har flyttet hjem igjen. Tror hun prøver å få opp inntekten slik de får familiegjenforening her.
#3: "Hvis ikke du flytter hit jeg bor, så kan det være det samme. Det er viktigere at jeg bor i nærheten av familien min, enn at du bor et sted hvor du har bra jobb og liker deg veldig godt" - Aner ikke hva hun driver med lenger
#4: Omkom i bilulykke :cry:

#5: Nei, så langt er jeg visst ikke kommet enda...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...