Bruker-33331 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Typisk, nå kommer jeg på hva jeg glemte å kjøpe i dag. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Typisk, nå kommer jeg på hva jeg glemte å kjøpe i dag. batterier? Det er en sånn greie jeg ALLTID glemmer kjøpe. Kommer på det når jeg setter meg i sofaen og prøver å skru på TV'n. Så begynner jeg å fråde og rive av meg håret før jeg kaster meg ut av vinduet i andre etasje fordi jeg hater meg selv så jævelig fordi jeg glemte den ENE tingen jeg skulle huske å kjøpe. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Her har du en vaskekatt Admiral N. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Åh katten min er borte på fjerde dagen:( Håper hun kommer hjem snart. Hun pleier å være borte en stund av gangen. Men nå pusher hun synes jeg!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Slutte å bruke opp så mange batterier da, så slipper du å kjøpe det. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Jeg må jo bare kjøpe det sånn èn gang i året er det rart jeg glemmer?!Jeg pleide jo å hamstre på IKEA når jeg var i Trondheim, men etter at ett batteri tilsynelatende sprakk og begynte å lekke batterivæske på alle de viktige papirene mine besluttet jeg at dette ikke var så lurt. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hva med å kjøpe oppladbare batterier? Da slipper du de problemene. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hva med å kjøpe oppladbare batterier? Da slipper du de problemene. Jeg ønsker å forpeste miljøet så mye som overhodet mulig før jeg reiser herifra. Barnebarna mine skal få ett helvete med å rydde opp i rotet jeg og min generasjon har stelt i stand. DET BLIR MANGE VINDPARKER Å BYGGE, FOR Å SI DET SÅNN!! Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hva med å kjøpe oppladbare batterier? Da slipper du de problemene. Jeg ønsker å forpeste miljøet så mye som overhodet mulig før jeg reiser herifra. Barnebarna mine skal få ett helvete med å rydde opp i rotet jeg og min generasjon har stelt i stand. DET BLIR MANGE VINDPARKER Å BYGGE, FOR Å SI DET SÅNN!! 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Typisk, nå kommer jeg på hva jeg glemte å kjøpe i dag. batterier? Det er en sånn greie jeg ALLTID glemmer kjøpe. Kommer på det når jeg setter meg i sofaen og prøver å skru på TV'n. Så begynner jeg å fråde og rive av meg håret før jeg kaster meg ut av vinduet i andre etasje fordi jeg hater meg selv så jævelig fordi jeg glemte den ENE tingen jeg skulle huske å kjøpe. "sofaen" "tven" Endret 26. mai 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Har et noen Panasonic batterier som har vart enormt lenge, mer enn 10 år hvertfall Er like disse: Special R6R heter de. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Har et noen Panasonic batterier som har vart enormt lenge, mer enn 10 år hvertfall Er like disse: Special R6R heter de. shiiiiiieeeet Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Har en pakke fra Clas som ligger på stua. Minusen er at det eneste jeg bruker batterier til er kontrolleren til PC-en. Som jeg bruker en gang i blant. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 jeg laget meg akkurat noe middag av alle restene jeg hadde i kjøleskapet, og det ser asså så jævelig ut! Har en pakke fra Clas som ligger på stua. Minusen er at det eneste jeg bruker batterier til er kontrolleren til PC-en. Som jeg bruker en gang i blant. Gidder du rusle hit med dem eller? Stress å reise seg hver gang jeg skal skifte kanal liksom. Men bare på liksom! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Nå er det om flom på nyhetskanalen. Vi ser en mann binde båten sin fast i terassen.Kjente nesten jeg fikk litt hjemlengsel der ass! Faen skal jeg med batterier anyway. Det er faen meg ingenting på Tv.... WOHOOO TK-TV! Åh! Guds lykke! Det er ett pantelånerprogram på MAX. HELDIGVIS! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Ja, var derfor jeg satte på alarm. Men jeg må ha slått den av i ørska.Nå vet du endelig hvordan jeg har det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Hva med å kjøpe oppladbare batterier? Da slipper du de problemene. Jeg ønsker å forpeste miljøet så mye som overhodet mulig før jeg reiser herifra. Barnebarna mine skal få ett helvete med å rydde opp i rotet jeg og min generasjon har stelt i stand. DET BLIR MANGE VINDPARKER Å BYGGE, FOR Å SI DET SÅNN!! Jeg planlegger ikke å ha noe barn som helst, så jeg slipper den legacyen hvertfall. Er 36 nå og fortsatt barn/samboer løs. Endret 26. mai 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Gidder du rusle hit med dem eller? Stress å reise seg hver gang jeg skal skifte kanal liksom.Greit det, har allerede funnet ut hvor du bor, så stikker innom imorra i 3-4 tia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg