Stoop kid Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Munnskyld gjør vondt hvis du svelger det. Det gjør tyggis også. Eller kanskje ikke direkte vondt, men jeg synes det er ubehagelig. Lars, eller broren-til-Lars: Fet vits, trakk på smilebåndet! Klarer ikke å fortelle den videre, jeg har den irriterende uvanen at jeg ler for mye selv når punchlinen nærmer seg, og dermed ødelegger hele vitsen. Datasmurf: Livet er for kort til å rasjonere mat. Da jeg gikk til innkjøp for helgen bestemte jeg for å kjøpe alt jeg fikk lyst på. Endte opp med 6 halvfulle bæreposer (kan ikke fylle dem helt opp, posene revner i bunnen, og "håndtakene" slites av også) hvor halvparten var godteri/brus. Det aller meste er allerede spist opp, så må i butikken igjen i dag. Oppdatering: Har gitt opp å følge med på SO#/DNFK, for mange innlegg per dag. Du skrev for noen sider sida at du ikke hadde penger, så ikke det. Ville heller spart andre steder, enn å ha et stramt matbudsjett. Matlaging er forresten en hobby man kan tjene mye på (praktisk, ikke økonomisk). Etterhvert som du blir bedre så smaker maten bedre også, og man får litt mer variasjon enn grandis/nudler. Endret 31. mars 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Intet er som å våkne av at en argsint pasient står å river deg i foten og spør "ka i svarte helvette gjør du her i mett hus?" oO hahahaha. omg, tastaturet har f[tt engelsk syndrom. Endret 31. mars 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Quicko, da trenger jeg mer penger Jeg er blakk, og velger da å spise lite og sjeldent fremfor å stappe meg og kjedespise som jeg gjør ellers. Som mamma alltid forteller meg når jeg klager på at jeg ikke har råd til å spise og slikt ... "Ja ja, du har da litt å tære på så det er ikke så farlig om du ikke spiser på en uke eller to." Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 tastaturet har f[tt engelsk syndrom. Trykk alt+shift Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Nå har jeg våkna etter 2 timers søvn. Dere kan jo tenke dere sånn ca hvor trøtt jeg er nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Da er det som regel bedre å ikke legge seg i det hele tatt synes jeg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Da er det som regel bedre å ikke legge seg i det hele tatt synes jeg. Tenkte akkurat over det samme. Skulle ikke ha lagt meg da den var 5! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 tastaturet har f[tt engelsk syndrom. Trykk alt+shift Danke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Tenkte akkurat over det samme. Skulle ikke ha lagt meg da den var 5!Det er litt kos å døgne noen ganger også. Sitte og se på verden som våkner. Danke.Ikke noe problem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Bah, fucked døgnrytme kombinert med kraftige søvnproblemer og frykt for å lukke øyna er en relativt kjedelig kombinasjon. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hater folk som ikke seeder Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hater folk som ikke seeder Public trackers er sånn ;P Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hater folk som ikke seeder Public trackers er sånn ;P Veit. Trist for meg med slike nisser. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hva skal folket i dag da? Jeg drar på skolen for å få ny ukeplan med massevis av lekser. Hurra! Nei? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Nå drar jeg på skolen hvert fall. Vi talas! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Trippelpost faktisk, din kødd Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Hva skal folket i dag/(denne uken) da? Pugge til en del slemme prøver, samt gå ned på knærne for IT-sjefen for internatet jeg bor på i morgen (han dro visst på ferie), og tigge om å åpne portene. Om alt går etter planen kan jeg endelig få en ny forsyning med Warcrack. Abstinensene begynner å bli tydelige. Endret 31. mars 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 God morgen. Våkna opp gærne veien i senga Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Pugge til en del slemme prøver, samt gå ned på knærne for IT-sjefen for internatet jeg bor på i morgen (han dro visst på ferie), og tigge om å åpne portene. Om alt går etter planen kan jeg endelig få en ny forsyning med Warcrack. Abstinensene begynner å bli tydelige. Lykke til med portene Skjer nok ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg