Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Munnskyld gjør vondt hvis du svelger det.

Det gjør tyggis også. Eller kanskje ikke direkte vondt, men jeg synes det er ubehagelig.

Lars, eller broren-til-Lars: Fet vits, trakk på smilebåndet! Klarer ikke å fortelle den videre, jeg har den irriterende uvanen at jeg ler for mye selv når punchlinen nærmer seg, og dermed ødelegger hele vitsen.

Datasmurf: Livet er for kort til å rasjonere mat. Da jeg gikk til innkjøp for helgen bestemte jeg for å kjøpe alt jeg fikk lyst på. Endte opp med 6 halvfulle bæreposer (kan ikke fylle dem helt opp, posene revner i bunnen, og "håndtakene" slites av også) hvor halvparten var godteri/brus. Det aller meste er allerede spist opp, så må i butikken igjen i dag.

Oppdatering: Har gitt opp å følge med på SO#/DNFK, for mange innlegg per dag. Du skrev for noen sider sida at du ikke hadde penger, så ikke det. Ville heller spart andre steder, enn å ha et stramt matbudsjett. Matlaging er forresten en hobby man kan tjene mye på (praktisk, ikke økonomisk). Etterhvert som du blir bedre så smaker maten bedre også, og man får litt mer variasjon enn grandis/nudler.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Quicko, da trenger jeg mer penger :p

Jeg er blakk, og velger da å spise lite og sjeldent fremfor å stappe meg og kjedespise som jeg gjør ellers.

Som mamma alltid forteller meg når jeg klager på at jeg ikke har råd til å spise og slikt ...

"Ja ja, du har da litt å tære på så det er ikke så farlig om du ikke spiser på en uke eller to."

Lenke til kommentar
Hva skal folket i dag/(denne uken) da?

Pugge til en del slemme prøver, samt gå ned på knærne for IT-sjefen for internatet jeg bor på i morgen (han dro visst på ferie), og tigge om å åpne portene. Om alt går etter planen kan jeg endelig få en ny forsyning med Warcrack. Abstinensene begynner å bli tydelige.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Pugge til en del slemme prøver, samt gå ned på knærne for IT-sjefen for internatet jeg bor på i morgen (han dro visst på ferie), og tigge om å åpne portene. Om alt går etter planen kan jeg endelig få en ny forsyning med Warcrack. Abstinensene begynner å bli tydelige.

Lykke til med portene :p Skjer nok ikke

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...