Kea Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Og derfor bruker jeg aldri de offentlige toalettene på arbeidsplassen. Doen var en gang oversvømt av oppkast. Siden den gang, aldri mer offentlige toalett. 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Ja da satt man på et lite grupperom og venter på at gruppe terapi folka ska dok opp. Dette blir en lang mandag... Ikke har eg sovet noe særlig i natt heller... Men i det minste får eg penger i dag. Så er ikke så alt for ille da. :-) Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Riktig kosthold er oppskrytt. Hvorfor spise sunt når man kan spise godt? Hvorfor ikke kombinere sunt med godt? 3 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Riktig kosthold er oppskrytt. Hvorfor spise sunt når man kan spise godt? Hvorfor ikke kombinere sunt med godt? Hva finnes det som er både sunt og godt da ? Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Masse. Greier man ikke å lage dritgod, sunn mat, er man 1) jææææævlig kresen og kjip, eller 2) en idiot. 3 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Riktig kosthold er oppskrytt. Hvorfor spise sunt når man kan spise godt?Sorry kompis, riktig kostold er IKKE oppskrytt.Du lever bare èn gang og hva du spiser og mengden av det har større innvirkning på livskvalitet og psyke enn du tror. Endret 26. mai 2014 av medlem-124997 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Yeah, yeah. Jeg orker ikke tenke fremover når det gjelder helsa mi, jeg lever her og nå, samt i fortiden, og jeg foretrekker å kose meg med god mat som ikke nødvendigvis er spesielt bra for meg. Pizza, burgere, fløtegratinerte poteter, poteter i seg selv (helst ikke fritert), brød, ost, rødt kjøtt, hvitt kjøtt surret i bacon eller spekeskinke, smørdampede asparges gratinert med parmesan, fløtestuet, rødvinsmarinert, ostegratinert First Price-pytt i panne, pannekaker med blåbærsyltetøy, bacon og sukker eller bacon og chilibønner, tomatbønner og pølser, speilegg, bacon og tomatbønner, mMmm … Blir sulten her jeg sitter med blingsene mine. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Reklamerer du for adult24.com?Skjer æ ut som æn reklameplakat?Du kunne jo vært en reklame for Playboy da.Jeg vet ikke om jeg skal tolke dette som en sviende fornærmelse eller ett rungende kompliment. Skal jeg bli forbanna eller skal jeg bli glad? Endret 26. mai 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Mistenker at enkelte bommer med vilje Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Og derfor bruker jeg aldri de offentlige toalettene på arbeidsplassen. Doen var en gang oversvømt av oppkast. Siden den gang, aldri mer offentlige toalett.Stakkars renholder.. 1 Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hvis noe kan tolkes som en kompliment bør man alltid tolke det slik, cik. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hvis man er på turer eller en dagstur i byen, er man nødt bruke off WC. Hva skal man ellers gjøre, la det gå i buksa?Og man kan gjøre det uten å være borti noenting omtrent. Venter gjerne med å smette ut døra til noen andre kommer inn, så man slipper touche dørklinka på vei ut selv. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hvis man er på turer eller en dagstur i byen, er man nødt bruke off WC. Hva skal man ellers gjøre, la det gå i buksa? Og man kan gjøre det uten å være borti noenting omtrent. Venter gjerne med å smette ut døra til noen andre kommer inn, så man slipper touche dørklinka på vei ut selv. Du kan jo bare rusle inn i buskene, vippe'n over boxerkanten og bruke den som støtte, pisse som det var den siste dagen i ditt liv, dirre litt i boxerkanten så du får ut de siste dråpene og smette den tilbake? Må du Bommelom så har Johan Golden en god historie fra Solastrand angående toalettbesøk når toalett ikke er tilgjengelig. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Yeah, yeah. Jeg orker ikke tenke fremover når det gjelder helsa mi, jeg lever her og nå, Hvis du ombestemmer deg, og trenger tips til å legge om så si ifra. Vi har mye fokus på sunn mat på jobb. Det er ikke snakk om kun å spise grønn salat og aldri mer drikke cocca cola. Det er snakk om å skippe mest mulig ferdigmat og spise mest mulig rent og sunt. 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Jeg vet det er det det er. Og jeg spiser ikke mye ferdigmat, jeg lager tross alt burgere og pizza etc fra "bunnen" av. Sunt blir det likevel ikke. Grove pizzabunner smaker ikke godt uansett hva. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Sølte kaffe over hele meg. Digg. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Sølte kaffe over hele meg. Digg. Au? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Det var ikke godt. Spesielt siden jeg ikke har kledd på meg enda. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Det var ikke godt. Spesielt siden jeg ikke har kledd på meg enda. Satan. Får vel brannsår nå da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg