L4r5 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Jo. Hvis det er noe å klage på, så er det sånt. De bør slutte heller å bli narcomaneOg de psykisk syke burde bare slutte å deppe sånn. Da hadde de fått det så mye bedre. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Samme med fattige folk. Kan ikke bare de... slutte å være fattige, liksom. Hadde gjort alt enklere for oss andre. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Ciklide, jeg har forresten enda en fantastisk serie som du kan lese: Twilight. Kos deg! Er ikke Twilight barne/ungdomsbøker ? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Etter min erfaring finnes det tre typer narkomane. De som vil bli "friske" men sliter med feil vennemiljø osv. De som er i jobb og lever tilsynelatende rusfrie liv og derfor gir faen siden det ikke får dem i trøbbel og de ikke har tatt skade av det enda, og de som er i deep shit og vet at det går nedenom og hjem men som like gjerne gir faen dette til tross.. Endret 26. mai 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Samme med fattige folk. Kan ikke bare de... slutte å være fattige, liksom. Hadde gjort alt enklere for oss andre.Har du mulighet til å ta deg av spamboten jeg akkurat rapporterte? Sitter på mobilen og får ikke gjort noe med det nå Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Samme med fattige folk. Kan ikke bare de... slutte å være fattige, liksom. Hadde gjort alt enklere for oss andre.Har du mulighet til å ta deg av spamboten jeg akkurat rapporterte? Sitter på mobilen og får ikke gjort noe med det nå HVA HAR JEG GJORT?! D: Anfall sa det gikk greit med sex i trehytta!! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 En besøkende på min arbeidsplass gikk akkurat forbi og jeg sliter med å kjønnsbestemme vedkommede. Dette gjør meg forbanna!! "Det" har besøksskilt også så jeg kan ikke smugtitte på noe navn! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Reklamerer du for adult24.com? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Mitt eneste problem med babb er det at jeg ikke blir mett av de.Er dette fysisk mulig? Ja, jeg kan spise to enorme rullekebaber og fortsatt være sulten etterpå. Så da kliner jeg til med en 250g burger og alt blir fryd og gammen. Er det samme med kinamat. Uansett hvor mye jeg spiser er jeg like sulten. Nudler gjør meg til og med mer sulten enn før jeg inntok de. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Mitt eneste problem med babb er det at jeg ikke blir mett av de.Er dette fysisk mulig? Ja, jeg kan spise to enorme rullekebaber og fortsatt være sulten etterpå. Så da kliner jeg til med en 250g burger og alt blir fryd og gammen. Er det samme med kinamat. Uansett hvor mye jeg spiser er jeg like sulten. Nudler gjør meg til og med mer sulten enn før jeg inntok de.Jeg tror jeg veit hvorfor du har et par kilo til overs. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Cola og kake, min gode Lars. Cola og kake. Vel, unntatt 2008 / 2009, da var det Urge. I djevelske store mengder, for å få Coca-Cola Company til å produsere Urge på 1,5l-flasker, og så var det å bruke studielånet på storflasker med Urge. Jeg spiser babbe såpass sjelden, er en til to ganger i året. Spiser helst burger når jeg er på byen, men nå er det også blitt så sjelden. Var mye hyppigere da jeg studerte og titt og ofte hadde munchies å kurere. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Reklamerer du for adult24.com? Skjer æ ut som æn reklameplakat? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Reklamerer du for adult24.com?Skjer æ ut som æn reklameplakat?Du kunne jo vært en reklame for Playboy da. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hahaha i dag hater jeg livet. Vi har låste dører over hele huset og man må ofte pipe seg inn med ett dertilegnet kort for å komme seg rundt om. I dag har mange hatt trøbbel med kortene sine så de står bare å stanger å river i dørene. Jeg har jo adgang over hele huset, og kortet mitt fungerer fint. Så hver gang noen står å river i ei dør så småløper jeg forbi før de huker tak i meg. 9/10 ganger skal jeg akkurat til å runde svingen før jeg hører "DUUUUU?! *navn* SNILLE DU, KAN IKKJE DU ÅPN DØRA TE MÆ DUUUU?" Jeg drar på det sleske servicesmilet mitt og klasker kortet på sensoren før jeg går videre. På utsiden er jeg stille og avslappet. På innsiden raserer jeg hele bygget. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Har du mulighet til å ta deg av spamboten jeg akkurat rapporterte? Sitter på mobilen og får ikke gjort noe med det nåSorry, var ute til lunsj. Kom vel inn ca 18 rapporter på den, så den ble plukket opp fort Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 I dag har mange hatt trøbbel med kortene sine...Du jobber vel ikke i ISS? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 I dag har mange hatt trøbbel med kortene sine...Du jobber vel ikke i ISS? Nix pix potetmix Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Kostholdet til en del folk her virker noe beymringsfullt. Har selv fått erfare og lært hvor viktig sak det er for helsa. Ja det er det. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Riktig kosthold er oppskrytt. Hvorfor spise sunt når man kan spise godt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Nå brukte jeg akkurat toalettet til brukerne her på huset i stedet for personaltoalettet. Aldri igjen. Hvor vanskelig er det å treffe skåla? Mistenker at enkelte bommer med vilje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg