Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror greia er at jeg tenkte ape når jeg så håret. Og alle vet jo at jeg hater aper. Så jeg forbinner kebab med aper, ergo jeg er redd kebabs. Kommer du løpende mot meg viftende med en kebab og brøler apelyder, så BEINER jeg avgårde i ei helvetes fart.

Hippier har jo også langt hår. Hvorfor tenkte du ikke på de ?

Lenke til kommentar

BananLaks: Hvis det er inntrykket ditt av engelske bøker, har du virkelig ikke lest skikkelige forfattere. Prøvd Stephen King? Terry Pratchett? Hvis du ser etter vel-skrevet fantasy kan jeg på det varmeste anbefale Salem's Lot og Pet Sematary. Advarsel: Ikke for de med svake nerver.

 

Missgamer88: Hvis du tror Bergen er stygt, burde du ta deg en tur til Førde. Da tenker jeg at Bergen blir mye finere i forhold.

 

Delvis: Fint i Nygårdsparken? Det er jo det siste stedet en burde ferdes i Bergen. Hvordan har du ikke fått med deg hva den er blitt til?

 

 

I natt drømte jeg at alle dere faste brukere i forumkaféen var i WoW. Dere var en klan jeg ble med i. Men på slutten av drømmen følte jeg meg så utenfor i gruppen at jeg begynte med stoff ut av depresjon. :dontgetit:

Lenke til kommentar

 

Jeg er ikke akkurat noen forbilledlig fitness-faen. Men skal jeg først ete junk blir det sjelden babb assss.. Ikke etter å ha funnet armhulehårene til Abdullah i en...

De var nok fra litt lenger sør enn armhulene

Kisen på kjøkkenet het Abdullah. Eller Abdul. Noe i den dur. Han andre het Åge elns. Kan godt ha vært fra hans armhule og. De mekket maten i tank top. Sjappa eksisterer ikke lengre nå.

Lenke til kommentar

Sitter her og leser en NOVA-rapport om utlendinger som tigger. Tenkte kanskje jeg fikk et bedre inntrykk av dem, men den gang ei. En del av dem oppgir at de tigger blant annet fordi de ikke får barnetrygd i Romania så lenge de ikke sender ungene på skolen DET SKULLE DA BARE MANGLE! Virker som mye er selvforskyldt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Nygårdsparken er en kjempe fin park i teorien. Men nå har de lovet å rydde parken til sommeren. Bare håper de holder ord.

Hvordan er en park fin i teorien? :p
Parken i seg selv er ganske fin. Problemet er at den øvre delen av den er tilholdssted for narkomane.

Slutt å klag! I byen jeg bor flyter det over av Narkomane. Jeg er nærmeste nabo med Ghettoen, og på en tidligere boplass fant jeg flere ganger sprøyter med blod i utafor ytterdøra..

Narkomane må ha ett sted å være de og. Alle kan ikke komme å være nabo med meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...